Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puristi takapuoltani treffien päätteeksi

Vierailija
05.03.2018 |

Kaikki meni hyvin. Juteltiin, suudeltiin, meillä oli sellaista herkkää kemiaa. Suudelmat oli sellaisia aika houkuttelevia, mutta halusin vielä pidättyä seksistä. Sitten mies lähtiessään suuteli, puristi hellästi takapuolwstani ja hymyili. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ollaan tavattu neljä kertaa. Oliko toi teistä epäkohteliasta?

Kommentit (269)

Vierailija
241/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
242/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin hukassa sen kanssa, millaisen yhteyden ovat luoneet toiseen ihmiseen. Ja sen perusteella edetään random teoilla ja toivotaan parasta. Selkeästi jompikumpi on viestinyt väärin, kun tämä ei toisesta treffiparista ollutkaan ok. Täällä palstan kommentoijissakin on aikamoisia lääppimisen puolestapuhujia ja epätoivoisia himohässijöitä, kun on unohdettu koko "old fashioned love". Todellakin perseestä puristaminen voi olla turn off. Pelisilmän pitää olla tarkkana tämmöisissä asioissa, koska se mistä toinen tykkää niin voi olla toiselle täysin nou nou. Ja se sallittakoon kaikille,että seksuaalisissa teoissa jokaisella on oma maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

njoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

isohkojorma kirjoitti:

Ap.lla taitaa olla pienin ongelma tämä perseen puristelu. Luultavasti on hieman sekaisin seksuaalisuutensa kanssa. Hänen kannattaa ehdottomasti kokeilla seksiä "lepakon" kanssa, olen varma että se on ratkaisu hänen kohdallaan, kaikki ongelmat poistuu. Ja sitten ihan asiaan. Jos ei eka treffeillä pääse/joudu sänkyyn on turha mennä toisille. Joka pihtaa aluksi, pihtaa myös lopuksi. Pihtarit saa minun puolestani matkustaa vaikka Gam..Gaboniin.

Ja tässähän se tulikin terveen parisuhteen merkit eli siis seksiä heti mulle. Jos ei tipu olet lesbo tai frigidi. Sun kyllä tarttis henkisesti aika paljon kasvaa ennenkuin kelpaat minkäänlaiseen suhteeseen. Säälittävä tapaus olet.

Sinä sen sanoit, en minä. Eli muija joka ei "anna" ekoilla treffeillä on lesbo tai frigidi. Kuka yleensä haluaa suhteeseen näitten hermoheikkojen pissisten kanssa, minulle riittää ihan hyvin se paneminen heidän kanssaan. Ja täytyy sanoa että ihan kiitettävästi on sarkaa riittänyt kynnettäväksi. Sinullekin tekisi varmasti hyvää että saisit, edes joskus, muutakin kuin omaa kättä.

Vau, alfa!

Vierailija
244/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on niin hukassa sen kanssa, millaisen yhteyden ovat luoneet toiseen ihmiseen. Ja sen perusteella edetään random teoilla ja toivotaan parasta. Selkeästi jompikumpi on viestinyt väärin, kun tämä ei toisesta treffiparista ollutkaan ok. Täällä palstan kommentoijissakin on aikamoisia lääppimisen puolestapuhujia ja epätoivoisia himohässijöitä, kun on unohdettu koko "old fashioned love". Todellakin perseestä puristaminen voi olla turn off. Pelisilmän pitää olla tarkkana tämmöisissä asioissa, koska se mistä toinen tykkää niin voi olla toiselle täysin nou nou. Ja se sallittakoon kaikille,että seksuaalisissa teoissa jokaisella on oma maku.

Pelisilmãn pitãã tosiaan olla tarkka. toivottavasti aloittajan treffikumppanin pelisilmã on sen verran tarkka että ymmärtää pysyä erossa aloittajasta ja hänen kaltaisistaan.

Vierailija
245/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta julkinen puristelu on tökeröä ja vaikka voin uskoa, että joku nainen tai mies nauttii kovakouraisestakin käsittelystä, itse nautin paljon enemmän suutelemisesta, nuolemisesta ja sivelystä. Ja niistäkin mieluiten kahden kesken.

Olisi mennyt maku pepun puristelijasta, ei tapoja kaverilla.

Vierailija
246/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tietäisi mitä ajatella.

Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!

Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.

Ei kai kukaan mies ajattele noin monimutkaisesti! Tyyppi halusi vain osoittaa kiinnostusta. Jos nämä olivat neljännet treffit, olette suudelleet, siinä on ollut tiettyä kemiaa/vetovoimaa... No, ehkä ihan luonnollinen reaktio mieheltä, hän olisi varmasti halunnut mennä pidemmälle.

Alkaa jo hieman säälittämään miehet, kohta pitää varmaan allekirjoittaa treffikohtaisia sopimuksia, että mitä saa tehdä ja milloin, ja millä tavalla.

Ei tässä olekaan (tietääkseni, minulle ei ainakaan olisi) ongelma se että tyyppi haluaa mennä pidemmälle ja koittaa lisätä välillämme olevaa seksuaalista jännitettä. Ongelma on se, ettei hän osaa, vaan tekee jotakin josta pitää vain itse, ilmeisesti osaamatta pohtia yhtään tykkääkö nainen siitä vai ei.

Niin, mutta tuollaisessa ohimenevässä tilanteessa tuskin ehtii pohtia asiaa sen kummemmin. Korostin enemmän sitä, että kyseessä oli reaktio. Kuitenkin olivat fyysisellä tasolla (suutelu). Ja mistä mies voi tietää, mistä nainen tykkää? Ehkä hän on aikaisempien tyttöystävien kanssa tehnyt samoin, eikä mitään ongelmaa ole ollut.

En saanut sitä käsitystä että se olisi ollut reaktio ja tapahtunut suudellessa, vaan ihan erillinen teko.

Eikä tarvitsekaan tietää siitä mistä kukaan naisyksilö tykkää, ennen kuin on kysynyt häneltä. Mutta se kertoo miehestä paljon ettei sen verran osaa asettua naisen asemaan ettei ymmärrä ettei tuollainen kosketus ole monesta kiihottavaa.

Sehän nimenomaan on monesta kiihottavaa. Minä en olis tuossa tilanteessa edes päästänyt miestä lähtemään vaan oltas paineltu hommiin :p 

Vierailija
247/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi toiste.

niin, kyseessä oli tosin jo neljäs tapaaminen

Vierailija
248/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hampaat pyllyyn tietysti, siitä tässä on kysymys.

Vierailija
249/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuitko?

Vierailija
250/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on tästä lähtien hivellä omaa vain persettä, ei ainakaan kukaan loukkaannu!

Vierailija
251/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on tästä lähtien hivellä omaa vain persettä, ei ainakaan kukaan loukkaannu!

Av-palstan seuraava otsikko: "Mies sai minut hivelemään omaa persettäni, se sika" Ja muut puutteessa olevat siiderivalaat komppaavat.

252/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan halua sivellä omaa persettään. Kyllä minä ainakin olen tykännyt jos joku huom joku sellainen josta olen jo pitänyt antaa sellaisen signaalin et voisko vaik pikkaisen puristaa niin kyllä sellaisen aina antaa. Ja kyse ei ole kenestä tahansa esim meet tupakkapaikalle näet jonkin mukavan kundin pyydät tulta tupakkaan annat kireiden farkkujesi pikkaisen laskeutua jne eli kaikessa tässä on kyse yhteisymmärryksestä jos nainen ei halua niin sit se on niin. T Leveälanteinen ja reilusti pyylevä Teija

Vierailija
253/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, meetoo

Vierailija
254/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ohimennen kouraisu ei ole mikään hellivä tai kiihottava kosketus. Enemmän se on miestä itseään varten, sellainen omistajuusele, että saanpas kosketella tän naisen intiimejä paikkoja koska tahansa, kiva!

Joko tyyppi ei tajua ettei tuollaisella eleellä vedota uuteen naiseen, tai sitten ajattelee voivansa jo tehdä sulle mitä haluaa. Ei oikein kumpikaan vaihtoehto houkuta.

Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39

No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...

Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.

Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.

Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.

Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?

Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan. 

Näin toimii aito wt.

Olen hyväpalkkainen virkanainen, joka sattuu pitämään seksistä. Edellinen suhteeni kesti 16 vuotta, ja tällä iällä en enää viitsi kauaa pidellä vain kädestä. Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.  

Ja taas todella typerä yleistys pelkän oman kokemuksen perusteella. Toisilla kun se taas menee niin päin, että seksi ei toimi ellei toisen seurassa ole hyvä olla ja on saanut rauhassa tutustua ihmiseen. 

En tulkinnut tuota typeränä yleistyksenä vaan pelkästään hänen omana kokemuksenaan. Itse tiedän heti parin tapaamisen jälkeen toimiiko kemiat vai ei. Jos ei heti sytytä, en jatka rauhassa tutustumista. 

Kemian voi huomata, vaikkei heti haluakaan siirtyä seksiin, vaan tutustuu ensin.

En uskaltaisi ottaa riskiä, jos seksi ei toimisikaan. Viimeistään neljännellä kerralla ehdottaisin seksiä. Kerran menin vasta kolmen kuukauden jälkeen sänkyyn, ja valitettavasti seksi ei todellakaan toiminut. Siihen jäi se alkava suhde. Muuten kyllä oli mukava mies. Toista kertaa en tee samaa virhettä. 

Näin me ollaan erilaisia. Minä taas en voisi koskaan olla ihmisen kanssa, jonka elämässä seksi näyttelee noin iso asiaa.  En tiedä kuinka monen ihmisen olet joutunut "koeajamaan", oletko vieläkään löytänyt itsellesi sopivaa sänkykumppania, mutta jotenkin surullista ja säälittävää.

Seksi on hieno asia, mutta vielä hienompi asia on se, että kumppani on mukava ihminen jonka kanssa jaetaan yhteisiä arvoja ja jota rakastan. Toisekseen sekin on tärkeää, että en itse slorttoile ympäri kyliä etsien itsekkäästi hyvää panoa, arvo sinänsä. No, onneksi eka sänkykumppanini on myös ihana aviomieheni, ja vaikka seksi ei alussa ollutkaan tajunnan räjäyttävää (harvoin kai kahdella neitsyellä on ;) ), on se tosi toimivaa ja hienoa kuitenkin, kaiken rakkauden ohella.  En usko että kyse on hyvästä sattumasta, vaan siitä että jos on kemian lisäksi samat arvot, niin loppu hoituu aika lailla itsestään. 

Pitkiä suhteita on ollut. Tuo on oikeastaan ainoa pettymys, muuten on natsannut heti hyvin henkisesti ja fyysisesti. Ja kyllä myönnän, että seksi on tärkeää minulle suhteessa. 

Mihin ne suhteet on päättyneet, utelen? Jos natsaa heti hyvin niin henkisesti kuin fyysisestikin? Miksi ero?

Vierailija
255/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isohkojorma kirjoitti:

Ap.lla taitaa olla pienin ongelma tämä perseen puristelu. Luultavasti on hieman sekaisin seksuaalisuutensa kanssa. Hänen kannattaa ehdottomasti kokeilla seksiä "lepakon" kanssa, olen varma että se on ratkaisu hänen kohdallaan, kaikki ongelmat poistuu. Ja sitten ihan asiaan. Jos ei eka treffeillä pääse/joudu sänkyyn on turha mennä toisille. Joka pihtaa aluksi, pihtaa myös lopuksi. Pihtarit saa minun puolestani matkustaa vaikka Gam..Gaboniin.

Aika väärässä olet tokavikan lauseesi kanssa. Uskovaiset pihtaa aluksi, mutta sitten kun on papin aamen niin... se on menoa ja lotinaa ja loisketta :D

Vierailija
256/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isohkojorma kirjoitti:

Ja tässähän se tulikin terveen parisuhteen merkit eli siis seksiä heti mulle. Jos ei tipu olet lesbo tai frigidi. Sun kyllä tarttis henkisesti aika paljon kasvaa ennenkuin kelpaat minkäänlaiseen suhteeseen. Säälittävä tapaus olet.

Niinpä. Onneksi on eri markkinat, ei me samoista tyypeistä "tapellakaan", olkoot pukit ja horatsut keskenään vaan tauteja jakamassa. Seksikkyys on jotain ihan muuta kuin suoraviivaista sisään-ulos-meininkiä. Keskusteluissa ja vitseissä hyvän tyypin kanssa usein tihkuu erotiikkaa enempi kuin näillä joillain sankareilla koskaan. Sorry, näin se on ;)

Vierailija
257/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla,kun mies koskettaa takapuoltasi, Pieraise!

Eiköhän siinä kourijat opi tavoille!

Vierailija
258/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on ihan paras pitkään aikaan!

Itse jatkan pyllynhivelyä ihan koestusmielessä. Jos nainen siitä pahastuu, ei oo mun makuun.

Vierailija
259/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla,kun mies koskettaa takapuoltasi, Pieraise!

Eiköhän siinä kourijat opi tavoille!

Kaasusodankäyntiin!

Vierailija
260/269 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon etten koskaan erehdy tällä tavalla ajattelevaa naista tapailemaan. Huhhuh. Provo pakko olla. M39

No jos sinä haluat naisen joka puristelee sinua pakarasta ja munista silloin kun tahtoo niin ota toki...

Minun mieheni tykkää, kun teen noin. Ja hän saa puristella minun peppuani milloin vaan. Toki lähinnä kotona, julkisesti ei tehdä noin. Olisi kummallista, jos kumppaniin ei saisi koskea, mutta kukin tavallaan.

Tässä ei oltu vielä kumppanuustasolla.

Minä olisin jo huolissani, jos mies ei vielä neljänsillä treffeillä jo hellästi koskisi. Miettisin mitä hänessä tai minussa on vikana.

Perse on se paikka, joka sen sulle osoittaa?

Kuule ei yhtään haittaa, jos suudellessa myös vähän pepusta pitää kiinni. Painautuisin kiinni ja johdattaisin makuuhuoneen puolelle, jos neljänsillä treffeillä ollaan. 

Näin toimii aito wt.

Olen hyväpalkkainen virkanainen, joka sattuu pitämään seksistä. Edellinen suhteeni kesti 16 vuotta, ja tällä iällä en enää viitsi kauaa pidellä vain kädestä. Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.  

Ja taas todella typerä yleistys pelkän oman kokemuksen perusteella. Toisilla kun se taas menee niin päin, että seksi ei toimi ellei toisen seurassa ole hyvä olla ja on saanut rauhassa tutustua ihmiseen. 

En tulkinnut tuota typeränä yleistyksenä vaan pelkästään hänen omana kokemuksenaan. Itse tiedän heti parin tapaamisen jälkeen toimiiko kemiat vai ei. Jos ei heti sytytä, en jatka rauhassa tutustumista. 

Kemian voi huomata, vaikkei heti haluakaan siirtyä seksiin, vaan tutustuu ensin.

En uskaltaisi ottaa riskiä, jos seksi ei toimisikaan. Viimeistään neljännellä kerralla ehdottaisin seksiä. Kerran menin vasta kolmen kuukauden jälkeen sänkyyn, ja valitettavasti seksi ei todellakaan toiminut. Siihen jäi se alkava suhde. Muuten kyllä oli mukava mies. Toista kertaa en tee samaa virhettä. 

Näin me ollaan erilaisia. Minä taas en voisi koskaan olla ihmisen kanssa, jonka elämässä seksi näyttelee noin iso asiaa.  En tiedä kuinka monen ihmisen olet joutunut "koeajamaan", oletko vieläkään löytänyt itsellesi sopivaa sänkykumppania, mutta jotenkin surullista ja säälittävää.

Seksi on hieno asia, mutta vielä hienompi asia on se, että kumppani on mukava ihminen jonka kanssa jaetaan yhteisiä arvoja ja jota rakastan. Toisekseen sekin on tärkeää, että en itse slorttoile ympäri kyliä etsien itsekkäästi hyvää panoa, arvo sinänsä. No, onneksi eka sänkykumppanini on myös ihana aviomieheni, ja vaikka seksi ei alussa ollutkaan tajunnan räjäyttävää (harvoin kai kahdella neitsyellä on ;) ), on se tosi toimivaa ja hienoa kuitenkin, kaiken rakkauden ohella.  En usko että kyse on hyvästä sattumasta, vaan siitä että jos on kemian lisäksi samat arvot, niin loppu hoituu aika lailla itsestään. 

Pitkiä suhteita on ollut. Tuo on oikeastaan ainoa pettymys, muuten on natsannut heti hyvin henkisesti ja fyysisesti. Ja kyllä myönnän, että seksi on tärkeää minulle suhteessa. 

Mihin ne suhteet on päättyneet, utelen? Jos natsaa heti hyvin niin henkisesti kuin fyysisestikin? Miksi ero?

Pitkä välimatkan takia. Olen pari kertaa muuttanut ulkomaille töiden takia. Viimeinen ja pisin suhde loppui siihen, että rakkaus loppui. Kumpikin alkoi elää omaa elämää eikä enää tehty asioista yhdessä vaan meistä tuli kämppiksiä. Ei ollut mitään riitoja.