Näkyykö jo murrosiässä kenellä pojista on matalat testot aikuisena ja kellä korkeat? Mistä matalat testot omaavan miehen tunnistaa?
Ite oon huomannu yhteen sattumia. Usein matalat testo tasot omaavat miehet kehittyvät fyysisesti ikätovereitaan myöhemmin, ovat luustoltaan pieniä (toki voivat olla lihavia, mutta luumassan määrä pieni eli luusto on siro), pään pieni koko, pienet kivekset, peniksen koko sen sijaan on usein normaali tai jopa keskivertoa suurempi en tiedä ovatko tekemisissä toisiinsa?
Usein matalatestoisilla miehillä on myös korkea ääni ja paljon ns. Lapsellisia piirteitä kasvoissa ja vähäinen tai olematon parta..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tämä.
Joku teki kerran kokeen. Hän katsoi miesjuoksijoiden sormien pituuksia, ja päätteli niistä 100 metrin juoksun voittajan oikein.
Uskon tähän sormijuttuun.
Käykää katsomassa miestenne sormien pituuksia. Sen miellyttävämpi ja empaattisempi mies, mitä isompi pituusero on etusormella ja keskisormella.
Jos ne on miltei yhtä pitkiä niin miehenne on lähellä neandentarilaista ja on kyllä kova poika sängyssä, mutta kommuikointi on lähinnä murahtelua.
Toimiiko tämä naisillakin. Minulla on lähes saman pituiset, olen huono kommunikoimaan sanoin, fysiikka toimii paremmin.
Arvaanko oikein kun sanon että peräsi ei ole kovin leveä?
Huoh. Ei ne sukupuolihormonit nyt vaan toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tämä.
Joku teki kerran kokeen. Hän katsoi miesjuoksijoiden sormien pituuksia, ja päätteli niistä 100 metrin juoksun voittajan oikein.
Uskon tähän sormijuttuun.
Käykää katsomassa miestenne sormien pituuksia. Sen miellyttävämpi ja empaattisempi mies, mitä isompi pituusero on etusormella ja keskisormella.
Jos ne on miltei yhtä pitkiä niin miehenne on lähellä neandentarilaista ja on kyllä kova poika sängyssä, mutta kommuikointi on lähinnä murahtelua.
Toimiiko tämä naisillakin. Minulla on lähes saman pituiset, olen huono kommunikoimaan sanoin, fysiikka toimii paremmin.
😅kyllä minulla ihan naisen perä on. Mutta minulla on kyllä leveäthartiat ja vahvat kädet, naiseksi. Ollut teininä jo ilman suurempia reenauksia.
Ne on semmosia hoikkia, tietokoneella mähöttäviä hyssyköitä, joilla ei oo testoja tarpeeksi.
Noh, en tiedä teini-ikäisistä, mutta omalla miehelläni on melko alhaiset testotasot kivesvaurion takia. Normaalin aivan alarajoilla. Ulkoisesti hän on todella miehekäs, pitkä, parrakas, liikunnallinen miehekäs vartalo (ei mikään puntti, mutta miehekäs), matalaääninen jne. Testotason mataluuden huomaa ehkä matalina seksihaluina, uniongelmina ja helposti ärsyyntymisenä. Tosin en voi olla varma, johtuvatko nuo testotasosta, mutta joskus ajattelen niin.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon huomannu yhteen sattumia. Usein matalat testo tasot omaavat miehet kehittyvät fyysisesti ikätovereitaan myöhemmin, ovat luustoltaan pieniä (toki voivat olla lihavia, mutta luumassan määrä pieni eli luusto on siro), pään pieni koko, pienet kivekset, peniksen koko sen sijaan on usein normaali tai jopa keskivertoa suurempi en tiedä ovatko tekemisissä toisiinsa?
Usein matalatestoisilla miehillä on myös korkea ääni ja paljon ns. Lapsellisia piirteitä kasvoissa ja vähäinen tai olematon parta..
Minä olen luustoltani pieni, mutta pää suurehko. Kivekset eivät kovin isot, ja peniskin vähän keskivertoa pienempi. Minulla on matala ääni, jonkin verran lapsellisia piirteitä kasvoissa ja parrankasvu heikohkoa.
Minua on panettanut jo parikymmentä vuotta.
Lopputulos: En näe mitään yhteyttä sinun havaintoihisi.
Aloittajan mielestä lyhyt ja siro poika ei voi kehittyä ikätovereitaan aiemmin?
Tuntemillani miehillä näkynyt selvästi mielialassa. Älyttömiä mielialan vaihteluita, kiukuttelua... kuin olisi tekemisissä uhmaikäisen lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Testotasostani en tieda kovin paljoa. Lihakset kasvavat kohtuu helpolla kuitenkin, ikaa 43.
Matala ääni
Penis 18cm isot kivekset
Rotevahko, mutta kasvot sirot ja pää pieni. Ei juuri rasvaa.
Kehityin hitaasti, Pituuskasvua viellä kun olin 22
Seksihalut SUURET. 5 kertaa päivässä olis sopiva jos olisi yhtä halukas puoliso ja aikaa.
Kovasti ristiriitoja aloittajan ennusteen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testotasostani en tieda kovin paljoa. Lihakset kasvavat kohtuu helpolla kuitenkin, ikaa 43.
Matala ääni
Penis 18cm isot kivekset
Rotevahko, mutta kasvot sirot ja pää pieni. Ei juuri rasvaa.
Kehityin hitaasti, Pituuskasvua viellä kun olin 22
Seksihalut SUURET. 5 kertaa päivässä olis sopiva jos olisi yhtä halukas puoliso ja aikaa.Kovasti ristiriitoja aloittajan ennusteen kanssa
Täh?