miksi niin moni ostaa kaljaa maanantaisin kaupasta?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullu vuorotyöstä, jossa viikon vapaat on missä milloinkin?
Silloin kai kaljailtakin on milloin missäkin..?
Aika moni suomalainen puskee jo vuorotöissä...
Miten helvetissä vuorotyö tai työ yleensäkään liittyy siihen, koska voi ostaa tai juoda kaljaa? Kaljan juominen ei tarkoita kaikilla ihmisillä "kaljailtaa", mikä voi sinulle kuten näköjään monelle muullekin täällä olla yllätys. Kaljaa voi lisäksi syystä tai toisesta ostaa kerrallaan vaikka 3 lavaa, ei sekään välttämättä tarkoita "kaljailtaa". Ehkä ensimmäinen kalja niistä lavoista korkataan vasta ensi kuussa.
Itse ostin vain yhden kaljapullon intilaista olutta jonka ehkä juon saunakaljaksi.
Ei tietoa koska itselläni ei hyvän ruokasuunnittelun ansiosta ole ikinä maanantaisin asiaa kauppaan.
Koska kaikilla TOSIMIEHILLÄ on kauhea kankkunen viikonlopun jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullu vuorotyöstä, jossa viikon vapaat on missä milloinkin?
Silloin kai kaljailtakin on milloin missäkin..?
Aika moni suomalainen puskee jo vuorotöissä...
Miten helvetissä vuorotyö tai työ yleensäkään liittyy siihen, koska voi ostaa tai juoda kaljaa? Kaljan juominen ei tarkoita kaikilla ihmisillä "kaljailtaa", mikä voi sinulle kuten näköjään monelle muullekin täällä olla yllätys. Kaljaa voi lisäksi syystä tai toisesta ostaa kerrallaan vaikka 3 lavaa, ei sekään välttämättä tarkoita "kaljailtaa". Ehkä ensimmäinen kalja niistä lavoista korkataan vasta ensi kuussa.
Monta sä oot jo juonu?
Kuin syvälle se kruunukorkki voi mennä sieraimeen..?
Rahat loppu, tuet maanantaina. Kaljahylly ollu pari päivää tyhjänä. Kauheat tuskat.
Koska olen viikonloput töissä myymässä muille kaljaa
Vierailija kirjoitti:
tein hauskan huomion
Mistä sitä sit pitäis ostaa, kioskilta, huoltoasemalta?!
Tosimies kirjoitti:
Se krapula on niin syvältä. Miksei kunnon krapulalääkkeitä saa ilman reseptiä? Aivan turhaa kärsiä hirveitä oloja kun niistä vosi päästä helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Se krapula on niin syvältä. Miksei kunnon krapulalääkkeitä saa ilman reseptiä? Aivan turhaa kärsiä hirveitä oloja kun niistä vosi päästä helpommalla.
Krapula päivän-parin juomisen jälkeen? Taidat olla amatööri tai vasta juomisurasi alussa. Ota alkuun sellainen reilu viikon ränni ja tule sitten kertomaan, millainen olo on. Ja niitä lääkkeitä saadaan tietenkin tutulta lääkäriltä reseptin kanssa.
Koska maanantai on viikonpäivä julmin.
Että sitä voi laittaa kylmään, jolloin kylmää kaljaa on saatavilla haluttaessa.
En tiedä onko ap:lla tapana juoda heti kaikki ostamansa juomat, mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Jaa kuule varmaan kellä mikäkin syy. Ite juon saunaoluen tai pari aina kun käyn saunassa, eli n. 4 päivänä viikossa. Tekee hyvää fyysisesti raskaan työpäivän jälkeen.
Sama täällä, viikolla saunotaan ja monesti vkl töitä. Jos alkais ryyppäämään , pitäs käydä alkossa. Maanantaina voi ostaa semmosen ison pakkauksen, niin riittää kokoviikoksi. Mutta nyt ei kannata unohtaa ulos jäähtymään, niinkuin minulle kävi.
No viikonlopun töitä tehneenä voin hyvällä omalla tunnolla kiskaista maanantaikalhan tai lasin viiniä. Mitä sinä minun ostoksiani kyttäät, ja arvostelet!
Ostan maanantaina koko viikon ruuat ja juomat. Alkoholia minulla menee kohtuukäyttäjän rajoissa. Olen laskenut.
Minä saatan ostaa kaupasta pari olutta oli päivä mikä tahansa. Mikä siinä on niin omituista?
Kun ei voi itse myydä, on pakko ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan maanantaina koko viikon ruuat ja juomat. Alkoholia minulla menee kohtuukäyttäjän rajoissa. Olen laskenut.
Eli jallua 4-5 pulloa viikossa.
Jos niillä syödään tänään merimiespihviä?
puhui siihen tyyliin. kasvot ei ryppyiset mutta tosi tunkkaiset ja huomasi (ja kuuli) että päihteet on kyllä maistunut. tuskin mikään työssä käyvä ihminen.