Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha.

Vierailija
05.03.2018 |

Olen pahasti masentunut ja tunne-elämältäni epävakaa. Tunnen tyhjyyttä ja yksinäisyyttä. Kaksi lasta, joita en tapaa.

Miten minun kannattaa tehdä itsemurha?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset ja perhe pitää elossa. Sairastanut vaikeaa masennusta jo vuosia ja syönyt lääkkeitä ja käynyt juttelemassa. Ei vaan halua tehdä sitä lapsille. Työkyky osittain mennyt, elämä välillä yht kamppailua päivästä toiseen.

Vierailija
102/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee. Se on lopullista kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin.

Haluaisin myös kuolla. Kaikki tuntuu niin pahalta.

Vierailija
104/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistat auton niin pakokaasulla helpoin ja kivuttomin kun vetää pakoputkesta letkun sisälle autoon.

Vierailija
105/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla raitistumista ensin. Saatat yllättyä positiivisesti.

Vierailija
106/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välillä toivon, että kuolisin nukkuessa. Niinkuin se yksi juuri kuollut jalkapalloilija. Toisaalta näillä nyt mennään ja voihan se ihmekin joskus tapahtua ja elämä vielä olla hyvää.

Vierailija
107/109 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias mies, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä tai ollut muutenkaan minkäänlaisessa intiimissä kontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Itsekin olen miettinyt, etten elä yli 40 vuotiaaksi. Päätän päiväni hyppäämällä junan alle, kun aika on kypsä. Jos seuraavaan elämään annettaisiin sitten syntymälahjaksi komeampi naamataulu ja muutenkin paremmat eväät. 

Vierailija
108/109 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lapset ja perhe pitää elossa. Sairastanut vaikeaa masennusta jo vuosia ja syönyt lääkkeitä ja käynyt juttelemassa. Ei vaan halua tehdä sitä lapsille. Työkyky osittain mennyt, elämä välillä yht kamppailua päivästä toiseen.

Tulet menettämään lapsesi joka tapauksessa.

He muistavat sinut ihmisrauniona EIVÄT äitinä.

Kanssasi on paha olla

Vierailija
109/109 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias mies, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä tai ollut muutenkaan minkäänlaisessa intiimissä kontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Itsekin olen miettinyt, etten elä yli 40 vuotiaaksi. Päätän päiväni hyppäämällä junan alle, kun aika on kypsä. Jos seuraavaan elämään annettaisiin sitten syntymälahjaksi komeampi naamataulu ja muutenkin paremmat eväät. 

Käy kokeeksi suihkussa. Paha haju karkoittaa naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi