Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patrik Laine kertoo pelihimostaan ja asumisestaan äitinsä kanssa: ”Olkaa rehellisiä, asuisitte itsekin äitinne kanssa, jos se olisi mahdollista

Vierailija
05.03.2018 |

Winnipeg Jetsin suomalaistähti Patrik Laine on pelannut vahvan toisen kauden NHL:ssä ja laituri on tällä hetkellä NHL:n kolmanneksi tehokkain suomalainen pisteillä 24+17.

NHL:n maalipörssin jaetulla 11. sijalla oleva Laine pääsi valottamaan elämäänsä kaukalon ulkopuolella, kun hän sai kirjoittaa The Players’ Tribune -verkkosivulle arjestaan Winnipegissä.

Laine on otsikoinut tekstin Winnipeg Is Good, eli Winnipeg on hyvä.

Hän kehuu vuolaasti pelikavereitaan, kaupunkia ja sen kiekkofaneja ja paljastaa pelaavaansa jatkuvasti Playstationilla Call of Dutya erityisesti pelimatkojen kämppäkaverinsa Nicolaj Ehlersin kanssa.

”Pelaan todennäköisesti liikaa, mutta se on ok, sillä se auttaa minua pysymään läheisenä Suomessa asuvien ystävieni kanssa”, Laine kirjoittaa.

Hän kertoi läheisestä suhteestaan Playstationiin myös HS:n haastattelussa vuosi sitten.

The Players’ Tribunen kirjoituksessa Laine kertoo saaneensa tietää vuonna 2016, että jo Florida Panthersin suomalaissentteri Aleksander Barkov on kova CoD-peluri.

”Barkie on varmaan ainoa pelaaja NHL:ssä, jolla on samanlainen sitoutuminen kuin minulla, siis Call of Dutyyn. En ole varma, miten hän ehtii pelata jääkiekkoa.”

Laine kertoo asuvansa äitinsä kanssa, ja perustelee sen helppoudella.

”Olkaa rehellisiä, asuisitte itsekin äitinne kanssa, jos se olisi mahdollista”, Laine toteaa.

”Miksi haluaisitte itse tehdä ruokaa?”

”Hän ajaa minut edelleen kotipeleihin, aivan kuten Suomessa. Se on todella mukavaa.”

Seuraava kyyti on tiedossa jo ensi yönä, kun Winnipeg kohtaa kotijäällään Arizona Coyotesin.
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005555549.html

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winnipeg on hieno paikka, varmasti tekemistä riittää ja näkee samalla maailmaa. Äitikin on reissun jälkeen yhtä kokemusta rikkaampi. Patrik on reissussa tuon tuostakin joten omaa aikaa on yllin kyllin.

Vierailija
2/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä NHL-kiekkoilijoiden möläytykset alkavat olla jo myötä häpeää aiheuttavia. Olisi ollut ehkä parempi jos niin Selänteet kuin Laineetkin olisivat keskittyneet enemmän koulunkäyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanlettas sentään. Jotenkin ymmärrän, että Patrick kaipaa äitiä turvaksi suureen maailmaan ja myös olemaan piikana.

Mutta.. mä en suostunut äitini kyyditettäväksi teininäkään. Se on ihan kamala kuski. Muutenkin sen verran rasittava siivousnatsi, että muutin pois 16 vuotiaana ja kokkaus oli jo silloin intohimo. Ainoa johon äitiä olisin kaivannut, niin pyykkäys. Mä vihaan sitä hommaa yhä.

N45

Vierailija
4/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä NHL-kiekkoilijoiden möläytykset alkavat olla jo myötä häpeää aiheuttavia. Olisi ollut ehkä parempi jos niin Selänteet kuin Laineetkin olisivat keskittyneet enemmän koulunkäyntiin.

Miten niin keskittyneet enemmän koulun käyntiin??Että olisivat lukeneina "päässeet sisähommiin...." ,hah,jokainen "akateeminen poika" vaihtaisi palkkaa ja paikkaansa maailmassa ilomielin näiden "nykyajan gladiaattoreiden" kanssa.Lue vaan läksyjäsi,haaveile iltaisin tilipussin paksuutta ja vaikka missejä avo-autossasi,näille jätkille se voisi olla totta ilman valkolakkiakin,helposti.

Vierailija
5/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juo alkoholia. Ei tuo pelihimo mikaan ongelma ole kun ei ole kyse rahapeleista. Eli kylla kelpaa esikuvaksi.

Rahaakin on kadehduttavan paljon

Vierailija
6/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Selänne? Kai itse jo kokkaa?!

Vierailija
7/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit on parhaita!

Vierailija
8/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma poika olisi alle parikymppisenä mennyt NHL:ään, niin aivan varmasti olisin mennyt mukaan vuodeksi tai kahdeksi. Olisihan tuo äidillekin hieno kokemus.

Vierailija
9/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni naurettavaa! Kyllä miehen pitää tuossa iässä jo pärjätä ilman äidin passaamista ja paapomista.

Vierailija
10/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ehlers voisi kanssa mennä kotipeleihin samalla kyydillä. Vähän sutinaa Patrikin äidille matsien jälkeen.

Vierailija
11/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa asuminen olisi viimeinen tekoni, kirjaimellisesti.

Loppuelämäni olisi lyhyt.

Vierailija
12/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellanlettas sentään. Jotenkin ymmärrän, että Patrick kaipaa äitiä turvaksi suureen maailmaan ja myös olemaan piikana.

Mutta.. mä en suostunut äitini kyyditettäväksi teininäkään. Se on ihan kamala kuski. Muutenkin sen verran rasittava siivousnatsi, että muutin pois 16 vuotiaana ja kokkaus oli jo silloin intohimo. Ainoa johon äitiä olisin kaivannut, niin pyykkäys. Mä vihaan sitä hommaa yhä.

N45

No voi hellanlettas vaan sulle itsellesi, akka on 45 ja kirjoittaa, että äiti oli rasittava siivousnatsi ja akka 45 v. kaipaa edelleen äitiä pyykkäämään. Kyllä sä lapsellisemmalta kuullostat kuin joku patikymppinen kiekko jannu..

Vierailija
13/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin 19 vuoitiaana asumaan tyttöystävän luokse ja siinä oli ainakin minulle jotain aika suuria etuja ja asioita, joita äiti ei voinut minulle tarjota. Mutta ehkä tällä milleniumsukupolvella on vähän eri harrasteet kuin meillä 60-70 lukujen taitteessa syntyneillä.

t. The Man

Vierailija
14/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele jos Pate tykkää äidin läsnäolosta mutta sitä vähän ihmettele että mikä se tyttöystävän rooli sitten on kuviossa. Eikös sekin ole jo siellä mukana 😀 jos olisin tyttis niin vois alkaa pikkuhiljaa pänniä.

Vierailija
15/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, en todellakaan asuisi.

Vierailija
16/17 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele jos Pate tykkää äidin läsnäolosta mutta sitä vähän ihmettele että mikä se tyttöystävän rooli sitten on kuviossa. Eikös sekin ole jo siellä mukana 😀 jos olisin tyttis niin vois alkaa pikkuhiljaa pänniä.

Patrikin äippä tekee sillekkin ruokaa.

Vierailija
17/17 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö syy. Pelihimo-> hoito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän