Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha.

Vierailija
05.03.2018 |

Olen pahasti masentunut ja tunne-elämältäni epävakaa. Tunnen tyhjyyttä ja yksinäisyyttä. Kaksi lasta, joita en tapaa.

Miten minun kannattaa tehdä itsemurha?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme vain kerran. Jos olet menettänyt jo toivosi tämän elämän suhteen niin kannattaisi edes yrittää pitää hauskaa kun olet vielä hengissä.

Mutta tee se ilman turhia vahinkoja pyri vastuuseen asioista kuitenkin.

Vierailija
62/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä särkee =( En voi kuvitellakaan tilannetta missä en saisi nähdä lapsiani... Julma isä lapsilla kun vie heidät äidiltään.

Tiedän itse ettei vaikeassa masennuksessa jaksaisi edes yrittää hakea apua enää... Mutta toivon silti että jaksat yrittää kunnes joku ottaa asian vakavasti.

Isäni teki itsemurhan. En varmaan ikinä toivu siitä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita komnentteja. Kuvaa hyvin tätä maailmaa, joka on paska paikka. Masentunutta ihmistä ymmärtää vain toinen masentunut tai sen läpikäynyt. "Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee parempi elämästäsi" on samanlainen neuvo kuin sanoisi syöpäsairaalle: " ryhdistäydy ja elä terveellisesti, niin paranet!

Mutta kaltaistaan on vaikea kohdata, kun elinpiiri on supistunut eikä voimia ole mihinkään. Tahtoisin halata sinua!

Vierailija
64/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tämä on fakta: Sinun pitää parantaa itse itsesi, valitan. Mutta se on mahdollista, kun itse tekee niin tulee parempaa jälkeä. On tosiasia myös, että joudut keksimään itse sitä kivaa tekemistä. Niin kaikki joutuvat. Kun hyväksyt tämän faktan ja tartut toimeen niin pääset eteen päin. Ajattele roskasäkkiä, jos kaadat sen lattialle niin itsestään roskat eivät kulkeudu roskiin vaan sinun pitää poimia ne säkkiin ja viedä roskasäkki ulos. Sama tilanne itsen kanssa. Sinun pitää tutkia itseäsi ja sinun pitää tehdä työ. Itku voi helpottaa, mutta sekään ei muuta asioita.

Lakkaa ajattelemasta sitä mitä sinulla ei ole ja ajattele sitä mitä sinulla on (esim. näkökyky jne.) . Ei täällä postaavilla ihmisillä ole asiat välttämättä hyvin, mutta kukin palloilee täällä siten kuin kykenee. Vaikka asiat olisivat huonosti niin silti voi postailla.

Vierailija
65/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydäntä särkee =( En voi kuvitellakaan tilannetta missä en saisi nähdä lapsiani... Julma isä lapsilla kun vie heidät äidiltään.

Tiedän itse ettei vaikeassa masennuksessa jaksaisi edes yrittää hakea apua enää... Mutta toivon silti että jaksat yrittää kunnes joku ottaa asian vakavasti.

Kiitos sinulle! Ja paljon rakkautta elämääsi.

Lapsilla on aika paha olla isän ja uuden vaimon kanssa, kuulin..

Pienestä tytöstäni on kasvamassa nuori nainen enkä näe sitä.

Ap

Vierailija
66/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ikävä lapsia ja olen tosi yksin. Vietän kaikki joulut yksin ym.

Makaan päivät sängyssä verhoja avaamatta.

Osta c- ja d -vitamiinia ja lähde ulos. Avaa verhot ja tee kivoja asioita. Älä ajattele vielä seuraavaa pyhää vaan elä tätä päivää. Yksinkin voi laittaa kivan pyhän, mutta katso sitten tilannetta uudelleen kun sen aika on.

Edellinen kommentoija ei tiedä masennuksesta ja yksinäisyydestä mitään. Olisit voinut jättää kommentoimatta.

Vierailija
67/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita komnentteja. Kuvaa hyvin tätä maailmaa, joka on paska paikka. Masentunutta ihmistä ymmärtää vain toinen masentunut tai sen läpikäynyt. "Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee parempi elämästäsi" on samanlainen neuvo kuin sanoisi syöpäsairaalle: " ryhdistäydy ja elä terveellisesti, niin paranet!

Mutta kaltaistaan on vaikea kohdata, kun elinpiiri on supistunut eikä voimia ole mihinkään. Tahtoisin halata sinua!

Kiitos, sinulle myös.

Ap

Vierailija
68/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun niin on pakko tehdä, et sinä eikä ap ole ainoat masentuneet täällä... Sitä ystävää ei taivaasta tipahda, joka poistaa yksinäisyyden, sitä ei myöskään välttämättä löydy vaikka olisi sata ilmoitusta joka seinällä. Asiat eivät todellakaan muutu yksikseen ja yksikseen on tasan pakko pärjätä. En minäkään saa terapiasta kaipaamaani apua ja on vaan pakko yksin mennä eteen päin. Itse pitää, yksin!

Vierailija
69/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun lapsena ja olin masentunut ja rukoilin pikkutyttönä Jumalaa viemään minut pois.

En olisi lapsia tehnyt. Mutta elämä oli jonkin aikaa tasapainossa. Kunnes yritin itsemurhaa lasten ollessa pieni. Parisuhde rakoili pahasti, kun mies alkoi kohdella kuin spitaalista.

En ole elänyt kuin mustaa ja harmaata.

Ap

Vierailija
70/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ikävä lapsia ja olen tosi yksin. Vietän kaikki joulut yksin ym.

Makaan päivät sängyssä verhoja avaamatta.

Osta c- ja d -vitamiinia ja lähde ulos. Avaa verhot ja tee kivoja asioita. Älä ajattele vielä seuraavaa pyhää vaan elä tätä päivää. Yksinkin voi laittaa kivan pyhän, mutta katso sitten tilannetta uudelleen kun sen aika on.

Edellinen kommentoija ei tiedä masennuksesta ja yksinäisyydestä mitään. Olisit voinut jättää kommentoimatta.

Ihan totta?

Olen muuten huvikseen asunut yksin 10 v. uudella paikkakunnalla ja käynyt 3 v. terapiassa masennuksen takia?

Vierailija
71/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

onko oikein paha äitipuoli?

kerro lisää

Vierailija
72/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

onko oikein paha äitipuoli?

kerro lisää

Ei taida irvimistä olla asiassa. Mutta liitto ei voi hyvin ja uusi vaimo ei jaksa näitä lapsia ja isä kommunikoi whatsapilla "tänään ei ole ruokaa".

Eli olen ahdistunut.

Ap

Vierailija
73/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi haluat lisätä lapsesi pahaa oloa? Et näe häntä sitäkään vähää, jos teet itsellesi jotain peruuttamatonta! Tee lasu lapsistasi, että asialle edes yritetään tehdä jotain.

Olen se joka ehdotti mt- ongelmaisten kuntouttavaa työtä. Ei kai sellaisessa työssä takerruta liikaa työkokemukseen- riippuu tietenkin siitä mitä työtä haet, mutta kuntoutus on luultavasti eri asia kuin ne. tavallinen työnhaku?

Vierailija
74/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs laisia harjoittelupaikkoja masentuneet saa?

ei ne yrittäjät mitään hyväntekijöitä oo

Vierailija
75/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia ja oikeat lääkkeet. Sillä tavalla nukkuu nätisti pois.

Vierailija
76/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia ja oikeat lääkkeet. Sillä tavalla nukkuu nätisti pois.

Tarkoitat varmaan, että sillä lailla tukehtuu omaan oksennukseensa/kieleensä...

Vierailija
77/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tee itselleen jotain hyvää?

Vierailija
78/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä kunnon kännit, ja sammu metsään hyvin harvasti asutulla seudulla, ettei kukaan vahingossa löydä sinua ajoissa. Ja tarkoitan tosiaan, että näillä kunnon pakkasilla.

Kiitos.

Millä todennäköisyydellä jää henkiin jos menee vanhalla autolla rekan alle?

Älä missään nimessä tee näin. Sitä rekkaa ajaa ihminen, jolla on ihan oma elämä. Sinulle tuntematon, jolla voi olla asiat ihan hyvin ja ajamalla sen rekan alle pilaat sen kuskin elämän. Ei siitä pääse koskaan yli, ja näin masennus vain leviää. Ehkä sillä kuskilla on omia lapsia, joiden elämä on myös vaakalaudalla kun se vanhempi traumatisoituu ja masentuu tapahtuneesta. Sama juttu junien kanssa, junankuljettajat ja konduktöörit ovat ihmisiä.

Vierailija
79/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muuttaisit pois tästä paskamaasta? Jonnekin missä ollaan vielä inhimillisiä ihmisiä kanssaeläjille ,elämään yksinkertaista elämää? Fantasioi tulevaa, kaikki on periaatteessa mahdollista. Sinullekin.

Vierailija
80/109 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://lyricstranslate.com/en/Scandinavian-Music-Group-Naein-minae-vihe…

Näin minä vihellän matkallani

Ei tunnu missään

Olen matkalla taas

Olen matkalla sinne

Olen matkalla takaisin sinne

Minne kerran toivotit minut

Kun minulta viedään kaikki

Autan kantamaan

Kevyesti nousee askel

Autan kantamaan

Ja kun lopulta kaadun

Teen sen näyttävästi