Metsästys kiellettävä suomessa!
Sudet voivat hoitaa täysin metsästyksen ja riistaeläinten ruokinta voitaisiin lopettaa. Koska tämä turha hölmöily loppuu??
Kommentit (52)
Voitaisiinko aloittaa siitä, että metsästys olisi kiellettyä kansallis- ja luonnonpuistoissa?
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on täysin turhaa, luonto hoitaa itse itsensä eikä kaipaa ihmistä sähläämään.
Sinä et tiedä mistään mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on täysin turhaa, luonto hoitaa itse itsensä eikä kaipaa ihmistä sähläämään.
Sinä et tiedä mistään mitään. :D
Teikäläisten ei tarvitse tulla tänne pätemään kun ette itse tiedä yhtään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan joku urbaani cityihminen. Susia ei ole tarpeeksi. Jos niitä peuroja ei metsästettäisi, niin peurakolareita olisi paljon nykyistä enemmän. Kaikille peuroille ei riittäisi ruokaa, eli kuolisivat nälkään ja tauteihin. Nykyiselläänkin peurat aiheuttavat tuhoja puutarhoissa.
Älä viitsi, susia on vähän ihmisten takia! Ensin sudet metsästetään suomesta ja sitten sanotaan että metsästystä ei voi lopettaa koska susia on niin vähän ettei ne voi pitää peuroja aisoissa!!
Ap:lla voisimme ruokkia sutta tai kahta!
Jos petokannat kasvavat, niin lisääntyvät myös niiden aiheuttamat kotiäitien kuolemat. Mikä sinänsä ei haittaa ketään.
Oon ihan samaa mieltä sun kaa! :(
Oon siis samaa mieltä siitä että ihmisen ei tarvitse puuttua luonnontoimintaan, luonto hoitaa itse itseään
Miesten metsästys somessa on kiellettävä.