Mikä olet ammatiltasi ja mikä haluaisit olla?
Siinäpä se kysymys jo tulikin. :) Mikä olet ammatiltasi ja koulutukseltasi ja mikä haluaisit olla? Saa vastata toki samankin, jos on tyytyväinen valitsemaansa alaan. :D
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon terveydenhoitaja ja oon kyllä todella tyytyväinen ammatinvalintaani. Eli haluisin olla terveydenhoitaja, jos ei tätä niin sit esim fysioterapeutti.
Täällä myös erittäin tyytyväinen terveydenhoitaja. Olen todella tyytyväinen alavalintaan nyt jälkikäteen, vaikka opiskelujen aikana meinasin jättää kesken opinnot muutamaan otteeseen.
Niin ja jos ei saisi sanoa terkkaria, niin sitten olisin mieluiten röntgenhoitaja tai eläinlääkäri.
Lääkäri, haluaisin olla eläinlääkäri.
Tutkija tekniikan alalla. Haluaisin olla lääkäri.
Lähihoitaja.
Haluaisin olla lähihoitaja. Just hyvä, monipuolinen ammatti.
Olen ohjaustyössä.
Sairaanhoitaja, haluaisin olla (ja olen hakemassa kouluun) lääkäri. Tykkään kyllä omasta työstäkin. Lääkärinä olisin vähemmän potilaan luona fyysisesti mutta työnkuva olisi eritavalla mielenkiintoinen ja tottakai palkka parempi (ei ole se ykkössyy).
Olen kemian DI ja tyytyväinen nykytilanteeseen. Rakastan työtäni!
Olen talouskonsultti ja haluisin olla talousjohtaja.
vaikea tietää mikä haluisi olla. Joka ammatissa on paljon paskoja puolia, joista tietää vain tekemällä niitä töitä.
Olen kouluttamaton mt-ongelmainen joka on eläkkeellä.
Olisin halunnut olla tutkija lääketieteen parissa.
Olen oikeustieteen maisteri ja ammatiltani tutkija. Haluan olla asianajaja tulevaisuudessa.
Täällä myös erittäin tyytyväinen terveydenhoitaja. Olen todella tyytyväinen alavalintaan nyt jälkikäteen, vaikka opiskelujen aikana meinasin jättää kesken opinnot muutamaan otteeseen.