Rokotukset
Onko sinut lapsena rokotettu?
En lapsesi?
Miksi/miksei?
Kommentit (10)
Minut on rokotettu ja lapset on rokotettu.
Influenssa ja sikainfluenssa rokotuksia ei olla otettu eikä "Tyttöjen juttu":na markkinoitua HPV:ta. Tuberkuloosirokoteen olisimme tahtoneet ottaa myös -06 jälkeen syntyneelle lapselle, mutta lääkäri ei suostunut sitä meille kirjoittamaan. Lähistöllä, siis täällä Suomessa, on ollut tautitapauksia. Vesirokkorokotetta ehdottivat, mutta ei otettu. Hepatiittirokotteet otettiin, koska omalääkäri päiväkodistamme kuultuaan sitä suositteli. Taitaa olla päiväkodissa tapauksia?
Kaikki on otettu, mitä on ehdotettu/annettu.
Miksei olisi?
Rokottamatta jättäminen on pahoinpitelyn esiaste: en ymmärrä, vaikka rokotevastaiset sanoisivat mitä, miten hyväksyttävää on jättää lapset rokottamatta (ja kuitenkin joku Kanarian-kone odottaa).
Minut on rokotettu, minä olen antanut rokottaa lapseni. Mulla on tieteellinen maailmankuva. Vaikka länsimaisessa lääketieteessä on varmasti suuria puutoksia ja vääriä näkökulmia, rokotteet on yksi sellainen osa-alue, joka toimii kiistatta. Nyt, kun Suomessakin laumasuoja on jo alle kriittisen rajan, saamme kohta nähdä, millaista on, kun lapset kuolevat taas esim. tuhkarokkoon ja hinkuyskään. Suosittelen kaikille niille vanhemmille, joiden vauvoja ei ole vielä rokotettu, varovaisuutta.
Minut on rokotettu ja mieheni. Lastamme emme ole rokottaneet. Lapsella ikää reilu vuosi. Terveenä on ollut koko elämänsä. Syö hyvin ja nukkuu. Tyytyväinen lapsi. Rokotteet sisältää elohopeaa ja eläviä bakteereja. En mistään hinnasta rokota.
En halua mennä massan mukana ja olla niin hölmö et rokottaisin..
En ota,,koska kiristys alkaa muistuttamaan keskitysleirimeinikiä. Ottaisin esim. Jäykkäkouristuksen ja varmaan muitakin, mutta liian vaikeaa selvittää mitkä ovat tärkeimmät. Yhtää turhaa en halua.
T
Kaikkia lapsia ei tarvitse rokottaa - vain ne jotka aikoo pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia lapsia ei tarvitse rokottaa - vain ne jotka aikoo pitää.
Aika sairaita lapsia jos ei ilman rokotteita elä.
On. On. Koska niin voi välttää monia sairauksia.