Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja kamalan hajuinen huuhteluaine

Vierailija
05.03.2018 |

Mulla on siis ongelma. Anoppi taitaa laittaa jokaiseen koneelliseen puoli pulloa tota litkua, koska se haju on aivan järkyttävä. Sellainen vähän vanhan miehen partavesi sekoitettuna vahvoihin mausteisiin ja pesuaineeseen. En ole mikään hajusteyliherkkä ja itsekin miedosti tuoksuvaa huuhteluainetta käytän silloin tällöin hyvin hyvin vähän. Mutta siis toi haju on niin hirveä, etten enää halua käydä siellä kylässä tai että ne tulevat tänne. Koska meillä haisee anopin ja appiukon vierailun jälkeen sohvakin ihan niiltä ja koko kämppä vielä monta tuntia. Mies kun käy lasten kanssa siellä kylässä, he kaikki haisevat siltä.

Saatan kuulostaa hullulta, mutta oikeasti se ei ole mikään lievä haju. Miestä ei haittaa, vaikka hänkin kyllä myöntää haistavansa sen. Mitä tehdä? Oon pari kertaa yrittänyt hienovaraisesti vihjata, mutta ei anoppi ole tajunnut. Ja aina ei näin asiat olleet, anoppi vaan taisi todenteolla hullaantua tohon tuoksuun ja haluaa nyt kylpeä siinä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tää palsta hiljentynyt. Ap

Vierailija
2/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaine ja kamalan hajuinen anoppi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun menet anopille. Kaada salaa huuhteluainepullon sisältö wc-pönttöön ja täytä pullo tuoksuttomalla. Anoppi ei huomaa mitään ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
4/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihan suoraan, miten voimakas haju siinä on. He itse ovat tottuneet, eivätkä haista enää. Sano, että kaupassa ja muualla astmaatikot kärsivät ja te kärsitte kotona ja vieraillessa. Vanhana hajuaisti voi heikentyä. Se on ensimmäisiä dementian oireita. Kerro sekin anopille, niin takuullla ei halua olla dementikko ja siksi vaihtaa aineen.

Vierailija
5/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, meinasin just tulla kirjoittamaan samanlaisen aloituksen tänne! Meilläkin siis koko anopin kämppä löyhkää sille pesuaineelle, tarttuu ihmisiin ja tosiaan vielä seuraavana päivänäkin meillä haistaa jos on käynyt. Nyt kaksi viikkoa käynnistä ja yks sohvan tyyny haisee edelleen vähän. En tajua miten monta litraa pyykkiin pitää sitä litkua kaataa että noin tukevan hajun saa aikaan. Anoppi vielä päivittelee välillä ääneen miten ei voi ymmärtää kun ihmiset suihkuttelee kaikenmaailman hajusteita itseensä, on siis ilmeisesti täysin turtunut tuohon hajuun. Meillä ei onneksi kukaan ole hajuherkkä mutta kyllähän tuo löyhkä on melkoisen häiritsevää. Millään en kuitenkaan tiedä miten siitä tahdikkaasti ilmoittaisin, kiva ihminen hän kuitenkin on.

Vierailija
6/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, meinasin just tulla kirjoittamaan samanlaisen aloituksen tänne! Meilläkin siis koko anopin kämppä löyhkää sille pesuaineelle, tarttuu ihmisiin ja tosiaan vielä seuraavana päivänäkin meillä haistaa jos on käynyt. Nyt kaksi viikkoa käynnistä ja yks sohvan tyyny haisee edelleen vähän. En tajua miten monta litraa pyykkiin pitää sitä litkua kaataa että noin tukevan hajun saa aikaan. Anoppi vielä päivittelee välillä ääneen miten ei voi ymmärtää kun ihmiset suihkuttelee kaikenmaailman hajusteita itseensä, on siis ilmeisesti täysin turtunut tuohon hajuun. Meillä ei onneksi kukaan ole hajuherkkä mutta kyllähän tuo löyhkä on melkoisen häiritsevää. Millään en kuitenkaan tiedä miten siitä tahdikkaasti ilmoittaisin, kiva ihminen hän kuitenkin on.

Pelottavaa, mahdatkohan olla miehen veljen vaimo 😁

Mut just toi, ku en haluaisi aloittaa mitään sukusotaa ja anoppi ottaa kyllä tosi herkästi itseensä ja on pitkävihainen, vaikka muuten ihan mukava onkin. Olisi edes hyvä tuoksu, mutta kun ei ole sitäkään. Ap

Vierailija
7/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, en ole, mun miehellä on vain siskoja :D. Minua oikein nykyisin kuvottaa kun bussissa tai muualla haistan tuon pesuaineen jossain toisessa ihmisessä, olen niin saanut siitä yliannostuksen. Luulen tosin että ei ole samasta hajusta kyse mitä teidän anopilla (koska meillä se on enemmänkin semmoinen imelän ummehtunut kankaan haju) mutta kyllähän mikä tahansa haju alkaa etoa jos sitä ylikäyttää. Mieskin on itseasiassa ihmetellyt tuota hajua ja on sanonut että pitäisi kysyä miten paljon äiti sitä pyykkiinsä kaataa mutta eipä ole vielä sitä tehnyt. Tämäkin on joku suht uusi ilmiö, ei minusta anoppilassa vielä 5 vuotta sitten tuollaiselta haissut.

Vierailija
8/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan.

Vierailija
9/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että kalmanhajuinen. Ois ollu jännempi.

Vierailija
10/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole nyt ihan sellainen juttu, että kertoo vain suhtautumisestasi anoppiin. Minkä merkkinen se huuhteluaine on?

Vierailija
11/15 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi nautit manipuloinnista ja haluat saada ihmiset toimimaan sairaan mielesi mukaan. Taidat olla psykopaatti.

Vierailija
12/15 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma, joka kerta kun anoppi on ollut kylässä niin sohvatyynyt haisee, haju tarttuu myöskin meidän taaperon vaatteisiin kun on ollut anopin sylissä. Ärsyttää ja inhottaa, en tiedä miten tällaisen kehtaa ottaa puheeksi:/ Kyse ei ole mistään dementikkomummosta vaan ihan normaali työssäkäyvä hieman alle 60v on tuo mieheni äiti.. me pestään itse kaikki hajusteettomalla ja tuo huuhteluaineen haju aiheuttaa kyllä påänsärkyä.

Vierailija
13/15 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Anoppi oli ostanut vauvalle vaatetta ja halusi pestä ne itse. Arvaatte varmaan että en niitä voi vauvalla käyttää, kun tuo haju ei ole lähtenyt pesemälläkään.

Vierailija
14/15 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että anoppi on kertonut olevansa hajusteyliherkkä.

Vierailija
15/15 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi