Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loimaan 90 miljoonan euron Eurojackpotin voittajat edelleen kadoksissa. Miksi voittoa ei lunasteta?

Vierailija
05.03.2018 |

"Loimaan Prismassa pelatun Eurojackpotin suurvoittajat ovat yhä kadoksissa. Vajaa kuukausi sitten voitetun 90 miljoonan euron jättipotin olisi voinut saada tililleen tänään, kertoo Veikkauksen viestintäpäällikkö Tomi Auremaa.

Kyseessä on Suomen historian suurin rahapelivoitto. Voitto on lunastettava Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä, koska pelaamisessa ei käytetty Veikkaus-korttia. Veikkauksessa hiljaisuutta on kovasti ihmetelty.

– Monesti voittajat ilmoittautuvat aika nopeasti. Voihan se olla, että voittaja ei edelleenkään tiedä asiasta.

Voittolappu oli jaettu viidelle, mutta jättipotti voi silti olla yhdellä pelaajalla. Voitto on lunastettava vuoden sisällä."

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi tästä nyt pitäisi kenellekkään ilmoitella? SIis kenelle? Sillon vasta haetaan, kun voiton saa. Ei ennen, mikä ilmoitus siitä muka pitäisi edes tehdä?

Itse kyllä veisin Veikkauksen turvakaappiin tositteen, jossa ei tilinroa mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
82/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajalla on kaikki 5 kuponkia. Lunastaa voiton vasta kun on eronnut vaimostaan, jotta ei menetä 45:ttä miljoonaa euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittajalla on kaikki 5 kuponkia. Lunastaa voiton vasta kun on eronnut vaimostaan, jotta ei menetä 45:ttä miljoonaa euroa.

Useimmiten eroa hakevat naiset.

Vierailija
84/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai miehestään?

Vierailija
85/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti voittaja on vain yksi henkilö, joka on pyytänyt jakamaan viiteen osaan. Itse aina pyydän neljään osaan, jolloin puoliso ja lapset saisivat rahat ilman veroseurauksia.

Jos olisi porukkalotto, niin se olisi jo tullut ilmi.

Nyt sitten voi spekuloida, miksi voittaja ei ole ottanut yhteyttä veikkaukseen.

Ei ole olemassa muita virallisia jakoja kuin kupongin voi jakaa kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan.

Tuota neljään osaan jakoa ei ole virallisesti olemassa.

Olen pyörittänyt lukuisat kerrat porukkapelejä ja tunnen asian.

En tiedä onko tullut jotain uutta tapaa jakaa mutta itse en ole havainnut.

Kun jakaa kupongin kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan jokaisen osuus on samankokoinen. Toki joku voi ottaa useamman osuuden jaettavista osuuksista.

Veikkauksen netissä on sitten eri mahdollisuudet. Siellä on monia lottoja jaettu 20/30/50 osaankin ja myös pieniin esim kolmen osuuksiin jne..

Vierailija
86/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti voittaja on vain yksi henkilö, joka on pyytänyt jakamaan viiteen osaan. Itse aina pyydän neljään osaan, jolloin puoliso ja lapset saisivat rahat ilman veroseurauksia.

Ei ole olemassa muita virallisia jakoja kuin kupongin voi jakaa kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan.

Kun jakaa kupongin kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan jokaisen osuus on samankokoinen. Toki joku voi ottaa useamman osuuden jaettavista osuuksista.

Veikkauksen netissä on sitten eri mahdollisuudet. Siellä on monia lottoja jaettu 20/30/50 osaankin ja myös pieniin esim kolmen osuuksiin jne..

Eikä nyt unohdeta sitä, että Veikkaukselle voi tehdä myös pelkästään kimppalottoilmoituksen osallisista.

Vierailija
87/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin ton, en oo vaan jaksanu vielä mennä lunastamaan kun on ollu töitä niin paljon. Varmaan tässä kevään aikana tulee käytyä hakemassa rahat.

Vierailija
88/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä nyt unohdeta sitä, että Veikkaukselle voi tehdä myös pelkästään kimppalottoilmoituksen osallisista.

Hyvä kun muistutit. Minulla on kaapissa aina kimppalottokaavakkeita varalla:) niillä voi jakaa vaikka millaisia osuuksia keille haluaa.

Vierailija
89/93 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotin päävoiton hakemiseen Vantaalta on aikaa vuosi joten ei ole mikään kiire lähteä päävoittoa hakemaan Vantaalta.

Päävoiton voittaja voi vaikka olla ulkomailla tai asua ulkomailla joten noin pienen voiton takia ei kannata kesämökiltään Espanjasta lähteä.

Pitää muistaa että ei kaikki juokse rahan perässä.

Mutta miksi pelaajan tietoja ei tallenneta Veikkauksen tietokoneille

aina kun pelaa jotain Veikkauksen pelejä.

pelaajan nimi

pelaajan osoite

pelaajan puhelin numero

pelaajan tilin numero

Nuo kaikki tiedot saadaan tallennettua pankkikortin näköiselle kortille.

Kuinka paljon voittoja jää lunastamatta?

Aina kun voittoja jää lunastamatta niin se kertoo Veikkauksen petollisuuden voittajia kohtaan.

Veikkauksen pitää kehittää toimintojaan niin että pelaajan tiedot tallennetaan aina samalla kun maksaa Eurojackpotin.

Kuinka paljon voittoja menee niille jotka eivät todellisuudessa ole voittaneet vaan varastaneet voittajan pelikupongin?

Vierailija
90/93 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hätäilkö. Aikaa on vuosi.

Vierailija
91/93 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi odottamaan. Pelkäisin, että talo palaa, lämpöpaperisesta kupongista haalistuu tiedot tai joku kadottaisi sen. Kyllä sitten harmittaisi, että jo voitetut miljoonat menivät.

Vierailija
92/93 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, etteivät Prismassa saaneet myytyä kyseistä kuponkia. Eivät kuitenkaan ole vielä kehdanneet kuitata rahoja Osuuskaupalle. Odottelevat, että häly laantuu. Varsinais-Suomessahan muutama vuosi sitten Osuuskauppa sai muutaman sata tuhatta euroa myymättä jääneestä kupongista.

Vierailija
93/93 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti on testamenttiin liittänyt kupongin jos sattuu että tulee noutaja, kaikkeehan voi, sattua kun kuolemattomia emme ole.