Loimaan 90 miljoonan euron Eurojackpotin voittajat edelleen kadoksissa. Miksi voittoa ei lunasteta?
"Loimaan Prismassa pelatun Eurojackpotin suurvoittajat ovat yhä kadoksissa. Vajaa kuukausi sitten voitetun 90 miljoonan euron jättipotin olisi voinut saada tililleen tänään, kertoo Veikkauksen viestintäpäällikkö Tomi Auremaa.
Kyseessä on Suomen historian suurin rahapelivoitto. Voitto on lunastettava Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä, koska pelaamisessa ei käytetty Veikkaus-korttia. Veikkauksessa hiljaisuutta on kovasti ihmetelty.
– Monesti voittajat ilmoittautuvat aika nopeasti. Voihan se olla, että voittaja ei edelleenkään tiedä asiasta.
Voittolappu oli jaettu viidelle, mutta jättipotti voi silti olla yhdellä pelaajalla. Voitto on lunastettava vuoden sisällä."
Kommentit (93)
Juu turha spekuloida tuota että myyjä heittänyt ostamatta jääneet kun tämä kuponkihan jätetty ei ostettu sieltä,
Miten toi menee, et "jaettu viiteen osaan"? Siis 5 eri lappua? Vai yksi lappu, mut miten se niinku jaetaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten toi menee, et "jaettu viiteen osaan"? Siis 5 eri lappua? Vai yksi lappu, mut miten se niinku jaetaan?
Kimppalotto.
5 kuponkia, jokaiselle omansa.
5 tositetta jaettu, voitto voi silti olla yhdessä tositteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että joku on vaan pelannut ja unohtanut asian saman tien ja lappu lojuu vielä jossain odottamassa tarkistamista. Moni pelaa eurojackpotia ja lottoa viikottain ja tarkistaa tulokset harvakseltaan kun voiton todennäköisyys on niin olematon. Veikkaan siis ettei voittaja/voittajat edes tiedä asiasta.
Aika pimennossa saa elää ettei ole näistä lehti jutuista tullut mieleen että minähän pelasin lottoa loimaan prismassa just tolloin.
Niin saakin mutta yllättävän moni elää niin.
Vaihtoehdot:
1. Käyvät Veikkauksella tällä viikolla, kun ei enää karenssia-->voivat irtisanoutua kun rahat tilillä
2. Joku vanhus ostanut, eikä muista, perikuntaparkaa jos löytävät laput vaikkapa 2 vuoden päästä ja tajuavat että voitto on siinä mutta mennyt vanhaksi
3. Kuten joku jo mainitsi, ehkä haluaa avioeron voimaan ettei tartte rahoja jakaa
Vierailija kirjoitti:
Se alkuperäinen pelitosite jää myyjälle, sillä ei voi nostaa voittoa.
Veikkauskoneelta tulostuu sen alkuperäisen kupongin numerot viidelle tositteelle.
Eli ne viisi kuponkia ovat kaikki samoilla numeroilla.
Miten tuokin voi olla noin hankala käsittää??
Eiköhän se työporukka ilmaannu paikalle tänään juuri ennen veikkauskonttorin sulkemista..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se työporukka ilmaannu paikalle tänään juuri ennen veikkauskonttorin sulkemista..
Ei sinne niin vain tallustella...täytyy soittaa ja sopia aika, milloin tulevat.
Se mikään kauppakeskus ole
Et ymmärtänyt näköjään itse mitä ajan takaa.!!Voittolappu oli jaettu viidelle, mutta jättipotti voi silti olla yhdellä pelaajalla. Voittolappuja on viisi. Yhden lapun arvo on 18 miljoonaa euroa veikkaus toteaa..
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt näköjään itse mitä ajan takaa.!!Voittolappu oli jaettu viidelle, mutta jättipotti voi silti olla yhdellä pelaajalla. Voittolappuja on viisi. Yhden lapun arvo on 18 miljoonaa euroa veikkaus toteaa..
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan loimaalainen? Meneekö Loimaan ohi isoja teitä, olisiko ohikulkija ostanut?
Ysitie (Turku-Tampere) menee ohi ihan kyseisen Prisman vierestä. On siis hyvin mahdollista, ettei ole paikkakuntalaisia vaan ohikulkija tai kaupoille varta vasten muualta tullut (vaikkapa Lauttakylästä :)
Uskon, että voittajat ilmoittautuvat tällä viikolla kun karenssiaika on ohi. Tai sitten viimeisenä mahdollisena päivänä, ihan piruuttaan jonkinlaisena omituisena huumorina.
Pähkähulluahan se olisi menettää vaikkapa vuoden ajalta tuon 90 miljoonan sijoitustuotot.
miksi tästä nyt pitäisi kenellekkään ilmoitella? SIis kenelle? Sillon vasta haetaan, kun voiton saa. Ei ennen, mikä ilmoitus siitä muka pitäisi edes tehdä?
Veikkaan, että taustalla on joku monisyinen verkko juonittelua, petosta ja murhia - kaikki vain ahneuden tähden.
Kukaan nähnyt elokuvaa Fargo? No se, mutta Loimaa.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Ei noin. Vaan kun laittaa kupongin myyjälle niin sanoo että jaetaan viiteen osaan niin kaikki osat ovat yhtä suuret.
Olen tehnyt noin usean kerran. Joskus pyydän jakamaan kahteen osaan, joskus viiteen osaan.
Viimeksi toissa viikolla täytin 12 ruutua lottoa ja pyysin jakamaan sen viiteen osaan. Lotossa oli kaksi kertaa neljä oikein. Jos olisi ollut jättipotti olisin antanut osuudet lapsille mutta noin pienet voitot nostin itse. Laitatin vielä kioskilla yhden osan omalle veikkauskortille ja loput nostin tositteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin. Vaan kun laittaa kupongin myyjälle niin sanoo että jaetaan viiteen osaan niin kaikki osat ovat yhtä suuret.
Olen tehnyt noin usean kerran. Joskus pyydän jakamaan kahteen osaan, joskus viiteen osaan.
Viimeksi toissa viikolla täytin 12 ruutua lottoa ja pyysin jakamaan sen viiteen osaan. Lotossa oli kaksi kertaa neljä oikein. Jos olisi ollut jättipotti olisin antanut osuudet lapsille mutta noin pienet voitot nostin itse. Laitatin vielä kioskilla yhden osan omalle veikkauskortille ja loput nostin tositteilla.
Noin teen minäkin! Ihan sentakiakin, ettei kenenkään tarvitse maksaa rahoista veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi toissa viikolla täytin 12 ruutua lottoa ja pyysin jakamaan sen viiteen osaan. Lotossa oli kaksi kertaa neljä oikein. Jos olisi ollut jättipotti olisin antanut osuudet lapsille mutta noin pienet voitot nostin itse. Laitatin vielä kioskilla yhden osan omalle veikkauskortille ja loput nostin tositteilla.Noin teen minäkin! Ihan sentakiakin, ettei kenenkään tarvitse maksaa rahoista veroa.
Tuota, Veikkauksen sivuiltakin vissiin löytyy kimppalottolomakkeita. Mitä jos lapsia onkin enemmän kuin 5?
Todennäköisesti voittaja on vain yksi henkilö, joka on pyytänyt jakamaan viiteen osaan. Itse aina pyydän neljään osaan, jolloin puoliso ja lapset saisivat rahat ilman veroseurauksia.
Jos olisi porukkalotto, niin se olisi jo tullut ilmi.
Nyt sitten voi spekuloida, miksi voittaja ei ole ottanut yhteyttä veikkaukseen.
No tarkoitin sillä sitä, että kun sukulaiset kuulisivat voitosta, muistuttaisivat, miten toivat vessaan vessapaperia, kun se loppui, muistatkos kun soitin sulle että toi on alessa mitä tarvit, tarjosin sulle kahvia sillon jne. Siis aivan järjettömiä syitä, joiden perusteella heille pitäisi antaa vähintään puolet siitä rahasta.