Missä introvertit sinkkunaiset oleilevat?
Eli olen 29v introvertti (INTJ nettitestit sanovat enimmäkseen; eli hieman aspergermainen "totuudentorvi", mutten pahansuopa) mies; vakituisessa työssä, oma asunto ja harrastuksia sen mitä kaipaan (tietokoneet, valokuvaus, lukeminen ja kesäisin lähinnä maastopyöräilyä ja uintia mielenkiinnon mukaan; toki milloin mitäkin muuta noiden liäksi), mutta mukava kumppani tekisi elämästäni vielä valoisampaa ja mieluusti lapsi tai pari jossain vaiheessa, kun on joku vuosi katseltu yhteistä taivalta.
Eli missähän mukavat vähemmän sosiaalista vilskettä tarvitsevat naiset viettävät aikaansa... tai missä heitä (sinua?) voisi lähestyä? Ikähaarukka 22-30 (ei tarkka, mutta ei enää ihan teinix, muttei mieluusti minua paljoa vanhempi ainakaan). Ainiin en oikeastaan ota alkoa, enkä tupakoi, siis naisellekkin olisi suuri plussa ettei ole tupakoitsija tai kovin päihdemyönteinen (ei huumeille). Siksi en baareista ole vielä yrittänyt etsiä (mutta ehkä raahaudun paikalle, jos sellaista suositellaan).
Josko tämä olisi hyvä foorumi kysellä, kun kaiketi naisia on suurin osa ja varmaan minua kiinostavaa ikäluokkaakin (sekä vähemmän seurapiirinaisiakin kaiketi) joukkoon mahtuu.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että olet etsimässä "tosi tarkoituksella", mitä pidän oikein positiivisena. Silti voisi olla helpompaa koittaa ensin saada aikaiseksi jonkinlaista small talkia sinulle ominaisissa paikoissa liikkuvien naisten kanssa. Eihän se kirjastossa juttelun aloittaminenkaan heti mikään kosinta ole, vaan jollakin tapaa pitäisi saada hiljaisuus murtumaan, että olisi edes mahdollista tietää, olisiko mahdollista synkata...
Aikanaan itsekin nuorena turhaan toivoin tapaavani jonkun kivan miehen baarien ulkopuolella, mm. kirjastossa tai kansalaisopiston kursseilla. Tuntui, että ihmisten ympärillä oli silloin kuin keskustelun estävä lasimuuri. No, kumppanini löysin silti minäkin, chat-kontaktin pohjalta.
PS. Tee ihmeessä treffit numero 16 kanssa jonnekin lintutorniin tai kansallispuistoon :-).
Mulle ominaisissa paikoissa ei juuri liiku naisia (kirjastossakin yleensa on melko vähän ihmisiä kun sinne muutaman kerran vuodessa menen).
Hah. En ees tiedä mistä päin numero 16 on ja hieman on kylmät kelit vielä ulkoilmatreffeille :)
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta mitenkään hullummalta, joten periksi ei tosiaankaan tarvitse antaa. Toisaalta väen vängällä yrittäminenkin voi olla vähän negatiivista, joten ihan rennosti ihmisten ilmoille vaan.
Täytyy yrittää. Minä, rento ja ihmistenilmat eivät vain aina sovi samaan lauseeseen :'D
Ilman että etsin seuraa en edes huomaa, jos joku ehkä olisi kiinostunut tutustumaan; systeri ja mutsi joskus ovat ainakin väittäneet (jälkikäteen tietty..."huomasitko kun se tyttö katseli sua" tyyliin), että joku ois katsellu sillä silmällä, kun oon liikkunu jossain niiden kanssa.
ap
Opiskelemassa/töissä, salilla/harrastuksessa, ja vanhemmilla/sukulaisilla. Kerran kuussa/vuodessa kavereiden kotibileissä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelemassa/töissä, salilla/harrastuksessa, ja vanhemmilla/sukulaisilla. Kerran kuussa/vuodessa kavereiden kotibileissä.
Haluaisitko löytää seuraa, vai onko elämänrytmisi tuollaista siksi, ettei niin kiinostakaan mahdollisuus tällä hetkellä?
Osalla menee myöhään, ennen kuin parinmuodostus alkaa kiinostaa, joillain ei kai koskaan.
Et kuulosta mitenkään hullummalta, joten periksi ei tosiaankaan tarvitse antaa. Toisaalta väen vängällä yrittäminenkin voi olla vähän negatiivista, joten ihan rennosti ihmisten ilmoille vaan.