Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä introvertit sinkkunaiset oleilevat?

Vierailija
04.03.2018 |

Eli olen 29v introvertti (INTJ nettitestit sanovat enimmäkseen; eli hieman aspergermainen "totuudentorvi", mutten pahansuopa) mies; vakituisessa työssä, oma asunto ja harrastuksia sen mitä kaipaan (tietokoneet, valokuvaus, lukeminen ja kesäisin lähinnä maastopyöräilyä ja uintia mielenkiinnon mukaan; toki milloin mitäkin muuta noiden liäksi), mutta mukava kumppani tekisi elämästäni vielä valoisampaa ja mieluusti lapsi tai pari jossain vaiheessa, kun on joku vuosi katseltu yhteistä taivalta.

Eli missähän mukavat vähemmän sosiaalista vilskettä tarvitsevat naiset viettävät aikaansa... tai missä heitä (sinua?) voisi lähestyä? Ikähaarukka 22-30 (ei tarkka, mutta ei enää ihan teinix, muttei mieluusti minua paljoa vanhempi ainakaan). Ainiin en oikeastaan ota alkoa, enkä tupakoi, siis naisellekkin olisi suuri plussa ettei ole tupakoitsija tai kovin päihdemyönteinen (ei huumeille). Siksi en baareista ole vielä yrittänyt etsiä (mutta ehkä raahaudun paikalle, jos sellaista suositellaan).

Josko tämä olisi hyvä foorumi kysellä, kun kaiketi naisia on suurin osa ja varmaan minua kiinostavaa ikäluokkaakin (sekä vähemmän seurapiirinaisiakin kaiketi) joukkoon mahtuu.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut introvertti miesystävä kauan, asutaan parin tunnin välimatkan päässä toisistamme. Kumpikin säätää välillä muiden kanssa ja keskenämme ei ole seksiä ollut koskaan, en pystyisi. Matkustellaan yms. Kontaktipalstalta löytyi, yhteinen mielenkiinnon kohde. Seksikumppanit olleet avoimia ja hauskoja seuramiehiä.

Vierailija
42/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä melko intovertti nainen löysin melkein kaltaisesi miehen aikoinaan Eliittikumppaneista. Ollaan molemmat kotona viihtyviä yksineläjiä, mutta yhdessä on mukavempi olla yksin :) Lapsenkin olemme saaneet. 

Kun tuota eliittikumppania hieman joskus selailin tuli vaikutelma, että on lähinnä onnenonkija etsii lääkäriään tai sit 35+ kohtauspaikka. Onkohan siellä enemmänkin alle 30v naisia, joille "kunnianhimo ja korkea koulutus" ei ole tärkein ominaisuus miehessä?

Sellaisen kuvan mainonta aikanaan vain loi ja maksa tehdäksesi mitään hieman arveluttaa.

ap

Siitä on siis jo vuosia kun me siellä tapasimme, ja silloin ainakin piti tehdä aika pitkät testit ennen kuin sai tunnuksen, ja siinä pystyi määrittelemään millaista kumppania etsii. Sieltä tuli sitten ehdotuksia, ei päässyt selaamaan kaikkia mahdollisia profiileja. En tiedä millaisia naisia siellä on, mutta minulle tuli viestejä kyllä vain korkeasti koulutetuilta miehiltä ja itsekin olen sellainen.  Ärsyttävä nimi tuo eliittikumppani, itse tein profiilin sinne  siksi, ettei ihan kuka tahansa pääse katsomaan deitti-ilmoitustani.  

Mutta on niitä ilmaisiakin sivustoja, ei välttämättä kannata maksaa mitään. Me vain emme mieheni kanssa olisi koskaan tavanneet ilman nettiä. Emme käy juuri baareissa, ja mies sanoi ettei hän koskaan olisi uskaltanut baarissakaan lähestyä minun näköistä naista. Hän kirjoitti minulle pitkän ja aidon oloisen, juuri minulle kohdennetun viestin, joka herätti mielenkiintoni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut introvertti miesystävä kauan, asutaan parin tunnin välimatkan päässä toisistamme. Kumpikin säätää välillä muiden kanssa ja keskenämme ei ole seksiä ollut koskaan, en pystyisi. Matkustellaan yms. Kontaktipalstalta löytyi, yhteinen mielenkiinnon kohde. Seksikumppanit olleet avoimia ja hauskoja seuramiehiä.

Vaikka trollin todennäköisyys on suuri, vastaan kuitenkin. Eiköhän tuollainen ole ystävä. Ihminen jonka kanssa viihtyy, muttei tunne seksuaalista vetoa.

Olen kuitenkin etsimässä elämänkumppania kevytsuhteet ja kevytsuhteilijat eivät ole mua varten.

ap

Vierailija
44/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä melko intovertti nainen löysin melkein kaltaisesi miehen aikoinaan Eliittikumppaneista. Ollaan molemmat kotona viihtyviä yksineläjiä, mutta yhdessä on mukavempi olla yksin :) Lapsenkin olemme saaneet. 

Kun tuota eliittikumppania hieman joskus selailin tuli vaikutelma, että on lähinnä onnenonkija etsii lääkäriään tai sit 35+ kohtauspaikka. Onkohan siellä enemmänkin alle 30v naisia, joille "kunnianhimo ja korkea koulutus" ei ole tärkein ominaisuus miehessä?

Sellaisen kuvan mainonta aikanaan vain loi ja maksa tehdäksesi mitään hieman arveluttaa.

ap

Siitä on siis jo vuosia kun me siellä tapasimme, ja silloin ainakin piti tehdä aika pitkät testit ennen kuin sai tunnuksen, ja siinä pystyi määrittelemään millaista kumppania etsii. Sieltä tuli sitten ehdotuksia, ei päässyt selaamaan kaikkia mahdollisia profiileja. En tiedä millaisia naisia siellä on, mutta minulle tuli viestejä kyllä vain korkeasti koulutetuilta miehiltä ja itsekin olen sellainen.  Ärsyttävä nimi tuo eliittikumppani, itse tein profiilin sinne  siksi, ettei ihan kuka tahansa pääse katsomaan deitti-ilmoitustani.  

Mutta on niitä ilmaisiakin sivustoja, ei välttämättä kannata maksaa mitään. Me vain emme mieheni kanssa olisi koskaan tavanneet ilman nettiä. Emme käy juuri baareissa, ja mies sanoi ettei hän koskaan olisi uskaltanut baarissakaan lähestyä minun näköistä naista. Hän kirjoitti minulle pitkän ja aidon oloisen, juuri minulle kohdennetun viestin, joka herätti mielenkiintoni. 

Siksi vain kyselin, kun reilu pari vuotta olen ilmaisia kokeillut. Viihdyn työssäni ihan hyvin ja työ ei ole elämäni sisältö, niin tuntuisi luonnottomalta lähteä korkeakouluttautumaan vain meillyttääkseen naisia. Naisen koulutustasolla ei mulle ole väliä, mutta en mitään tylsämielistä varmaan jaksa katsella ja fiksut ovat monasti korkeakoulutettujakin.

ap

Vierailija
45/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin netin deittipalstalta mieheni. Hän on tosin ekstrovertti. Luulen, että sinäkin saattaisit löytää etsimäsi netistä. Jos mietin omaa elämääni, mun olisi ainakin aika epätodennäköistä törmätä ihan arjen lomassa keneenkään. Käyn baareissa tosi harvoin, kerran tai ehkä pari vuodessa. Käyn töissä ja siinä se päivän sosiaalinen kiintiö tuleekin täyteen. Harrastan luonnossa liikkumista, tykkään vaeltaa ja meloa, yksinäistä puuhaa on. Mulla on hevonen, yksin sen kanssa touhuan. Koiraharrastus on sosiaalista, mutta valtaosa muista harrastajista on naisia. Jos olisin sinkku, olisi varmaan pakko suunnata sinne deittipalstoille takaisin.

Vierailija
46/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä voi iskeä lavatansseista 😁 jos kirjastossa joku mies yrittäisi juttusille niin voi OMG, kirjasto on minun henkilökohtaista reviiriä ja älä ikinä koskaan yritä ottaa siellä kontaktia. Ajatuskin ahdistaa *hrrrrr*

Mutta siis: käy lavatanssi kurssin perusteet ja eikun lavalle 😊 siellä on helppoa olla oma itsensä, ei tarvitse puhua jos ei huvita mutta kuitenkin ollaan sen verran lähellä että jutellaan voi jos siltä tuntuu 😁väittäisin että lavoilta löytyy edustajia kaikista suomen naistyypeistä, myös niitä jotka viihtyvät kotona eikä baareissa: siitä vain "valitsemaan" 😂 itse 100%introvertti ja täysi kotikissa mutta sinkkuna kaverit sai lähtemään lavalle ja ihan tuottoisaa oli kun naimisiinkin päädyin.

Vierailija
47/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toivottavasti kukaan ei katso pahalla tylsämielisyys kommenttiani. Tarkoitan ihan oikeasti merkittävästi keskimääräistä alempaa AO:ta.

Älykkäitä on olemassa varmasti siivoojista ja lähihoitajista aina tohtoreihin asti joka koulutus tasolla.

ap

Vierailija
48/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh?? On todellakin miesYSTÄVÄ. Parisuhde tuo ei ole, kumppanista nyt puhumattakaan.

Vierailija
49/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä voi iskeä lavatansseista 😁 jos kirjastossa joku mies yrittäisi juttusille niin voi OMG, kirjasto on minun henkilökohtaista reviiriä ja älä ikinä koskaan yritä ottaa siellä kontaktia. Ajatuskin ahdistaa *hrrrrr*

Mutta siis: käy lavatanssi kurssin perusteet ja eikun lavalle 😊 siellä on helppoa olla oma itsensä, ei tarvitse puhua jos ei huvita mutta kuitenkin ollaan sen verran lähellä että jutellaan voi jos siltä tuntuu 😁väittäisin että lavoilta löytyy edustajia kaikista suomen naistyypeistä, myös niitä jotka viihtyvät kotona eikä baareissa: siitä vain "valitsemaan" 😂 itse 100%introvertti ja täysi kotikissa mutta sinkkuna kaverit sai lähtemään lavalle ja ihan tuottoisaa oli kun naimisiinkin päädyin.

Kun uudellamaalla lähinnä pääkaupunkiseudulla ja Helsingissä liikun vähän olen ollut skeptinen lavatanssien suhteen. Ollut sellainen kuva, että enemmän suosiossa maaseudulla ja pienemmissä kaupungeissa ja täällä vain lähinnä vanhukset.

Sit pitäis viel keskittyä liikuttamaan kahta vasenta jalkaa tallomatta :'D

Vierailija
50/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma unelma olisi löytää sellainen aika introvertti nainen, saa olla jopa vähän erakko joka kuitenkin tykkäisi harrastaa liikuntaa ym yhdessä ja haluaisi lapsia.

M31

Vierailija
51/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun uudellamaalla lähinnä pääkaupunkiseudulla ja Helsingissä liikun vähän olen ollut skeptinen lavatanssien suhteen. Ollut sellainen kuva, että enemmän suosiossa maaseudulla ja pienemmissä kaupungeissa ja täällä vain lähinnä vanhukset.

Sit pitäis viel keskittyä liikuttamaan kahta vasenta jalkaa tallomatta :'D

Kyllä mun opiskelukavereita kävi aikanaan porukalla lavatanssit saa Helsingin seuduilla. Yksi jopa löysi puolisonsa sieltä. En kyllä nykytilanteesta tiedä. Itse en pidä tanssimisesta enkä lähtisi jo tilaisuuksiin vaikka aseella uhattais.

Aikaisempaan kommentoin sen verran, etten kyllä pitäisi yhtään jos joku tulisi puhumaan mulle kirjastossa. Luulisi että edes siellä saa olla rauhassa yksin.

Vierailija
52/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Siis kirjastossa jutteleminenkin näyttää olevan melko 50/50 tykkäiskö vai inhoaisko. Enkä oo varma saisinko pakottauduttua lähestymään ketään... Täytyy olla varovainen siinä ainakin ja vain luontevan oloisissa tilanteissa puhua.

Ap

Vierailija
53/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, introvertti nainen, löysin introvertin miehen Tinderistä. Meillä on samanlainen musiikkimaku, joten periaatteessa olisimme voineet joskus osua myös samalle keikalle, mutta olisimmeko alkaneet juttusille... Tuskin. Kumpikaan meistä ei käy baareissa, eikä harrasta mitään sellaista, missä tutustuisi ihmisiin luontevasti, joten Tinder ja nettideittailu olivat meidän tapojamme etsiä kumppania.

Vierailija
54/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli kerran kirjastossa joku tuntematon mies pyytämään kahville. Täytyy myöntää, että hämmennyin ja vähän ärsyynnyinkin tilanteesta niin paljon, että en osannut ollenkaan rentoutua ja olla oma itseni. Lähdin kyllä kahville hänen kanssaan, mutta mietin koko ajan, että mikähän juttu tämä oikein on ja mitä tuo mies minusta haluaa. Ei kirjastossa yleensä tulla juttelemaan noin vain saati että pyydettäisiin kahville. Jälkeenpäin harmitti, etten osannut olla avoimin mielin hänen kanssaan. Ei hän ollut minun tyyppiäni ihmisenä, mutta olisi meillä silti voinut olla parempi keskustelu, jos olisin osannut heittäytyä yllättävään tilanteeseen.

T. 54

Vierailija
55/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oma unelma olisi löytää sellainen aika introvertti nainen, saa olla jopa vähän erakko joka kuitenkin tykkäisi harrastaa liikuntaa ym yhdessä ja haluaisi lapsia.

M31

Minä sovin kuvaukseen enkä usko että olen ainoa. :) Pitäisi vaan löytää ne kohtaamispaikat. Välillä ihan harmittaa kun tajuaa miten paljon on yksinäisiä sinkkuja joista muodostuisi hyviä pareja, mutta eivät vaan kohtaa toisiaan.

-n29

Vierailija
56/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29v INFJ ja töiden lisäksi en käy juuri missään. Jos on juhlat niin menen sinne ja yleensä baariinkin. Muuten lähinnä kotona :D sinkku olen, kumma juttu

Vierailija
57/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 29v INFJ ja töiden lisäksi en käy juuri missään. Jos on juhlat niin menen sinne ja yleensä baariinkin. Muuten lähinnä kotona :D sinkku olen, kumma juttu

Jatkan vielä, olen tapaillut miehiä, joista melkeen kaikki olleet ekstroverttejä. Ei oo mikään toiminut ja kiinnostaisikin kokeilla introvertin kanssa, jospa oltaisiin samankaltaisia ja homma toimisi paremmin. En löydä hyviä introverttimiehiä kuitenkaan mistään

Vierailija
58/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne negaa tinderissä :D

Nuorta miljonäärihughgranttia odotellen.

Vierailija
59/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, olen tapaillut miehiä, joista melkeen kaikki olleet ekstroverttejä. Ei oo mikään toiminut ja kiinnostaisikin kokeilla introvertin kanssa, jospa oltaisiin samankaltaisia ja homma toimisi paremmin. En löydä hyviä introverttimiehiä kuitenkaan mistään

Avaatko vähän mitä tarkoitat hyvällä? 190cm, mallin naama ja korkea status?

Vierailija
60/85 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne negaa tinderissä :D

Nuorta miljonäärihughgranttia odotellen.

Ajattelen vähän samalla tavalla, että ei ole kyse introverttien kohtaamisesta vaan siitä että naiset ei kelpuuta niitä muita introverttimiehiä pinnallisten asioiden takia.