Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä introvertit sinkkunaiset oleilevat?

Vierailija
04.03.2018 |

Eli olen 29v introvertti (INTJ nettitestit sanovat enimmäkseen; eli hieman aspergermainen "totuudentorvi", mutten pahansuopa) mies; vakituisessa työssä, oma asunto ja harrastuksia sen mitä kaipaan (tietokoneet, valokuvaus, lukeminen ja kesäisin lähinnä maastopyöräilyä ja uintia mielenkiinnon mukaan; toki milloin mitäkin muuta noiden liäksi), mutta mukava kumppani tekisi elämästäni vielä valoisampaa ja mieluusti lapsi tai pari jossain vaiheessa, kun on joku vuosi katseltu yhteistä taivalta.

Eli missähän mukavat vähemmän sosiaalista vilskettä tarvitsevat naiset viettävät aikaansa... tai missä heitä (sinua?) voisi lähestyä? Ikähaarukka 22-30 (ei tarkka, mutta ei enää ihan teinix, muttei mieluusti minua paljoa vanhempi ainakaan). Ainiin en oikeastaan ota alkoa, enkä tupakoi, siis naisellekkin olisi suuri plussa ettei ole tupakoitsija tai kovin päihdemyönteinen (ei huumeille). Siksi en baareista ole vielä yrittänyt etsiä (mutta ehkä raahaudun paikalle, jos sellaista suositellaan).

Josko tämä olisi hyvä foorumi kysellä, kun kaiketi naisia on suurin osa ja varmaan minua kiinostavaa ikäluokkaakin (sekä vähemmän seurapiirinaisiakin kaiketi) joukkoon mahtuu.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tietenkin

Vierailija
2/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olen 29v introvertti (INTJ nettitestit sanovat enimmäkseen; eli hieman aspergermainen "totuudentorvi", mutten pahansuopa) mies; vakituisessa työssä, oma asunto ja harrastuksia sen mitä kaipaan (tietokoneet, valokuvaus, lukeminen ja kesäisin lähinnä maastopyöräilyä ja uintia mielenkiinnon mukaan; toki milloin mitäkin muuta noiden liäksi), mutta mukava kumppani tekisi elämästäni vielä valoisampaa ja mieluusti lapsi tai pari jossain vaiheessa, kun on joku vuosi katseltu yhteistä taivalta.

Eli missähän mukavat vähemmän sosiaalista vilskettä tarvitsevat naiset viettävät aikaansa... tai missä heitä (sinua?) voisi lähestyä? Ikähaarukka 22-30 (ei tarkka, mutta ei enää ihan teinix, muttei mieluusti minua paljoa vanhempi ainakaan). Ainiin en oikeastaan ota alkoa, enkä tupakoi, siis naisellekkin olisi suuri plussa ettei ole tupakoitsija tai kovin päihdemyönteinen (ei huumeille). Siksi en baareista ole vielä yrittänyt etsiä (mutta ehkä raahaudun paikalle, jos sellaista suositellaan).

Josko tämä olisi hyvä foorumi kysellä, kun kaiketi naisia on suurin osa ja varmaan minua kiinostavaa ikäluokkaakin (sekä vähemmän seurapiirinaisiakin kaiketi) joukkoon mahtuu.

Ei tarkka, eli myös 20v tai 16v käy, mutta vanhempi voi olla vain vuoden 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaisillesi ei löydy naista. Aivan liian toivoton tapaus. Naiset jotka eivät ole sosiaalisesti kyvyttömiä ovat jo varattu ja ne haasteelliset tapaukset ovat sitten rakentaneet muurin ympärilleen. Valmistaudu pitkään, synkkään ja yksinäiseen elämään.

Vierailija
4/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-palstalla

Vierailija
5/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ja kiitos ei parisuhteelle.

Vierailija
6/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona odottelen hughgrantimaisen syvänmerensukeltajapankkiirin huhuiluja postiluukusta.... dont turn your back to love

Vierailija
7/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Vierailija
8/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Ennemminkin miksi kyllä?

Vierailija
9/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkka, eli myös 20v tai 16v käy, mutta vanhempi voi olla vain vuoden 🙄

Siis ei se ylärajakaan tarkka ole ja varmaan alle 20v alkaa olla vähän turhan teinix liki tapauksesta riippumatta. Ihmisestä se on kiinni, mutta olen huomannut tähän mennessä, etteivät vanhemmat naiset yleensä katsele nuorempaa miestä (jolloin parempi käyttää aikansa ikäryhmään, jolle todennäköisemmin sovin kriteereihin), tai vaikka katselisivat, silloin on vielä melko osuus niitä biologisen kellon herättämiä, joilla olisi kiire hankkia lapsi (haluan kumppanin ja tutustua kunnolla, en vain partneria lapsentekoon) tai vela kategoriaa (joka ei osu omaan toivemaailmaan).

Vierailija
10/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin töissä. Vapaa-aikani viihdyn mieluiten kotona. En hae seuraa, olen tyytyväinen näin.

Vierailija
11/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pikkusisko on introvertti. 15 vuotta vaimoa nuorempi

Tilanne on mennyt monimutkaiseksi. Olen päätynyt tuon yksinäisen 30 vuotiaan panopuuksi.

Elämä on outoa

Vierailija
12/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Vierailija
13/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele baareja. Vaikka niissä itsekin käyn en halua puhua siellä tuntemattomille. Minut löysi lopulta mies tinderistä mutta se taitaa lopulta olla aika harvinaista enää että sieltä suhdetta löytää.

Vierailija
14/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona tietenkin

Kyllä me ulkona käydään. Itse tykkään suurista tapahtumista yhden tai kahden kaverin kanssa. Sieltä vaan ei kannata lähteä meitä etsimään kun idea on siinä ettei ota kontaktia muihin niin niissä viihtyy.

N28

Vierailija
15/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on mennyt monimutkaiseksi. Olen päätynyt tuon yksinäisen 30 vuotiaan panopuuksi.

Elämä on outoa

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos. Tajusit, että vaimollasi ei ole siskoa, eikä sulla ole vaimoa.

Vierailija
16/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin kotona tai jossain luonnonhelmassa. Minulla ei ole kavereita, koska en niitä halua. Minulla oli nuorempana laaja kaveripiiri mutta iän myötä aloin kaivata rauhaa ja hiljaisuutta. Parisuhteen haluaisin mutta on hankala löytää elämäntyyliini sopiva mies.

Vierailija
17/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on outoa

Cool story, bro! 🙄

Vierailija
18/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele baareja. Vaikka niissä itsekin käyn en halua puhua siellä tuntemattomille. Minut löysi lopulta mies tinderistä mutta se taitaa lopulta olla aika harvinaista enää että sieltä suhdetta löytää.

Juu. Olen kokeillut sitäkin. Harvoin tuli matchejä ja valtaosa niistäkin jätti vastaamatta ja lopuistakin suurin osa vaikutti haluavan kaltaistaan seuraa sosiaalisten tapahtumien täyttämään elämäänsä.

Siksipä täällä kyselemistä pidin seuraavana loogisena askeleena yrityksessä parantaa mahdollisuuksia kohdata nainen, jonka kanssa mailmankuva ja arvot kohtaisivat tarpeeksi hyvin kestävälle rakkaudelle.

Vierailija
19/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksin kotona tai jossain luonnonhelmassa. Minulla ei ole kavereita, koska en niitä halua. Minulla oli nuorempana laaja kaveripiiri mutta iän myötä aloin kaivata rauhaa ja hiljaisuutta. Parisuhteen haluaisin mutta on hankala löytää elämäntyyliini sopiva mies.

Melkeinpä kuin minun tarinani (sillä poikkeuksella, että nuorenakaan ei ollut kuin muutama koulukaveri 1-3).

ap (tuten parissa vastauksessa myös, joissa unohdin mainita)

Vierailija
20/85 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotosalla suurimman osan ajasta. Itse olen tuon Myers–Briggsin testin perusteella INTP. 

Kuulostat mukavalta mieheltä kuvauksesi perusteella. Itsekin olen raitis joskaan en täysin absolutisti (Kylässä saatan ruuan yhteydessä ottaa muutaman lasin viiniä. Arkisin en juo juuri ikinä.) Tykkään myös harrastaa liikuntaa ja luonnossa olo rauhoittaa sielua.

Nautin rauhallisista koti-illoista ja olisi mukava jos löytyisi joku kumppani jonka läheisyydessä niitä viettää. Tarvitsen toki myös suhteellisen paljon omaa tilaa pohdiskeluun ja akkujen lataamiseen mutta nautin myös toki läheisten ihmisten seurasta.

Eli löytyy meitä introvertteja naisiakin. Baareissa tuskin kovinkaan moni pyörii (mutta ilmeisesti et sinäkään). Harrastuksissa voisit ehkä törmätä saman henkiseen naiseen. 

N23