Tein 10 kg:n käsipainolla keskitettyä hauiskääntöä supersarjana 3 sarjaa vuorotellen kummallakin kädellä; toistoja kertyi 13-13-9
Tein muuten puhtaasti, ja oli muuten raskasta, vaikka vahva mies olenkin. Kyllä vaan pienelläkin painolla saa hyvän tuntuman haukkariin, kun tekee puhtaasti ja eristävästi. Ihan turhaan tyypit tekee jollain +20 kg:n kässäreillä tai +40 kg levytangolla hauiskääntöä, kun ihan pienelläkin painolla saa väsytettyä hauiksen kunnolla.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jdjdkdkdkdkddk kirjoitti:
Voimaa sillä ei kuitenkaan saa kunnolla
Mitä järkeä hauiskääntöä on muutenkaan tehdä voimaliikkeenä? Eiköhän se ole järkevämpi tehdä leukoja, kulmasoutuja jne. jos voimaa haluaa.
Ei olekkaan järkeä jos ei pysty. Mä alotin hauiskäännön 20kg nyt teen 50kg sarjoja. Soudun alotin 40kg ja nyt teen sarjoja 110kg.
Siis teet 50kg keskitettyä haukkaa?
Joo tangolla 50kg sarjoja mikä nyt ei ole mikään ihme paino. 22kg käsipainoilla sarjoja.
Noi nyt on jonkun roinabodarin painoja. Epäilen kyllä vahvasti, ettet tee noin isoilla painoilla sillälailla oikeaoppisesti hauiskääntöä, että nimenomaan hauis siitä eniten rasittuisi.
Mä tuun kääntämään 6-8kk päästä 60kg sarjoja mä lupaan sen sulle. Nuo raudat on mun pillua.
Varo sitten saamasta ristiselän välilevynpullistumaa...
Se mitään pullistu kun tehdään puhtaalla formilla. Painoja lisätään tankoon aina lisää vasta kun edellinen painomäärä hallitaan.
Uskaltaisin silti väittää, ettei 60 kg:n hauiskääntösarjapainojen tavoittelussa ole yhtään mitään järkeä.
Miksi siinä ei ole järkeä? Koska sinä et siihen pysty?
Teet kyllä jotain pahasti väärin, jos hauiksesi ei kasva tuota pienemmillä painoilla.
Mistä näitä sikiää :D Luuletko, että aloin suoraan kääntämään tuolla painolla? Muutaman vuoden aikana voima on kasvanut ja nyt ollaan tässä kohtaa. 6kk päästä ollaan vähän eteenpäin taas menty. Sitä kutsutaan kehitykseksi. Paino kasvaa hitaasti, mutta varmasti. Joka treenissä melkeen voi laittaa lisää painoa tai sitten lisää toistoja. Musta tuntuu, että me teen asiat juuri oikein. Käännä sä niitä 10kg pinkkejä muovipainoja vaan.
Ei kyse olekaan siitä. Mutta maksimaaliseen hauiksen kasvattamiseen ei vaan tarvita mitään 60 kg:n painoa. Toki jos vaan haluat lesoilla monen muun tapaan mahdollisimman isoilla painoilla, niin sitten voit jatkaa valitsemallasi tiellä, mutta ei ne sun hauikset kasva yhtään sen paremmin, vaikka sulla olisi tangossa 100 kg.
Vaikea lesoilla kun treenaan yksin omassa salissa missä ei muita ihmisiä. Olen laittanut 3v aikana 16kg painoa ja maha ei ole kasvanut yhtään vaan 4 pack näkyy. Kai mä sit vaan lesoilen itsekseni peilin edessä ja rajoitan kasvuani nostamalla liian isoja painoja..
Kukaan ei ole puhunut rajoittamisesta, vaan siitä, ettei 60 kg:n hauiskäännöissä ole mitään järkeä, kun saman hyödyn saa pienemmilläkin painoilla ja vähäisemmällä loukkaantumisriskillä. Et selvästikään ole ihan kaikkein viisaimpia...
Kai sä tiiät et ihmiset kääntää yli 100kg painojakin? 50-60kg ei ole mitään. Mihin mä tarviin älyä kun mä voin ottaa sua kurkusta ja toisella kädellä munista kiinni nostaa pään yläpuolelle ja heittää ikkunasta ulos? Joo mä en oo ruudinkeksijä, mutta mun voima kasvaa hyvin ja mä käytän niitä avuja mitä luoja mulle suo. Capiche?
Huh mikä ketju! Oon aina ajatellu, että se on vaan tyhmä klisee, että lihakset ja järki ei esiinny yhdessä, mutta tää keskustelu kyllä viittaa vahvasti siihen että se on ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä ketju! Oon aina ajatellu, että se on vaan tyhmä klisee, että lihakset ja järki ei esiinny yhdessä, mutta tää keskustelu kyllä viittaa vahvasti siihen että se on ihan totta.
Olit sä sitten nainen tai mies niin parkkeeraappas se kiukkupyllys mun kalun päälle. Mua ei kiinnosta sun mielipiteet. Mä nostan painoja ja vedän kanankoipia ja rintoja masun täyteen, silloin tällöin seivästän isolla kullilla jonkun humanoidin.
Jes, löysin AV:n ärsyttävimmän ketjun.