Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion irtisanoutua huomenna

Vierailija
04.03.2018 |

Vähän jännittää, mutta pitkällisen mietinnän jälkeen koen, että tämä on paras ratkaisu. Asian ratkaisi loppujen lopuksi mieheni kommentti, jolloin sain tavallaan "hyväksynnän" suunnitelmalleni. Kyse vuorotöistä tehtaalla 65km päässä. Kroppa ja pää ei enää kestä yövuoroa. Mahdollisuus olisi kuukauden ajan tehdä aamua ja iltaa, mutta sitten olisi taas palattava kolmeen vuoroon. Terveyteni on työtä tärkeämpi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein saman mutta pankin rahoitusneuvojan työstä silloin kun toinen lapsi syntyi. Tuntui siltä että paikan voi antaa jollekulle vastavalmistuneelle että hän pääsee työuraan kiinni ja tuntui siltä että minä haluan muutaman vuoden keventää ja hoitaa lasten kuumeet ym. kotona. Minä olin tehnyt tuota työtä 15 vuotta ja miehellä on vakituinen keskipalkkainen työ, asuntolaina melkein maksettu ja meillä molemmilla osakesalkut ihan kohtuullisen kokoiset. Sen lisäksi minulla on yritysidea, jota tässä kehittelen ja jonka laitan pystyyn kunhan tuo vanhempi lähtee kouluun ja nuorempi kokopäiväisesti päiväkotiin. Ajattelin hoitaa kotona kolmevuotiaaksi asti, kohta 1,5 joten alan jo katsella osapäiväistä paikka ja alan sitten osapäiväisesti kehitellä sitä omaa yritystä.

Vierailija
22/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin myös huonosta työpaikasta. Terveys on tärkeintä! Onneksi on säästöjä, joilla pääsen alkuun uudessa elämässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähdin, ja jätin kaikki siellä siihen uskoon että jään karenssin kautta työttömäksi, mutta olinkin hakenut aivan toiseen työhön josta en halunnut tuon sekopääporukan tietävän. Kannatti, en kadu todellakaan.

Vierailija
24/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaihtaminen on helpompaa kuin työn saaminen työttömänä.

Naisilla tuntuu olevan tapana irtisanoutua niin että jää työttömäksi. Itsekkin olen irtisanoutunut monet kerrat, mutta aina siten että uusi työpaikka on ollut valmiina.