Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion irtisanoutua huomenna

Vierailija
04.03.2018 |

Vähän jännittää, mutta pitkällisen mietinnän jälkeen koen, että tämä on paras ratkaisu. Asian ratkaisi loppujen lopuksi mieheni kommentti, jolloin sain tavallaan "hyväksynnän" suunnitelmalleni. Kyse vuorotöistä tehtaalla 65km päässä. Kroppa ja pää ei enää kestä yövuoroa. Mahdollisuus olisi kuukauden ajan tehdä aamua ja iltaa, mutta sitten olisi taas palattava kolmeen vuoroon. Terveyteni on työtä tärkeämpi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä <3

Vierailija
2/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä <3

Kiitos :)

Vierailija
4/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännittää, mutta pitkällisen mietinnän jälkeen koen, että tämä on paras ratkaisu. Asian ratkaisi loppujen lopuksi mieheni kommentti, jolloin sain tavallaan "hyväksynnän" suunnitelmalleni. Kyse vuorotöistä tehtaalla 65km päässä. Kroppa ja pää ei enää kestä yövuoroa. Mahdollisuus olisi kuukauden ajan tehdä aamua ja iltaa, mutta sitten olisi taas palattava kolmeen vuoroon. Terveyteni on työtä tärkeämpi.

kuulostaa kyllä ihan paskalta. vuorotyö tehtaassa ja 65km suunta.

kaikille ei yötyö sovi. vanhentaa ihmistä aika tehokkaasti.

Vierailija
5/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi työpaikka tiedossa?

Vierailija
6/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sinä :). Oma terveys ennen kaikkea! Mitä tekisi työpaikalla enää siinä vaiheessa, kun terveys on mennyt, eikä työntekoon enää edes kykenisi? 

Vierailija
7/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla uutta duunia odottamassa?

Olishan sulla nyt kuukausi aika hakea..

Vierailija
8/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötyö on parasta. Itse olen iltavirkku ja yökukkuja muutenkin. Meillä joskus hiljaisempana vuorona ehtii yöllä nukkuakin. 

Vierailija
9/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon yövuoroa elämäni aikana. Nyt vanhemmiten en saa enää nukutuksi yövuorojen välissä. Voin olla samoilla silmillä yli 30 tuntia putkeen ja ajaa työmatkat. Uutta työtä ei vielä ole ja jotenkin kiinnostaisi lähteä opiskelemaan uutta alaa. Haluan hetken nyt itselleni. Ulkoilla, urheilla, nauttia kiireettömyydestä.

Ap

Kiitos tsempeistä :)

Vierailija
10/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä irtisanoudun aina töistä jos siellä mättää jokin. Esim. paska työyhteisö yms.

Ei kenenkään maailma yhteen työpaikkaan kaadu. Etsivä löytää töitä.

Turha kituuttaa ja riutua jossain, varskin jos terveys menee.

Vierailija
11/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt paljon yövuoroa elämäni aikana. Nyt vanhemmiten en saa enää nukutuksi yövuorojen välissä. Voin olla samoilla silmillä yli 30 tuntia putkeen ja ajaa työmatkat. Uutta työtä ei vielä ole ja jotenkin kiinnostaisi lähteä opiskelemaan uutta alaa. Haluan hetken nyt itselleni. Ulkoilla, urheilla, nauttia kiireettömyydestä.

Ap

Kiitos tsempeistä :)

Kiitos kun lopetat liikenteen vaarantamisen!

Vierailija
12/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, onnittelut! Itsekin tein saman viime vuonna ja täysin samoista syistä eli terveyden vaaliminen. Enkä ole katunut : )

Vierailija
13/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat ajatukset, mutta eri lähtökohdista. Nyt olis hyvä sauma uuteen työhön. Olen totaalikyllästynyt muutamiin nykyiseen työhöni liittyvin juttuihin. Olen pitkälle kouluttautunut ja tunnen nykyisssä työssäni itseni sylkykupiksi. Mies tukee päätöksenteossa, koska en ole tällä hetkellä ollenkaan oma itseni julmetun, loputtoman stressin vuoksi. Esimiehen suhtautuminen mahdolliseen lähtöön jännittää, tiedän jättäväni hänet melkoiseen liemeen, jos lähden.

Tsemppiä ap!

Vierailija
14/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh, sitä tunnetta kun saa lähettää irtisanoutumisilmoituksen pas*aan työpaikkaan. Sitä tunnetta ei voita oikein mikään. I feel you 😚

Vierailija
15/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa aloituspostaajalla uusi elämä. Loppuu toi paskassa kahlaaminen.

NICE!

ps. joka työpaikalle ja taoyhtiöön mahtuu aina ne kiintiö kusipäät.

Vierailija
16/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpaikkaan ja taloyhtiöön mahtuu myös yks kiintiöhullu

Vierailija
17/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita sitä hetkeä, kun lähdet viimeisestä työvuorostasi kotiin ja jätät paskan työpaikan viimeistä kertaa taaksesi! En ole kyllä katunut sekuntiakaan. Sinne jäi kiintiöhullu hovinsa kera nuoleskelemaan pomojen perseitä.

Vierailija
18/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka työpaikkaan ja taloyhtiöön mahtuu myös yks kiintiöhullu

Meidän työpaikalla järkevät on vähemmistönä. Pomo on oikeesti mielisairas narsisti, sit siellä on pomon ruskeakielistä hoviväkeä, pari normaalia ja yksi vahvasti mt-ongelmainen nasse. Ja uskokaa tai älkää, mutta nämä ihmiset hoitavat asiakkaiden vastuullisia asioita, huh huh, kumpa asiakkaat tietäisivät. Onneksi pääsen sieltä kohta pois.

Vierailija
19/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, joku toinen saa työpaikan ja sinä 3 kk karenssin.

Vierailija
20/24 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut rohkeasta päätöksestä! Hienoa, että miehesi tuki päätöksessä. Voi kun uskaltaisin itse tehdä saman kuin sinä, vuorotyössä koitan rämpiä eteenpäin...