Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mikään harrastus ei kiinnosta?

Vierailija
04.03.2018 |

Aina tutustuessani uusiin ihmisiin, tämä kysymys on kiusallinen, koska en harrasta mitään. Eikä mikään harrastus kiinnosta. Mitä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua joku kiinnostaa varmasti?

Vierailija
2/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes urheilua missään muodossa? Lukemista? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joka päivä kävelet jonkun verran :D ? Kävely siis sun harrastus kysyttäessä ? Laitatko ruokaa ? Autoiletko? Tykkäätkö leffoista ? Noista voit keksiä "harrastuksen" jos joku kyselee.

Vierailija
4/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään harrasta, mutta ei minulta asiaa kukaan kyselekään.

Jos kysyisi, niin vastaisin varmaan, että tykkään lukea ja etten ehdi varsinaisesti harrastamaan mitään.

Tai voisin sanoa, että nuorempana kävin tanssimassa ja hiihtämässä usein.

Vierailija
5/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta urheilua :D Tiedän että pitäisi, mutta mua ei vaan kiinnosta. Mikään urheilulaji ei aiheuta mielihyvää, ainoastaan pakokauhun. Pelkkä ajatuskin siitä, että pitäisi lähteä urheilemaan aiheuttaa minussa reaktion kääriytyä syvemmälle peiton alle. Vielä pahemman tästä tavasta tekee sen, että olen normaalipainoinen, lähes alipainoinen, joten uskottelen itselleni että ei mun edes tarvitse urheilla. (Ja 10 vuoden päästä olen todennäköisesti ihan rapakunnossa.)

Enkä myöskään lue mitään kirjoja, niin vähän paha sitäkään olisi harrastukseksi sanoa :D

ap

Vierailija
6/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt joka päivä kävelet jonkun verran :D ? Kävely siis sun harrastus kysyttäessä ? Laitatko ruokaa ? Autoiletko? Tykkäätkö leffoista ? Noista voit keksiä "harrastuksen" jos joku kyselee.

Kävelen töihin mennessä juna-asemalle ja kotiin tullessa juna-asemalta :D Ei kai sitä harrastukseksi voi laskea?

Ruokaakin laitan aika laiskasti, mieluummin ostan ruuan valmiina/syön töissä lounasravintolassa.

Ei ole autoa.

En katso oikein leffojakaan.

ap

Vierailija
7/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta urheilua :D Tiedän että pitäisi, mutta mua ei vaan kiinnosta. Mikään urheilulaji ei aiheuta mielihyvää, ainoastaan pakokauhun. Pelkkä ajatuskin siitä, että pitäisi lähteä urheilemaan aiheuttaa minussa reaktion kääriytyä syvemmälle peiton alle. Vielä pahemman tästä tavasta tekee sen, että olen normaalipainoinen, lähes alipainoinen, joten uskottelen itselleni että ei mun edes tarvitse urheilla. (Ja 10 vuoden päästä olen todennäköisesti ihan rapakunnossa.)

Enkä myöskään lue mitään kirjoja, niin vähän paha sitäkään olisi harrastukseksi sanoa :D

ap

Ok, en osaa sanoa mtn. Outoa.

Vierailija
8/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mitään harrasta, mutta ei minulta asiaa kukaan kyselekään.

Jos kysyisi, niin vastaisin varmaan, että tykkään lukea ja etten ehdi varsinaisesti harrastamaan mitään.

Tai voisin sanoa, että nuorempana kävin tanssimassa ja hiihtämässä usein.

Miten se on yhtään relevanttia todeta mitä on tehnyt nuorempana? :D

Vierailija
9/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ok, en osaa sanoa mtn. Outoa.

Miksi se on outoa?

Vierailija
10/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että meditoit

Vierailija
11/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sellanen omassa kuplassa elelevä tylsimys, jonka kanssa ei saa kukaan normi-ihminen oikein jutunjuurta mistään. Ei kiinnosta minkäänsortin urheilut tai kotimainen viihde, mistä suurin osa muista aina puhuu. Kiinnostukseni ja harrastukseni keskittyvät lähinnä tietokoneisiin (peleihin), autojen tekniikkaan ja (scifi)elokuviin. Sellaistenkin kanssa jään pian ulkopuolelle, jotka harrastavatkin pelejä ja elokuvia, koska ei koskaan tykätä samantyyppisistä peleistä tai elokuvista. Joidenkin vanhempien veteraanien kanssa saattaa saada autoista jotain juttua aikaiseksi. Olen sitten ittekseni jos tosiaan olen tällanen hylkiö, perskule.

Vierailija
12/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen sellanen omassa kuplassa elelevä tylsimys, jonka kanssa ei saa kukaan normi-ihminen oikein jutunjuurta mistään. Ei kiinnosta minkäänsortin urheilut tai kotimainen viihde, mistä suurin osa muista aina puhuu. Kiinnostukseni ja harrastukseni keskittyvät lähinnä tietokoneisiin (peleihin), autojen tekniikkaan ja (scifi)elokuviin. Sellaistenkin kanssa jään pian ulkopuolelle, jotka harrastavatkin pelejä ja elokuvia, koska ei koskaan tykätä samantyyppisistä peleistä tai elokuvista. Joidenkin vanhempien veteraanien kanssa saattaa saada autoista jotain juttua aikaiseksi. Olen sitten ittekseni jos tosiaan olen tällanen hylkiö, perskule.

Kyllä mä saan kaikkien kanssa jutunjuurta aikaiseksi, olen joskus kuullut olevani jopa hauska ja saan vaikka tikusta asiaa ja heittelen ihme knoppitietoja joka väliin ja viihdytän ihmisiä.. Lähinnä vaan kai mua harmittaa, että en ole kiinnostunut mistään enkä harrasta mitään. Ei kai tämä nyt ihan normaalia ole?? Oon mä sitäkin miettinyt, että olenkohan mä masentunut, mutta kun olen kuitenkin ihan perusiloinen ja tyytyväinen niin en kai voi olla masentunut?

ap

Vierailija
13/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tutustuessani uusiin ihmisiin, tämä kysymys on kiusallinen, koska en harrasta mitään. Eikä mikään harrastus kiinnosta. Mitä teen?

No sanot vaikka harrastavasi ruoanlaittoa, kai sinä sen verran kokkailet kotioloissa henkesi pitimiksi :D

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mihin käytät/kulutat vapaa-aikasi, jos et kerran harrasta mitään? Etkö käy edes kävelyllä tai kaupungilla hengailemassa tai elokuvissa tai kahviloissa istuskelemassa?

Vierailija
14/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanot vaikka harrastavasi ruoanlaittoa, kai sinä sen verran kokkailet kotioloissa henkesi pitimiksi :D

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mihin käytät/kulutat vapaa-aikasi, jos et kerran harrasta mitään? Etkö käy edes kävelyllä tai kaupungilla hengailemassa tai elokuvissa tai kahviloissa istuskelemassa?

Joo sanoin kerran "harrastavani ruuanlaittoa" ja heti tämä tyyppi innostui ja rupesi kertomaan hänen jostain sinisimpukkarisotostaan ja kyseli että mitkä on mun bravuureja ja mä vaan yritin keksiä kuumeisesti jonkun hienolta kuulostavan ruuan ja sanoin avokadopasta vaikken ole koskaan sellaista tehnyt :D Normaalisti siis syön noutoruokaa/valmisruokaa tai jotain perus makaronilaatikkoa. Että enpä hirveästi repostelisi harrastavani kokkailua :D

En käy kävelyillä enkä kaupungilla hengaamassa (? mikä harrastus tämä muka on? Voiko vakavalla naamalla sanoa ihmisille, että harrastan "kaupungilla hengailua" :D). En myöskään käy elokuvissa tai kahviloissa :D Kavereita ei hirveästi ole, mutta miesystävän kanssa jutellaan, oleillaan, harrastetaan seksiä, saunotaan. Ei sen ihmeellisempää. Vauvapalstailen paljon silloin kun olen yksin.

ap

Vierailija
15/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ haha, tajusin just että mähän harrastan seksiä :D Saako sen sanoa harrastukseksi...

ap

Vierailija
16/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oikeestaan harrasta mitään, aikani kulutan palstailemalla ja demittämällä. Koiraakin käytän lenkillä mutta se on vain pakollinen velvollisuus eikä harrastus.

Vierailija
17/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua ihmisiä, joita ei kiinnosta mikään. Mitä sä ap oikeasti teet vapaa-ajallasi? Ei kai kenenkään aika voi kulua vain ikkunasta ulos tuijotellessa?

Vierailija
18/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua ihmisiä, joita ei kiinnosta mikään. Mitä sä ap oikeasti teet vapaa-ajallasi? Ei kai kenenkään aika voi kulua vain ikkunasta ulos tuijotellessa?

No johan mä sanoin. Yksin ollessani palstailen, miesystävän kanssa juttelen, oleilen ja harrastan seksiä :)

ap

Vierailija
19/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ongelma on se, että kiinnostuksenkohteeni vaihtelevat ja toisinaan ei olekaan oikein mitään. Sitten kun on jotain, vaikka pelit, en ole tarpeeksi "hc-pelaaja" ja tykkään liian spesifeistä jutuista tai vääristä peleistä.

Joskus tuntuu hassulta sanoa että tykkään leffoista, kun en voikaan sitten keskustella mistään ajankohtaisista Hollywood-leffoista vaan genre on yksi tietty ja samoin niiden leffojen alkuperämaat vain muutamia tiettyjä.

Nyt kirjoitettuna kuulostaa vähän aspergerin kuvaukselta.

Vierailija
20/30 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin sanoa, että olenkin kyllä masentunut. Ennen olin kiinnostunut asioista ihan eri tavalla, nykyään hyvinäkin aikoina jotenkin vain olen. Sitten kun ajattelen että pitäisi olla kiinnostunut jostain, sekin tuntuu turhalta koska mihin sekään johtaa, se on vain ajankulua ennen kuolemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi