Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen vs. toisena naisena oleminen? Moraalisointia ystävältä...

Vierailija
04.03.2018 |

Ystäväni oli sinkkuaikoinaan pitkään toinen nainen, tiesi alusta asti miehen olevan naimisissa.

Minä tässä sitten petin miestäni (joojoo, tiedetään, olen h***a ja huono ihminen muutenkin, siitä ei tarvitse tulla saarnaamaan) ja ystäväni haukkui minut täysin kun ei ole oikein pettää... Tiedän että pettäminen on paha asia mutta mielestäni ystävä ei ole oikea henkilö tässä minua haukkumaan, vaikkei itse olekaan ollut pettäjä parisuhteessa on kuitenkin ollut tietoisesti toinen nainen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on pettäjän syytä, ei toisen naisen tai miehen

Vierailija
2/20 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi oli sinkku, hän ei tehnyt mitään väärää. Naimisissa ollut mies teki väärin kuin petti vaimoaan. Aikuinen ihminen on vastuussa OMISTA teoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä naurettavaa piiloutua sinkkuuden taakse, kun tekee tietoisesti pahaa toiselle ihmiselle. Mutta etpä se ap sinäkään mukavalta ihmiseltä vaikuta.

Vierailija
4/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ns. ystävällä ole todellakaan varaa arvostella sinua vaikka ei käytöstäsi hyväksyisikään, jos hän on ihan tietoisesti ollut itse parisuhteessa varatun miehen kanssa.

Vierailija
5/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti tuo, olen huono nainen kohta. Lol. 5 avemariaa, niin syntisi ovat anteeksi annetut. Sitten odotat kunnes sukupuoli elimesi antaa taas lähtö käskyn.

Vierailija
6/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ei petä ketään. Jos joku haluaa pettää niin hän löytää kyllä siihen kumppanin, joten sitä petoskumppania on aivan turha syyllistää mistään. Ei hän ole tehnyt pahaa sille petetylle osapuolelle - poikkeuksena tilanne, jossa petoskumppani paljastaa petetylle, mitä on tapahtunut, esimerkiksi kostoksi siitä että pettäjä ei eroakaan tms. Silloin hän tekee pahaa sille petetylle osapuolelle.

Vierailija
7/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit kertomaan?

Vierailija
8/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastuu on yleensä aina parisuhteessa olevalla. Esim näin toisellla/kolmannella kierroksella harva on 100% sinkku kun uusi löydetään ja suhde täytyy olla siinä vaiheessa enää vaan kulissia. Sitten on erikseen toki esim semmoiset naiset jotka tietoisesti vamppaa varattuja miehiä. Mutta jos esim varattu mies piirittää vapaata sinkkua kuin kissa kuumaa puuroa ja sinkku sitten ihastuu ja kenties rakastuu ja mies antaa kenties odottaa salasuhteesta tulevan jotain enemmänkin. Kyllä mun mielestä ainut väärintekijä on silloin varattu mies.

Vierailija
9/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on pettäjän syytä, ei toisen naisen tai miehen

Niin että rakastajaksi voi petturin ottaa, mutta ei ystäväksi puhtain aikein. Lievää kaksinaismoralismia.

Vierailija
10/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku ei petä ketään. Jos joku haluaa pettää niin hän löytää kyllä siihen kumppanin, joten sitä petoskumppania on aivan turha syyllistää mistään. Ei hän ole tehnyt pahaa sille petetylle osapuolelle - poikkeuksena tilanne, jossa petoskumppani paljastaa petetylle, mitä on tapahtunut, esimerkiksi kostoksi siitä että pettäjä ei eroakaan tms. Silloin hän tekee pahaa sille petetylle osapuolelle.

Oletko koskaan kuullut avunannosta rikokseen?

Vierailija
11/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää yhdessä lounasta ja sopikaa asia. Hyvä resepti löytyy linkistä (viesti 6)

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Vierailija
12/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä ei voisi pettää ilman siihen suostuvaa "rikoskumppania".

Toi sun logiikka ontuu vähän muutenkin. Pettämisestä kertominen on siis pahempi kuin siihen osallistuminen? Onko sinusta myös pettäminen ihan ok, jos ei jää kiinni?

Vierailija
13/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin erottuani toinen nainen muutaman kuukauden. Toki tunsin huonoa fiilistä miehen vaimon takia mutta hyvin vähän. Lopetin suhteen koska en olisi enää jaksanut. Se oli todella rankkaa aikaa.

Nyt olen tavannut ihanan miehen (sinkku) ja olen niin helpottunut että riuhtaisin itseni irti siitä toisen naisen piinasta.

Nyt kun näen tätä ukkomiestä, tunnen lähinnä sääliä. Näen ettei hän ole onnellinen liitossaan. Ja hän oli minuun todella rakastunut. Minun tunteet on kadonneet täysin häntä kohtaan.

Vierailija
14/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia naisia puolustelevat, rehellisesti: voisitko ongelmitta ryhtyä sellaisen ihmisen ystäväksi, jonka kanssa puolisosi on joskus pettänyt sinua? Siis ennen kuin henkilökohtaisesti tunsit tätä ihmistä.

Vierailija
15/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisia naisia puolustelevat, rehellisesti: voisitko ongelmitta ryhtyä sellaisen ihmisen ystäväksi, jonka kanssa puolisosi on joskus pettänyt sinua? Siis ennen kuin henkilökohtaisesti tunsit tätä ihmistä.

Exäni petti minua ystävättäreni kanssa vähän ennen häitämme.

Exälle suutuin, ystävättärelle en. Ex raahasi humalaisen naispolon puoliväkisin festarivessaan seksilelukseen, enkä ymmärrä, miten tässä pitäisi olla naiselle vihainen.

Kyseisen ystävättären kanssa emme ole silti olleet juuri yhteyksissä, syynä on ennemmin välimatka kuin se, että exä petti juuri hänen kanssaan. Mikäli pystyisimme tapaamaan useammin, voisin olla läheisempikin ystävä hänelle.

Eli rehellisesti: voin ongelmitta ystävystyä rikoskumppanin kanssa. Pettäjä on syyllinen, ei se, jonka kanssa pettää.

Vierailija
16/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut avunannosta rikokseen?

Olen. Kerro, miten liittyy asiaan.

Vierailija
17/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pettänyt miestäsi ja sulle suurin huolenaihe ja moraalinen ongelma on, että kumpi teistä on oikeassa?

Jep jep.

Ihan oikein teit jos se meinaa sitä että ukko otti eron.

Vierailija
18/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vastuu on yleensä aina parisuhteessa olevalla. Esim näin toisellla/kolmannella kierroksella harva on 100% sinkku kun uusi löydetään ja suhde täytyy olla siinä vaiheessa enää vaan kulissia. Sitten on erikseen toki esim semmoiset naiset jotka tietoisesti vamppaa varattuja miehiä. Mutta jos esim varattu mies piirittää vapaata sinkkua kuin kissa kuumaa puuroa ja sinkku sitten ihastuu ja kenties rakastuu ja mies antaa kenties odottaa salasuhteesta tulevan jotain enemmänkin. Kyllä mun mielestä ainut väärintekijä on silloin varattu mies.

No, kyllä itse en ottaisi miestä, joka ei ole sataprosenttisesti sinkku. Eksät saavat olla mukana elämässä, muttei enää suhteessa.

Vierailija
19/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exälle suutuin, ystävättärelle en. Ex raahasi humalaisen naispolon puoliväkisin festarivessaan seksilelukseen, enkä ymmärrä, miten tässä pitäisi olla naiselle vihainen.

Kyseisen ystävättären kanssa emme ole silti olleet juuri yhteyksissä, syynä on ennemmin välimatka kuin se, että exä petti juuri hänen kanssaan. Mikäli pystyisimme tapaamaan useammin, voisin olla läheisempikin ystävä hänelle.

Eli rehellisesti: voin ongelmitta ystävystyä rikoskumppanin kanssa. Pettäjä on syyllinen, ei se, jonka kanssa pettää.

Entä jos ystävääsi ei olisi raahattu puoliväkisin vaan hän olisi vietellyt miehesi?

Oletko sitä mieltä että muiden parisuhteita on oikein koetella yrittämällä vietellä toisen heistä, koska sillä todistaa vain muiden suhteesta jotain eikä itsestään yhtään mitään?

Voisitko myös houkutella ihmisiä moraalittomiin tekoihin, koska tekeminenhän olisi heidän syytään? Eli vaikka sinä olisit antanut idean, sinussa ei olisi mitään vikaa?

Vierailija
20/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi siis r*iskattiin, ei taida oikein liittyä aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi