Ääliökissa pudotti Aalto-maljan, jonka olen äidiltäni saanut :-(((
Suurin piirtein ainoa muistoni kuolleesta äidistäni ja nyt sekin on säpäleinä...
Kommentit (18)
vie saunan taakse, suolesta, täytä ja laita kirjahyllyyn vaasin tilalle. näin muistat ikuisesti vaasisi kohtalon.
Muista kuitenkin että parhaat muistot tallentuu sydämeen.
Itselläni lapsa tiputti aikoinaan vahingossa mun yo-lahjana saadun aaltomaljan. Olin ihan, että ok. En pitänyt kyseisestä vaasista, joten sillä ei ollut tunnearvoa sen enempää.
Oma syyni, kun en tajunnut laittaa vaasia parempaan turvaan.
Ja vittuilijoille tiedoksi, kissa on sisäkissa eikä kuseksi muiden nurkkiin. Lisäksi se on rakas perheenjäsenemme ja arvokas (rahallisestikin) siitoskissa.
ap
Pakkoko se maljakko oli laittaa jonnekin pöydän tai hyllyn reunalle niin että kissa sen pääsee tiputtamaan? Tai minkä helkkarin vuoksi sinä ääliö olet kasvattanut kissasi niin, että se saa hyppiä pöydillä ja hyllyillä? Ei meidän kissat saa, ne on pennusta lähtien opetettu siihen!
Oma vikas, että ääliö kehtaatkin kissaa haukkua!
Vierailija:
Onks ap vähän yksinkertainen. Äiti muistuu mieleen aalto-maljakosta ei muusta. Kun kerran oli ainoa muisto.....
Minulla on kaksi muistoa äidistäni: Toisessa äiti silittelee kissoja pihalla. Toisessa äiti asettee tulppaaneita JUURI TÄHÄN MALJAKKOON.
Taidan olla yksinkertainen...
ap
eiks ole kivaa kun irtokissan-omistaja ääliöt pilaa kaikkien maineen?
Kirjoituksestasi päätellen kissat oli rakkaita myös sinun äidillesi, eikö totta`?
Vierailija:
Vierailija:
Onks ap vähän yksinkertainen. Äiti muistuu mieleen aalto-maljakosta ei muusta. Kun kerran oli ainoa muisto.....Minulla on kaksi muistoa äidistäni: Toisessa äiti silittelee kissoja pihalla. Toisessa äiti asettee tulppaaneita JUURI TÄHÄN MALJAKKOON.
Taidan olla yksinkertainen...
ap
Ap kertoi perustelunsa sille, miksi maljakko oli tärkeä ja ilmaisi myös sen, ettei hänen olisi pitänyt jättää maljakkoa sellaiseen paikkaan josta kissa sen voi tiputtaa.
Ja tästä saadaan aikaiseksi kolme sivua v-uilua. Kyllä joittenkin oman elämän on pakko olla surkeaa.
Kissalle on luontaista kiipeillä. Kissa ei ole koira, jolle on luontaista olla maan tasalla. Siksi olisi kaikkein parasta, että kissa saisi toteuttaa luontaista käyttäytymistään asunnossa mahdollisimman vapaasti.
Kai teillä on sentään suuria kiipeilypuita, jotka kompensoivat sitä, etteivät kissat saa hyppiä pöydille tai muille tasoille?
minullakin äidistä vain muutama tavara, ja niiden arvosta riippumatta ne ovat minulle hyvin tärkeitä. Sanokoot muut mitä vaan, kenellä ei ole asiasta omakohtaista kokemusta.
Minä en voi luopua säälittävästä räsymatosta, koska äiti on sen kutonut. Muistan miten leikin samassa huoneessa jossa hän kutoi. Hän otti minut syliin ja antoi paukuttaa. Ja kaikki ne raidat ovat meidän vanhoja vaatteita, esim. minun mekkoja, ja muistan miten hän istui keittiössä leikkaamassa niitä matonkuteita.
Sanokaa nyt kaikki miten idiootti olen kun kiinnyn vanhaan räsymattoon. Mutta sanokaa samalla miten vanhoja olitte kun jäitte orvoiksi. Minä olin yhdeksän. Otan osaa, ap.
päästä se kuseksimaan muiden pihat!?