Tuon Heliövaaran jalat on täynnä karseita suonikohjuja
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Verisuoni ei ole suonikohju
Sillä on suonikohjuja.
On mullakin suonikohjuja. Nìin kauan kun eivät ole kipeät, en aio teettää niille mitään. Eikä suonikohjuja enää leikata vaan vaahdotetaan tai hoidetaan muulla tavalla.
Ehkei kannata ennen peliuran päättymistä
Operaation jälkeen on pitkään kipuja ja laserointi voi aiheuttaa myös tuntomuutoksia. Ei todellakaan kannata kesken uran operoida mikäli ei ole ihan pakko!
Eipä ole tullut katsottua hänen jalkojaan, koska hänen kasvonsa ovat jotenkin hypnoottiset. Katsokaapa Yle Areenasta Gogin kantabaarin jakso, jossa hän on haastateltavana.
Juu mullakin on, ollut jo nuoresta vaikka olen hoikka ja liikunnallinen. Geneettinen juttu että verisuonten läpät ei pidä kunnolla ja seurauksena on suonikohjuja. Omat jalat on kerran operoitu polttamalla verisuonia mutta uusia kohjuja on jo tullut, operaatiosta vajaa vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut katsottua hänen jalkojaan, koska hänen kasvonsa ovat jotenkin hypnoottiset. Katsokaapa Yle Areenasta Gogin kantabaarin jakso, jossa hän on haastateltavana.
Vierailija kirjoitti:
Operaation jälkeen on pitkään kipuja ja laserointi voi aiheuttaa myös tuntomuutoksia. Ei todellakaan kannata kesken uran operoida mikäli ei ole ihan pakko!
Minulta aikanaan on leikattiin ensin, ei ne mitään kipuilleet, loput vaahdotettiin. Ei kipuja
Mulla on myös, se on geneettistä. Näillä mennään, en aio tehdä mitään ellei niistä koidu haittaa. Ei operaatioita kukaan halua teettää vain siksi, että ulkopuoliset voisivat hengittää helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta aikanaan on leikattiin ensin, ei ne mitään kipuilleet, loput vaahdotettiin. Ei kipuja
Mulla taas oli aivan järkyttävää kirvelevää kipua vaahdotuksen jälkeen ja kävelykin oli vaikeaa. Myös laseroinnin jälkeen jalka oli aivan runneltu pitkän aikaa ja pohkeesta lähti pintatunto pysyvästi.
Verisuoni ei ole suonikohju