Hesari tylynä Aallon esityksestä
Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.
Minkä sanoman?
Kommentit (933)
Biisi on hyvä ja toimii varmasti euroviisulavalla. Tuo eilinen show sitten pitää unohtaa ja aloittaa alusta. Asu ja meikki eivät imartele yhtään. Showsta tulee mieleen joku Moldovan esitys 15 vuoden takaa. Biisillä on mahdollisuudet menestykseen, mutta ei tuolla showlla. Ihme jos pääsee edes finaaliin... Toivottavasti YLE ottaa nämä ihmisten kommentit tosissaan ja koko esitys suunnitellaan alusta asti uusiksi. Saaran olisi hyvä keskittyä pelkkään lauluun sillä sen hän osaa, ja mahdollisimman vähän koreografiaa hänelle. Ammattitanssijat siihen ympärille niin näyttäisi paremmalta.
itse häpeän nimeäni, naamaani, perhettäni, tutkintoani, vaatteitani, hiuksiani, puhettani, pelokkuuttani ja niin edelleen.
Miksi en pidä Saara Aallosta? En ymmärrä sitä.
Se että Saara menestyi X Factorissa johtui selkeästi sen rautaisen ammattitaitoisesta tuotantotiimistä.
Sitä ennen ja sen jälkeen tää on ollut yhtä via dolorosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Saara lauloi noin huonosti? Ääni tärisi, jännitys kuului, epävireys ja vaikea mennä nuottiin, korkeat äänet vaikeita ja äänen loppumisen kuuli. Myös hengästyi ja liikkeet kuuluivat laulussa.
Oliko x factor UK sittenkään live?Ja ne taustalaulajat ei osanneet englantia.
Ja kaikki tanssi oli todella tönkköä. Suunnileen näki kun ne laski päässään askelia.
Pitäiskö teidän kahden parivaljakon mennä lavalle vähän näyttämään mallia miten lauletaan?
Levy-yhtiöt etsii koko ajan uusia laulajia, googletttakaa toimistot ja sinne näyttämään mallia koe-esiintymiseen miten nää jutut vedetään. Itsetuntohan teillä näyttääkin olevan jo kohdillaan! :D Mars matkaan
Mikä siinä on ettei kritiikkiä kestetä yhtään? Suurin osa kommentoijista ei edes halua laulajaksi. Minä olen sellaisessa ammatissa, jossa viihdyn ja jos teen virheitä, niin kannan niistä vastuun, toivon että Saara tekee nyt samoin.
Esimerkki vastuunkantamisestasi näkyy olevan anonyymiä loputonta kitinää ja arvostelua nettipalstalla joten se siitä. Et ota vastuuta edes omasta mielipiteestäsi joten pitäisikö tässä uskoa että otat mistään muustakaan?
Mistä ihmeen mielipiteestä? Täällä on satoja kirjoittaja, en ole vastuussa heidän kommenteistaan. Äskeinen oli sitä paitsi ensimmäinen kommentti, jonka tähän ketjuun edes kirjoitin. Ihmettelen vaan kovasti, miksi hyökkäät noin rajusti tuntemattomia ihmisiä kohtaan? Heillä on myös oikeus mielipiteeseensä.
"eka kommentti ketjuun" niin varmaan olikin, me uskotaan ihan täysin.
Mulle on ihan sama, mitä uskot. Tulin tälle palstalle noin klo 11. Ei kaikki roiku täällä 24/7 niinkuin sinä. Toisilla on muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran sanoma on se hänen oma no fear -sanomansa. Jatkuva jauhaminen siitä miten hän on maailman positiivisin ja ihmeellisin ihminen jne.
Silti eilenkin avasi suuren iltansa samalla vanhalla katkeralla negatiivisuudella kuin ihan aina ennenkin.
Minua hävettää lähettää sinne tuo kaksikko, Saara ja Meri. Maailman vaivaannuttavin duo.
Miksi artistin pitää siirtää ne omat ahdistavuudet ja pelot kuulijaan. Vierittää se taakka yleisön harteille? Kamalan painostavaa. Ei ihme, että negatiivinen ihminen kerää negatiivisia ihmisiä ympärilleen.
Hän nyt aikoo selättää negatiiviset kommentit ja epäonnistumisensa lykkäämällä ne yleisön syyksi.Kommenttisi on ihan oman mielesi tuotos. Monissa lauluissa lauletaan asioista, jotka koskettavat universaalisti ihmisiä ympäri maapallon. Minullakin on ollut elämässäni ahdistavia asioita, joista olen taistellut selkävoiton. Luulin olevani yksin ongelmieni kanssa mutta nyt somen aikakaudella olen huomannut, etten olekaan ollut ainoa. Koska olen itse kokenut positiivista nipistämällä ne omat demonini jaksan myös kannustaa muita, tuntemattomienkin, pääsemään eroon omaa ainutkertaista elämää haittaavista demoneista ja monstereista.
Hyvin sanottu. Tarvitsee vain lukea tätä ketjua ja näkee millasten monstereiden ja demonien kanssa jengi kamppailee. Sitten vielä valitetaan kun joku kannustaa päästämään niistä irti ja voimaan paremmin.
Kiittämättömiä nulikoita jengi täällä, noh elämä opettaa toivottavasti paremmalla.
Miksi itse olet noin vihamielinen ja kiittämätön? Eilinen show yksinkertaisesti epäonnistui kokonaisuudessaan, sille ei voi enää mitään. Saara pitää ensi viikolla palaverin, jossa mietitään, että mitä asialle voi tehdä.
En voi käsittää miten show sinusta epäonnistui? anna merkki onnistuneesta suomalaisesta showsta? ei taida tulla mieleen tai tuleeko. eilinen oli oikein hyvä mun mielestäni, me voidaan olla sun ja median kanssa tästä ihan eri mieltä. itse asias mulle tulee hyvä olo että asia on niin !:)
90% median edustajista ja kommentoijista (myös ulkomaalaisista) oli sitä mieltä, että eilinen show epäonnistui. Varsinkin Monstereita ei saatu toimimaan ja nyt asialle täytyy tehdä jotakin, jotta se toimii toukokuussa. Olet väärässä, Suomessa osataan tehdä hyviä ohjelmia ja esityksiä, mutta eilistä ei niihin voi lukea.
Kuten sanottua olemme eri mieltä. Olen asunut ulkomailla ja katsellut paljon viihdeohjelmia, perustan mielipiteeni mitä olen tässä nähnyt ohjelmia.
Mutta ole sinä sitä mieltä että huono oli ja minä olen sitä mieltä että HYVÄ ON!
:D
Menkää nyt hoitaa perhettänne ,älkääkä koko pyhäpäivää tuhlatko täällä Saaraa haukkumalla! Ollaan niin niin asiantuntijaa notta...omat kyvyt ei riitä muuhun kun toisia herjaamaan, hankkikaa elämä!!
Ymmärrän täysin Saaraa että haluaa enemmän ja maailmalle. Suomi ei ole vain äärettömän pieni vaan myös todella ahdasmielinen jos milliäkään poikkeaa massasta esim synnynnäisellä lahjakkuudella. Koko muu kansa itkee ja uhoaa välittömästi ettei sustakaan ole mihinkään.
JOkainen kuitenkin tietää millä asenteella elämässä pärjää vain ja ainoastaan, positiivisella.
Voi voi. Monsters video on tosi hyvä. Harmi kun ei toiminut eilen, suoraan sanottuna eilen meni kaikki mahdollinen päin puuta. Onneksi Saara kertoi, että järjestävät palaverin asian tiimoilta. Toivottavasti saavat Saaran äänen myös toimimaan live-esiintymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt hoitaa perhettänne ,älkääkä koko pyhäpäivää tuhlatko täällä Saaraa haukkumalla! Ollaan niin niin asiantuntijaa notta...omat kyvyt ei riitä muuhun kun toisia herjaamaan, hankkikaa elämä!!
Mä näen täällä paljon porukkaa joka kiinnostaa mua, usein tollaset lyttääjät omaakin superlahjakkuuden itse ja "tuottajana" se inspiroi mua kannustaa heitä lahjakkuudessaan eteenpäin.
Eihän nyt kukaan ole niin ylimielinen tai tyhmä, ei edes suomalainen, että lämpimikseen suutaan soittelee ja itsellä on nollakäsi?
Pakko täällä on olla ns hidden talent jossain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen täällä paljon porukkaa joka kiinnostaa mua, usein tollaset lyttääjät omaakin superlahjakkuuden itse ja "tuottajana" se inspiroi mua kannustaa heitä lahjakkuudessaan eteenpäin.
Eihän nyt kukaan ole niin ylimielinen tai tyhmä, ei edes suomalainen, että lämpimikseen suutaan soittelee ja itsellä on nollakäsi?
Pakko täällä on olla ns hidden talent jossain...
Aijai!
GO SAARA <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran sanoma on se hänen oma no fear -sanomansa. Jatkuva jauhaminen siitä miten hän on maailman positiivisin ja ihmeellisin ihminen jne.
Silti eilenkin avasi suuren iltansa samalla vanhalla katkeralla negatiivisuudella kuin ihan aina ennenkin.
Minua hävettää lähettää sinne tuo kaksikko, Saara ja Meri. Maailman vaivaannuttavin duo.
Miksi artistin pitää siirtää ne omat ahdistavuudet ja pelot kuulijaan. Vierittää se taakka yleisön harteille? Kamalan painostavaa. Ei ihme, että negatiivinen ihminen kerää negatiivisia ihmisiä ympärilleen.
Hän nyt aikoo selättää negatiiviset kommentit ja epäonnistumisensa lykkäämällä ne yleisön syyksi.Kommenttisi on ihan oman mielesi tuotos. Monissa lauluissa lauletaan asioista, jotka koskettavat universaalisti ihmisiä ympäri maapallon. Minullakin on ollut elämässäni ahdistavia asioita, joista olen taistellut selkävoiton. Luulin olevani yksin ongelmieni kanssa mutta nyt somen aikakaudella olen huomannut, etten olekaan ollut ainoa. Koska olen itse kokenut positiivista nipistämällä ne omat demonini jaksan myös kannustaa muita, tuntemattomienkin, pääsemään eroon omaa ainutkertaista elämää haittaavista demoneista ja monstereista.
Hyvin sanottu. Tarvitsee vain lukea tätä ketjua ja näkee millasten monstereiden ja demonien kanssa jengi kamppailee. Sitten vielä valitetaan kun joku kannustaa päästämään niistä irti ja voimaan paremmin.
Kiittämättömiä nulikoita jengi täällä, noh elämä opettaa toivottavasti paremmalla.
Miksi itse olet noin vihamielinen ja kiittämätön? Eilinen show yksinkertaisesti epäonnistui kokonaisuudessaan, sille ei voi enää mitään. Saara pitää ensi viikolla palaverin, jossa mietitään, että mitä asialle voi tehdä.
En voi käsittää miten show sinusta epäonnistui? anna merkki onnistuneesta suomalaisesta showsta? ei taida tulla mieleen tai tuleeko. eilinen oli oikein hyvä mun mielestäni, me voidaan olla sun ja median kanssa tästä ihan eri mieltä. itse asias mulle tulee hyvä olo että asia on niin !:)
90% median edustajista ja kommentoijista (myös ulkomaalaisista) oli sitä mieltä, että eilinen show epäonnistui. Varsinkin Monstereita ei saatu toimimaan ja nyt asialle täytyy tehdä jotakin, jotta se toimii toukokuussa. Olet väärässä, Suomessa osataan tehdä hyviä ohjelmia ja esityksiä, mutta eilistä ei niihin voi lukea.
Kuten sanottua olemme eri mieltä. Olen asunut ulkomailla ja katsellut paljon viihdeohjelmia, perustan mielipiteeni mitä olen tässä nähnyt ohjelmia.
Mutta ole sinä sitä mieltä että huono oli ja minä olen sitä mieltä että HYVÄ ON!
Ohis, mutta miksi melkein kaikki ulkomaalaiset asiantuntijat olivat sitä mieltä, että esitys ei toiminut? Vastaus; koska se ei toiminut. Nyt laitetaan se toimimaan, jotta saadaan hyvä ja ehjä kokonaisuus euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten Hesari kommentoi aikanaan esim. Kurikan biisiä, ei nyt tule mieleen. Tai vaikka viimevuotista jollotusta?
Mitä väliä? Vaikuttaako kriitikon mielipide sinun mielipiteeseesi jotenkin? Minä ainakin pidin viime vuoden edustuskappaleesta riippumatta siitä, mitä kriitikot siitä sanoivat ja kuinka hyvin se pärjäsi Euroviisuissa. Aallon kappaleesta en taas pidä eikä kriitikkojen mielipide vaikuta tähänkään. Veikkaan muuten, että jos Norma Johnin kappale olisi voittanut Euroviisut tai tullut 10 parhaan joukkoon sinäkin olisit siitä toista mieltä (Lorid-ilmiö).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihailen sun verbaliikkaasi, Sinunlaisia toimittajia pitäisi olla enemmän! Kannustamassa!!!
Vierailija kirjoitti:
No eipä ne Euroviisuvoittajat oikeasti muutekaan häävejä jollotuksia ole, joten kyllä tämä menee ihan hyvin siellä mukana siinä kuin muutkin. Itse olen kova viisufani, mutta ne omat suosikit eivät koskaan pärjää vaan ne mitäänsanomattomat siellä aina pärjäävät.
Minusta taas viime Euroviisuissa on ollut erinomaisia voittajia (esim. viime vuosilta Itävalta, Ukraina ja Portugali). Niin ne mielipiteet vaihtelee. Etkö voi fanittaa sitten suosikkejasi riippumatta kuinka hyvin ne pärjäävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin noita ulkomaalaisten kommentteja ja tajusin, että Saaraa fanitetaan, koska häntä SÄÄLITÄÄN.
Hän on opiskellut ja tehnyt työtä ahkerasti menestyäkseen. Silti kateelliset suomalaiset ovat häntä kaltoinkohdelleet ja sanoneet, ettei Aalto ole tarpeeksi hyvä. Ei raukka saanut sopimuksia ja ei päästetty edes euroviisuihin. Koska Aalto on kaikkein ahkerin ja kiusatuin, niin hän ansaitsee suosion.Enpä usko kuule että kellään on aikaa tai halua fanittaa Saaraa säälistä, siinä sais fanitella sitten esim suakin, ja miksi sitä kukaan tekisi?
Lahjakas on lahjakas, hän tuottaa taidollaan iloa ja hyvää oloa, siksi häntä fanitetaan. Perusasiat nyt kuntoon, jooko
Eilen epäonnistui kaikki Saaran "vahvuudet".
Tanssiminen ja laulaminen, virheetön laulu, itsevarmuus yms.
En tiedä, onko hän edes niin lahjakas. Paljon on harjoitellut ja treenannut. Joku silti puuttuu, enkä usko, että liittyy koreografiaan.Oletko nyt sitä mieltä ,että Suomi lähettää epäonnistujan Euroviisuihin? Tätä mieltähän Hesari ja IS on, joten sinne vaan jonon jatkoksi haukkumaan.
oikeasti, Saara otti seisovia aplodeja viikosta toiseen X-Factorista, ja melkein voitti, tuossa maailman suosituimpiin kuuluvassa tv-formaatissa...
Mutta sinulle arvoisa suomalainen hän ei vaan riitä, ei kelpaa, ei ole hyvä.
Mietipäs sitä.
Esim. Matt Terry onnistui x factorissa. Mutta miten live sen jälkeen. Kamalaa.
Mikä x factorin taika oli, ettei virheitä livelähetyksissä tullut?
Jos se sanoma on, että Saara haluaa näyttää epäilijöilleen, niin musta paras keino siihen olisi tehdä hieno ja pitkä ura kovalla työllä.
Erilaisiin kilpailuihin osallistuminen ja niissä menestyminen on varmasti koukuttavaa. Toisaalta niistä ei seuraa parhaimmillaankaan kestävää menestystä.
Onko Abban jälkeen yhdestäkään Euroviisuvoittajasta tullut vankkaa menestyjää? Samasta syystä jo hienon uran tehneet eivät hakeudu esiintymään sinne.
Ei kova työ ja omaan muusikkouraan panostaminen ole mennyt pois muodista, vaan kannattaa silti nykypäivänä. Sellainen ei vain tarjoa nopeita pikavoittoja kuten eri kilpailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miksi melkein kaikki ulkomaalaiset asiantuntijat olivat sitä mieltä, että esitys ei toiminut? Vastaus; koska se ei toiminut. Nyt laitetaan se toimimaan, jotta saadaan hyvä ja ehjä kokonaisuus euroviisuihin.
hienoa, asenteesi on vihdoin kohdallaan Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin noita ulkomaalaisten kommentteja ja tajusin, että Saaraa fanitetaan, koska häntä SÄÄLITÄÄN.
Hän on opiskellut ja tehnyt työtä ahkerasti menestyäkseen. Silti kateelliset suomalaiset ovat häntä kaltoinkohdelleet ja sanoneet, ettei Aalto ole tarpeeksi hyvä. Ei raukka saanut sopimuksia ja ei päästetty edes euroviisuihin. Koska Aalto on kaikkein ahkerin ja kiusatuin, niin hän ansaitsee suosion.Enpä usko kuule että kellään on aikaa tai halua fanittaa Saaraa säälistä, siinä sais fanitella sitten esim suakin, ja miksi sitä kukaan tekisi?
Lahjakas on lahjakas, hän tuottaa taidollaan iloa ja hyvää oloa, siksi häntä fanitetaan. Perusasiat nyt kuntoon, jooko
Eilen epäonnistui kaikki Saaran "vahvuudet".
Tanssiminen ja laulaminen, virheetön laulu, itsevarmuus yms.
En tiedä, onko hän edes niin lahjakas. Paljon on harjoitellut ja treenannut. Joku silti puuttuu, enkä usko, että liittyy koreografiaan.Oletko nyt sitä mieltä ,että Suomi lähettää epäonnistujan Euroviisuihin? Tätä mieltähän Hesari ja IS on, joten sinne vaan jonon jatkoksi haukkumaan.
oikeasti, Saara otti seisovia aplodeja viikosta toiseen X-Factorista, ja melkein voitti, tuossa maailman suosituimpiin kuuluvassa tv-formaatissa...
Mietipäs sitä.
Elias Hämäläinen ei melkein voittanut vaan voitti tuossa samaisessa maailman suosituimpiin kuuluvassa tv-formaatissa... joten eiköhän laiteta se ens vuonna viisuihin sieltä metrotunnelista.
Onko se Meri edelleen Saaran manageri? Musta ei oo hyvä juttu, jos puoliso hoitaa tämmösen homman. Managerin pitäs olla joku ulkopuolinen johon ei ole romanttista suhdetta. Voi olla ahdistavaa, kun näkee koko ajan puolisoa, sekä kotona että töissä. Lisäksi puoliso ei varmaan anna kovaa kritiikkiä, koska haluaa miellyttää rakastaan. Saaran pitää tehdä selvä ero työn ja kodin välille. Varmaan on hermoromahduksen partaalla, koska ei voi kotonaankaan olla ajattelematta työjuttuja, kun manageri on jatkuvasti siinä vieressä.
Oletko nyt sitä mieltä ,että Suomi lähettää epäonnistujan Euroviisuihin? Tätä mieltähän Hesari ja IS on, joten sinne vaan jonon jatkoksi haukkumaan.
Mietipäs sitä.