Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesari tylynä Aallon esityksestä

Vierailija
04.03.2018 |

Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.

Minkä sanoman?

Kommentit (933)

Vierailija
81/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran sanoma on se hänen oma no fear -sanomansa. Jatkuva jauhaminen siitä miten hän on maailman positiivisin ja ihmeellisin ihminen jne.

Silti eilenkin avasi suuren iltansa samalla vanhalla katkeralla negatiivisuudella kuin ihan aina ennenkin.

Minua hävettää lähettää sinne tuo kaksikko, Saara ja Meri. Maailman vaivaannuttavin duo.

Miksi artistin pitää siirtää ne omat ahdistavuudet ja pelot kuulijaan. Vierittää se taakka yleisön harteille? Kamalan painostavaa. Ei ihme, että negatiivinen ihminen kerää negatiivisia ihmisiä ympärilleen.

Hän nyt aikoo selättää negatiiviset kommentit ja epäonnistumisensa lykkäämällä ne yleisön syyksi.

Vierailija
82/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaralle on hankittu kaikki mahdollinen apu, mainostettu kuukausitolkulla ja tässä oli se tulos?

Saara kun tykkää niin asua Lontoossa niin lainataanpa tähän osuvaa lontoolaismurteen sanontaa;

Kakkaa ei voi kiillottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Sipilä järjestäisi sille työpaikan niin se ei notkuisi täällä haukkumassa ihmisiä. Onneksi sen huonot geenit ei jatku.

Vierailija
84/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavasaaraolet kirjoitti:

Minusta eilinen show oli kaikkien aikojen paras, sitä tylsyyttä ollaan nähty vuosikaudet, se että pravdan toimittaja ei tykännyt niin sille ei mahda mitään.

Hesarista on tullut niin huono lehti etten ole tilannut vuosikausiin kyseistä lehteä, voi verrata seiskaan nykyisin.

Just näin. Minäpä kerron mistä on kyse: Media on kusessa koska se ei tiedä miten tukea menestystä tai kannustaa artisteja. TAi kyse on ettei se halua. Sehän voisi tuoda hyvää oloa aidosti tähän maahan ,mikä on kai viihteen tarkoitus. Joten kerrotaan siitä, miten 2 ihmistä vinkuintiassa oli saaraan ollut tyytymätön tai tosiaan valot ei nyt vissiin hesarin mielestä olleet kohdillaan eilen.

Tsemppiä vaan sinne suuntaan. Ei tarvi kun ottaa se kuristuspanta otsalta pois, relata ja kirjottaa miten asiat meni vähän niinku kaverille kertois et eilen oli hyvä show. Siinä teidän tavoite journalistiselle kehitykselle seuraavalle parille vuodelle. Pois "kriittinen analyyttisyys" sitä ei kuule jaksa erkkikään enää

Törkeintä mitä Saara Aallolle voi tehdä on päästää se sinne semifinaaliin tuolla esityksellä.

Ei, kyllä nää teikäläisten kommentit on välillä aika törkeitä ja menee kuule yli hilseen ja v'tuttaa suoraan sanoen. 

Vierailija
85/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran sanoma on se hänen oma no fear -sanomansa. Jatkuva jauhaminen siitä miten hän on maailman positiivisin ja ihmeellisin ihminen jne.

Silti eilenkin avasi suuren iltansa samalla vanhalla katkeralla negatiivisuudella kuin ihan aina ennenkin.

Minua hävettää lähettää sinne tuo kaksikko, Saara ja Meri. Maailman vaivaannuttavin duo.

Miksi artistin pitää siirtää ne omat ahdistavuudet ja pelot kuulijaan. Vierittää se taakka yleisön harteille? Kamalan painostavaa. Ei ihme, että negatiivinen ihminen kerää negatiivisia ihmisiä ympärilleen.

Hän nyt aikoo selättää negatiiviset kommentit ja epäonnistumisensa lykkäämällä ne yleisön syyksi.

Älä hyvä ihminen katso! Silloin ei kukaan vieritä mitään sunkaan suuntaan. Tv kiinni ja tee taidetta ihan omaksi iloksesi ja voi hyvin! <3

Vierailija
86/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Saara ei tosiaan ole viisuissa se "only gay on the village"

Kyllä on. Saara ja Meri ovat maailman ensimmäiset lesbot.

Vierailija
87/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Saara lauloi noin huonosti? Ääni tärisi, jännitys kuului, epävireys ja vaikea mennä nuottiin, korkeat äänet vaikeita ja äänen loppumisen kuuli. Myös hengästyi ja liikkeet kuuluivat laulussa.

Oliko x factor UK sittenkään live?

Ylen miksaus perinteisesti päin peetä. Mel C:n laulusta ei välillä edes kuullut kaikkea.

Minä en edes viitsinyt odottaa, että YLE olisi monista palautteistani huolimatta hoitanut sen miksaukset kuntoon.

Vierailija
88/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti no fear-pariskunnalla tulee hauska reissu, pistäkää itsenne likoon lehdistötilaisuuksissa. Vaikka tulisi jumbosija, niin pääasia, että hauskaa oli.

Vierailija
89/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Saarasta, mutta biisi on hyvä. Tuo lavashow taas ihan järkyttävän vanhanaikainen ja pitää laittaa uusiksi.

Lavashown pitäisi mielestäni olla vähän yksinkertaisempi, mutta silti erottuva (vrt. Azerbaijan viime vuonna). Saara ei ole hyvä tanssimaan ja vaikuttaa kovin kömpelöltä, joten mielellään esitys, jossa on mahdollisimman paljon paikallaan ja taustalaulajat hoitaa suuremman liikkeen. Taustalaulajista puheenollen: näitä enemmän ja kovempaa niihin ”lapsikuoro”-osuuksiin, tämänhän voi hoitaa myös niin, että taustalaulajat ovat lavan takana laulamassa.

Esiintymisasussa pitää olla jotain särmää, koska joka vuosi tuolla suurin osa naisista vetää samanlaisissa näteissä iltapuvuissa. Sen särmän ei kuitenkaan tarvi olla tuollainen liikkuva Stabilo-tussien mainos. Joku tyylikäs jumpsuitti voisi olla oikein hyvä vaihtoehto.

Vierailija
90/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Saara lauloi noin huonosti? Ääni tärisi, jännitys kuului, epävireys ja vaikea mennä nuottiin, korkeat äänet vaikeita ja äänen loppumisen kuuli. Myös hengästyi ja liikkeet kuuluivat laulussa.

Ja ne taustalaulajat ei osanneet englantia.

Ja kaikki tanssi oli todella tönkköä. Suunnileen näki kun ne laski päässään askelia.

Pitäiskö teidän kahden parivaljakon mennä lavalle vähän näyttämään mallia miten lauletaan? 

Levy-yhtiöt etsii koko ajan uusia laulajia, googletttakaa toimistot ja sinne näyttämään mallia koe-esiintymiseen miten nää jutut vedetään. Itsetuntohan teillä näyttääkin olevan jo kohdillaan! :D Mars matkaan

Mikä siinä on ettei kritiikkiä kestetä yhtään? Suurin osa kommentoijista ei edes halua laulajaksi. Minä olen sellaisessa ammatissa, jossa viihdyn ja jos teen virheitä, niin kannan niistä vastuun, toivon että Saara tekee nyt samoin.

Vierailija
91/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen katso! Silloin ei kukaan vieritä mitään sunkaan suuntaan. Tv kiinni ja tee taidetta ihan omaksi iloksesi ja voi hyvin! <3

Euroviisuissa onneksi on muitakin esiintyjiä. Iloisi ja positiivisia. Sellaisia, joista tulee hyvälle tuulelle. Valitettavasti Aalto menee sinnekkin ruikuttamaan ja kiljumaan pelkojaan ja lesbouttaan.

Ei kai se suomalaisten vika ole, jos hän pelkää olla lesbo. Miksi on?

Vierailija
92/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Saara ei tosiaan ole viisuissa se "only gay on the village"

Kyllä on. Saara ja Meri ovat maailman ensimmäiset lesbot.

Meri nyt varmasti on lesbo, mutta Saara on bi.

Vierailija
93/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on ihan oman mielesi tuotos. Monissa lauluissa lauletaan asioista, jotka koskettavat universaalisti ihmisiä ympäri maapallon. Minullakin on ollut elämässäni ahdistavia asioita, joista olen taistellut selkävoiton. Luulin olevani yksin ongelmieni kanssa mutta nyt somen aikakaudella olen huomannut, etten olekaan ollut ainoa. Koska olen itse kokenut positiivista nipistämällä ne omat demonini jaksan myös kannustaa muita, tuntemattomienkin, pääsemään eroon omaa ainutkertaista elämää haittaavista demoneista ja monstereista.

Vierailija
94/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti no fear-pariskunnalla tulee hauska reissu, pistäkää itsenne likoon lehdistötilaisuuksissa. Vaikka tulisi jumbosija, niin pääasia, että hauskaa oli.

SEon jo lähtökohtaisesti ns ilon päivä aina kun pääsee pois tollasten dissaajien luota maailmalle. :)

Vierailija
95/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavasaaraolet kirjoitti:

Minusta eilinen show oli kaikkien aikojen paras, sitä tylsyyttä ollaan nähty vuosikaudet, se että pravdan toimittaja ei tykännyt niin sille ei mahda mitään.

Hesarista on tullut niin huono lehti etten ole tilannut vuosikausiin kyseistä lehteä, voi verrata seiskaan nykyisin.

Hesari on nykyään huono, mutta niin oli myös eilinen UMK show. Aika piikikkäitä kommentteja Saara on saanut myös ulkomaalaisilla palstoilla.

Vierailija
96/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Saarasta, mutta biisi on hyvä. Tuo lavashow taas ihan järkyttävän vanhanaikainen ja pitää laittaa uusiksi.

Lavashown pitäisi mielestäni olla vähän yksinkertaisempi, mutta silti erottuva (vrt. Azerbaijan viime vuonna). Saara ei ole hyvä tanssimaan ja vaikuttaa kovin kömpelöltä, joten mielellään esitys, jossa on mahdollisimman paljon paikallaan ja taustalaulajat hoitaa suuremman liikkeen. Taustalaulajista puheenollen: näitä enemmän ja kovempaa niihin ”lapsikuoro”-osuuksiin, tämänhän voi hoitaa myös niin, että taustalaulajat ovat lavan takana laulamassa.

Esiintymisasussa pitää olla jotain särmää, koska joka vuosi tuolla suurin osa naisista vetää samanlaisissa näteissä iltapuvuissa. Sen särmän ei kuitenkaan tarvi olla tuollainen liikkuva Stabilo-tussien mainos. Joku tyylikäs jumpsuitti voisi olla oikein hyvä vaihtoehto.

Euroviisujen sääntöjen mukaan lavalla saa olla enintään kuusi henkilöä.

Vierailija
97/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen miksaus perinteisesti päin peetä. Mel C:n laulusta ei välillä edes kuullut kaikkea.

Minä en edes viitsinyt odottaa, että YLE olisi monista palautteistani huolimatta hoitanut sen miksaukset kuntoon.

Niin joo. Saarahan on täydellinen. Vika on puvustajassa, koreografissa, biisin säveltäjässä ja miksauksessa. Niin ja YLE ryssii kaiken.

Vierailija
98/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on ihan oman mielesi tuotos. Monissa lauluissa lauletaan asioista, jotka koskettavat universaalisti ihmisiä ympäri maapallon. Minullakin on ollut elämässäni ahdistavia asioita, joista olen taistellut selkävoiton. Luulin olevani yksin ongelmieni kanssa mutta nyt somen aikakaudella olen huomannut, etten olekaan ollut ainoa. Koska olen itse kokenut positiivista nipistämällä ne omat demonini jaksan myös kannustaa muita, tuntemattomienkin, pääsemään eroon omaa ainutkertaista elämää haittaavista demoneista ja monstereista.

Hyvin sanottu. Tarvitsee vain lukea tätä ketjua ja näkee millasten monstereiden ja demonien kanssa jengi kamppailee. Sitten vielä valitetaan kun joku kannustaa päästämään niistä irti ja voimaan paremmin.

Kiittämättömiä nulikoita jengi täällä, noh elämä opettaa toivottavasti paremmalla.

Vierailija
99/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne taustalaulajat ei osanneet englantia.

Ja kaikki tanssi oli todella tönkköä. Suunnileen näki kun ne laski päässään askelia.

Pitäiskö teidän kahden parivaljakon mennä lavalle vähän näyttämään mallia miten lauletaan? 

Levy-yhtiöt etsii koko ajan uusia laulajia, googletttakaa toimistot ja sinne näyttämään mallia koe-esiintymiseen miten nää jutut vedetään. Itsetuntohan teillä näyttääkin olevan jo kohdillaan! :D Mars matkaan

Mikä siinä on ettei kritiikkiä kestetä yhtään? Suurin osa kommentoijista ei edes halua laulajaksi. Minä olen sellaisessa ammatissa, jossa viihdyn ja jos teen virheitä, niin kannan niistä vastuun, toivon että Saara tekee nyt samoin.

Esimerkki vastuunkantamisestasi näkyy olevan anonyymiä loputonta kitinää ja arvostelua nettipalstalla joten se siitä. Et ota vastuuta edes omasta mielipiteestäsi joten pitäisikö tässä uskoa että otat mistään muustakaan?

Vierailija
100/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Hesarin artikkeli poikkea mitenkään ulkomailla asuvien mielipiteistä. Suurin osa on sitä mieltä, että show epäonnistui.