Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesari tylynä Aallon esityksestä

Vierailija
04.03.2018 |

Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.

Minkä sanoman?

Kommentit (933)

Vierailija
101/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavasaaraolet kirjoitti:

Minusta eilinen show oli kaikkien aikojen paras, sitä tylsyyttä ollaan nähty vuosikaudet, se että pravdan toimittaja ei tykännyt niin sille ei mahda mitään.

Hesarista on tullut niin huono lehti etten ole tilannut vuosikausiin kyseistä lehteä, voi verrata seiskaan nykyisin.

Hesari on nykyään huono, mutta niin oli myös eilinen UMK show. Aika piikikkäitä kommentteja Saara on saanut myös ulkomaalaisilla palstoilla.

Mitä sitten? mitä se minun tai sinun itsetuntoasi liikuttaa pätkääkään mitä jossain englannissa sanotaan tästä?

Kuulehan ,asianlaita on nyt niin, että me ollaan ihan nobodeja maailmalle. ei tiedetä missä me sijaitaan eikä keitä me ollaan. monet luulee, että Suomi on osa Venäjää. Ennen meistä ole edes puhuttu. Nyt sentään kommentoidaan jotain, siitä se lähtee. Keksi itse jotain parempaa jutun aihetta ulkomaalaisille, kannustan Sua siinä! Nimittäin tuolla asenteella pääsee naapuriin kaupalle ja takasin kottii ja se on siinä.

Vierailija
102/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin olisi pitänyt uskaltaa kirjoittaa siitä, missä eilisillassa epäonnistuttiin Ylen perinteiden mukaan eli miksauksessa. Meillä on elektroniikkafriikin mieheni hankkimat TV-systeemit eli huono äänenlaatu ei johdu ainakaan kotona olevista laitteista. Yle ryssii joka ikinen vuosi laulajien miksauksen. En ymmärrä sitä, mikseivät palkkaa rautaista ammattilaista jos eivät osaa itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters voitti, vaikka lavashow ei miellyttänytkään eräitä. Voitti sekä suomalaisten että kv-raatilaisten äänestykset. Pidetään nyt mielessä edes tämä.

Vierailija
104/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Saara lauloi noin huonosti? Ääni tärisi, jännitys kuului, epävireys ja vaikea mennä nuottiin, korkeat äänet vaikeita ja äänen loppumisen kuuli. Myös hengästyi ja liikkeet kuuluivat laulussa.

Oliko x factor UK sittenkään live?

Ja ne taustalaulajat ei osanneet englantia.

Ja kaikki tanssi oli todella tönkköä. Suunnileen näki kun ne laski päässään askelia.

Pitäiskö teidän kahden parivaljakon mennä lavalle vähän näyttämään mallia miten lauletaan? 

Levy-yhtiöt etsii koko ajan uusia laulajia, googletttakaa toimistot ja sinne näyttämään mallia koe-esiintymiseen miten nää jutut vedetään. Itsetuntohan teillä näyttääkin olevan jo kohdillaan! :D Mars matkaan

Mikä siinä on ettei kritiikkiä kestetä yhtään? Suurin osa kommentoijista ei edes halua laulajaksi. Minä olen sellaisessa ammatissa, jossa viihdyn ja jos teen virheitä, niin kannan niistä vastuun, toivon että Saara tekee nyt samoin.

Esimerkki vastuunkantamisestasi näkyy olevan anonyymiä loputonta kitinää ja arvostelua nettipalstalla joten se siitä. Et ota vastuuta edes omasta mielipiteestäsi joten pitäisikö tässä uskoa että otat mistään muustakaan?

Mistä ihmeen mielipiteestä? Täällä on satoja kirjoittaja, en ole vastuussa heidän kommenteistaan. Äskeinen oli sitä paitsi ensimmäinen kommentti, jonka tähän ketjuun edes kirjoitin. Ihmettelen vaan kovasti, miksi hyökkäät noin rajusti tuntemattomia ihmisiä kohtaan? Heillä on myös oikeus mielipiteeseensä.

Vierailija
105/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä Saarasta, mutta biisi on hyvä. Tuo lavashow taas ihan järkyttävän vanhanaikainen ja pitää laittaa uusiksi.

Lavashown pitäisi mielestäni olla vähän yksinkertaisempi, mutta silti erottuva (vrt. Azerbaijan viime vuonna). Saara ei ole hyvä tanssimaan ja vaikuttaa kovin kömpelöltä, joten mielellään esitys, jossa on mahdollisimman paljon paikallaan ja taustalaulajat hoitaa suuremman liikkeen. Taustalaulajista puheenollen: näitä enemmän ja kovempaa niihin ”lapsikuoro”-osuuksiin, tämänhän voi hoitaa myös niin, että taustalaulajat ovat lavan takana laulamassa.

Esiintymisasussa pitää olla jotain särmää, koska joka vuosi tuolla suurin osa naisista vetää samanlaisissa näteissä iltapuvuissa. Sen särmän ei kuitenkaan tarvi olla tuollainen liikkuva Stabilo-tussien mainos. Joku tyylikäs jumpsuitti voisi olla oikein hyvä vaihtoehto.

Euroviisujen sääntöjen mukaan lavalla saa olla enintään kuusi henkilöä.

Niin? Kyllä minä tämän tiedän. Saaran lisäksi lavalle taustatanssijaksi riittäisi ihan hyvin yksi tai kaksi henkilöä, loput neljä tai kolme taustalle laulamaan kuoro-osuuksia. Joku mainitsemani Azerbaijanin tyylinen esitys mielestäni sopisi erittäin hyvin tuohon biisiin.

Vierailija
106/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku toivoo sinulle hyvää ja parasta, laulaa sen sielulullaan juuri Sinulle, älä ikinä sano pahaa sellaiselle ihmiselle.

Ota se vastaan, kiitä ja kasva.

Vierailija
107/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin noita ulkomaalaisten kommentteja ja tajusin, että Saaraa fanitetaan, koska häntä SÄÄLITÄÄN.

Hän on opiskellut ja tehnyt työtä ahkerasti menestyäkseen. Silti kateelliset suomalaiset ovat häntä kaltoinkohdelleet ja sanoneet, ettei Aalto ole tarpeeksi hyvä. Ei raukka saanut sopimuksia ja ei päästetty edes euroviisuihin. Koska Aalto on kaikkein ahkerin ja kiusatuin, niin hän ansaitsee suosion.

Vierailija
108/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran sanoma on se hänen oma no fear -sanomansa. Jatkuva jauhaminen siitä miten hän on maailman positiivisin ja ihmeellisin ihminen jne.

Silti eilenkin avasi suuren iltansa samalla vanhalla katkeralla negatiivisuudella kuin ihan aina ennenkin.

Minua hävettää lähettää sinne tuo kaksikko, Saara ja Meri. Maailman vaivaannuttavin duo.

Miksi artistin pitää siirtää ne omat ahdistavuudet ja pelot kuulijaan. Vierittää se taakka yleisön harteille? Kamalan painostavaa. Ei ihme, että negatiivinen ihminen kerää negatiivisia ihmisiä ympärilleen.

Hän nyt aikoo selättää negatiiviset kommentit ja epäonnistumisensa lykkäämällä ne yleisön syyksi.

Kommenttisi on ihan oman mielesi tuotos. Monissa lauluissa lauletaan asioista, jotka koskettavat universaalisti ihmisiä ympäri maapallon. Minullakin on ollut elämässäni ahdistavia asioita, joista olen taistellut selkävoiton. Luulin olevani yksin ongelmieni kanssa mutta nyt somen aikakaudella olen huomannut, etten olekaan ollut ainoa. Koska olen itse kokenut positiivista nipistämällä ne omat demonini jaksan myös kannustaa muita, tuntemattomienkin, pääsemään eroon omaa ainutkertaista elämää haittaavista demoneista ja monstereista.

Hyvin sanottu. Tarvitsee vain lukea tätä ketjua ja näkee millasten monstereiden ja demonien kanssa jengi kamppailee. Sitten vielä valitetaan kun joku kannustaa päästämään niistä irti ja voimaan paremmin.

Kiittämättömiä nulikoita jengi täällä, noh elämä opettaa toivottavasti paremmalla.

Miksi itse olet noin vihamielinen ja kiittämätön? Eilinen show yksinkertaisesti epäonnistui kokonaisuudessaan, sille ei voi enää mitään. Saara pitää ensi viikolla palaverin, jossa mietitään, että mitä asialle voi tehdä.

Vierailija
109/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin noita ulkomaalaisten kommentteja ja tajusin, että Saaraa fanitetaan, koska häntä SÄÄLITÄÄN.

Hän on opiskellut ja tehnyt työtä ahkerasti menestyäkseen. Silti kateelliset suomalaiset ovat häntä kaltoinkohdelleet ja sanoneet, ettei Aalto ole tarpeeksi hyvä. Ei raukka saanut sopimuksia ja ei päästetty edes euroviisuihin. Koska Aalto on kaikkein ahkerin ja kiusatuin, niin hän ansaitsee suosion.

Enpä usko kuule että kellään on aikaa tai halua fanittaa Saaraa säälistä, siinä sais fanitella sitten esim suakin, ja miksi sitä kukaan tekisi?

Lahjakas on lahjakas, hän tuottaa taidollaan iloa ja hyvää oloa, siksi häntä fanitetaan. Perusasiat nyt kuntoon, jooko

Vierailija
110/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran sanoma on se hänen oma no fear -sanomansa. Jatkuva jauhaminen siitä miten hän on maailman positiivisin ja ihmeellisin ihminen jne.

Silti eilenkin avasi suuren iltansa samalla vanhalla katkeralla negatiivisuudella kuin ihan aina ennenkin.

Minua hävettää lähettää sinne tuo kaksikko, Saara ja Meri. Maailman vaivaannuttavin duo.

Miksi artistin pitää siirtää ne omat ahdistavuudet ja pelot kuulijaan. Vierittää se taakka yleisön harteille? Kamalan painostavaa. Ei ihme, että negatiivinen ihminen kerää negatiivisia ihmisiä ympärilleen.

Hän nyt aikoo selättää negatiiviset kommentit ja epäonnistumisensa lykkäämällä ne yleisön syyksi.

Kommenttisi on ihan oman mielesi tuotos. Monissa lauluissa lauletaan asioista, jotka koskettavat universaalisti ihmisiä ympäri maapallon. Minullakin on ollut elämässäni ahdistavia asioita, joista olen taistellut selkävoiton. Luulin olevani yksin ongelmieni kanssa mutta nyt somen aikakaudella olen huomannut, etten olekaan ollut ainoa. Koska olen itse kokenut positiivista nipistämällä ne omat demonini jaksan myös kannustaa muita, tuntemattomienkin, pääsemään eroon omaa ainutkertaista elämää haittaavista demoneista ja monstereista.

Hyvin sanottu. Tarvitsee vain lukea tätä ketjua ja näkee millasten monstereiden ja demonien kanssa jengi kamppailee. Sitten vielä valitetaan kun joku kannustaa päästämään niistä irti ja voimaan paremmin.

Kiittämättömiä nulikoita jengi täällä, noh elämä opettaa toivottavasti paremmalla.

Miksi itse olet noin vihamielinen ja kiittämätön? Eilinen show yksinkertaisesti epäonnistui kokonaisuudessaan, sille ei voi enää mitään. Saara pitää ensi viikolla palaverin, jossa mietitään, että mitä asialle voi tehdä.

En voi käsittää miten show sinusta epäonnistui? anna merkki onnistuneesta suomalaisesta showsta? ei taida tulla mieleen tai tuleeko. eilinen oli oikein hyvä mun mielestäni, me voidaan olla sun ja median kanssa tästä ihan eri mieltä. itse asias mulle tulee hyvä olo että asia on niin !:)

Vierailija
111/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Saara lauloi noin huonosti? Ääni tärisi, jännitys kuului, epävireys ja vaikea mennä nuottiin, korkeat äänet vaikeita ja äänen loppumisen kuuli. Myös hengästyi ja liikkeet kuuluivat laulussa.

Ja kaikki tanssi oli todella tönkköä. Suunnileen näki kun ne laski päässään askelia.

Pitäiskö teidän kahden parivaljakon mennä lavalle vähän näyttämään mallia miten lauletaan? 

Levy-yhtiöt etsii koko ajan uusia laulajia, googletttakaa toimistot ja sinne näyttämään mallia koe-esiintymiseen miten nää jutut vedetään. Itsetuntohan teillä näyttääkin olevan jo kohdillaan! :D Mars matkaan

Mikä siinä on ettei kritiikkiä kestetä yhtään? Suurin osa kommentoijista ei edes halua laulajaksi. Minä olen sellaisessa ammatissa, jossa viihdyn ja jos teen virheitä, niin kannan niistä vastuun, toivon että Saara tekee nyt samoin.

Esimerkki vastuunkantamisestasi näkyy olevan anonyymiä loputonta kitinää ja arvostelua nettipalstalla joten se siitä. Et ota vastuuta edes omasta mielipiteestäsi joten pitäisikö tässä uskoa että otat mistään muustakaan?

Miksi kaadat oman pahoinvointisi muiden kommentoijien niskaan?

Vierailija
112/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I LOVE YOU SAARA!

t Meri

Vierailija
113/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen katso! Silloin ei kukaan vieritä mitään sunkaan suuntaan. Tv kiinni ja tee taidetta ihan omaksi iloksesi ja voi hyvin! <3

Euroviisuissa onneksi on muitakin esiintyjiä. Iloisi ja positiivisia. Sellaisia, joista tulee hyvälle tuulelle. Valitettavasti Aalto menee sinnekkin ruikuttamaan ja kiljumaan pelkojaan ja lesbouttaan.

Ei kai se suomalaisten vika ole, jos hän pelkää olla lesbo. Miksi on?

Yhtä iloisia ja positiivisiä kuin sinä

Vierailija
114/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I LOVE YOU SAARA!

t Meri

Ps. Ei sun vaimos

Vierailija
115/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko kuule että kellään on aikaa tai halua fanittaa Saaraa säälistä, siinä sais fanitella sitten esim suakin, ja miksi sitä kukaan tekisi?

Lahjakas on lahjakas, hän tuottaa taidollaan iloa ja hyvää oloa, siksi häntä fanitetaan. Perusasiat nyt kuntoon, jooko

Eilen epäonnistui kaikki Saaran "vahvuudet".

Tanssiminen ja laulaminen, virheetön laulu, itsevarmuus yms.

En tiedä, onko hän edes niin lahjakas. Paljon on harjoitellut ja treenannut. Joku silti puuttuu, enkä usko, että liittyy koreografiaan.

Vierailija
116/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen mielipiteestä? Täällä on satoja kirjoittaja, en ole vastuussa heidän kommenteistaan. Äskeinen oli sitä paitsi ensimmäinen kommentti, jonka tähän ketjuun edes kirjoitin. Ihmettelen vaan kovasti, miksi hyökkäät noin rajusti tuntemattomia ihmisiä kohtaan? Heillä on myös oikeus mielipiteeseensä.

"eka kommentti ketjuun" niin varmaan olikin, me uskotaan ihan täysin.

Vierailija
117/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters rokkaa Suomen mielestä! Jee, ei ollut mun suosikki mut ihan kiva tsibale ja tärkeä sanoma meille suomalaisille.

Ihanaa, että Saara vihdoin pääsee nauttimaan Euroviisuihin keväällä! Odotan sitä! Toivottavasti menestyy ja tuo kultaa ja kunniaa! Sitten olisi mediakin taas hyvillä mielin! ::-)

Vierailija
118/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miten show sinusta epäonnistui? anna merkki onnistuneesta suomalaisesta showsta? ei taida tulla mieleen tai tuleeko. eilinen oli oikein hyvä mun mielestäni, me voidaan olla sun ja median kanssa tästä ihan eri mieltä. itse asias mulle tulee hyvä olo että asia on niin !:)

90% median edustajista ja kommentoijista (myös ulkomaalaisista) oli sitä mieltä, että eilinen show epäonnistui. Varsinkin Monstereita ei saatu toimimaan ja nyt asialle täytyy tehdä jotakin, jotta se toimii toukokuussa. Olet väärässä, Suomessa osataan tehdä hyviä ohjelmia ja esityksiä, mutta eilistä ei niihin voi lukea.

Vierailija
119/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Aallon valinta tehtiin näin ja hänelle saatiin uutta musiikkia verorahoilla, ei virheisiin ole varaa.

Vierailija
120/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Monsters-video ilmestyi, Suomessa alettiin heti parjata meikattuja miestanssijoita, Saaran vaatteita, Saaran ilmeitä, ehtoollipöytä-juttua ja erityisesti lapsikuoroa, joka ei kuulemma sitten mitenkään sopinut asiaan.

Nämä kaikki poistettiin live-esityksestä, vaikea sanoa johtuiko kitkerästä palautteesta vai mistä. 

Ja kuinka kävikään: riisuttu versio on haukuttu lyttyyn, lapsikuoro halutaan ehdottomasti taustalla, miestanssijoita pitää olla enemmän ja Saaralle joku ihana mekko päälle.

Ei käy kateeksi tuotantoryhmää. Odotan vielä Hesarin pääkirjoitusta aiheesta.