Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin lihavan miehenä tuntuu hieman epäreilulta, että niin monet naiset ovat seksikkäitä lihavinakin

Vierailija
03.03.2018 |

Kun taas itsellä on tällainen p*skavatta ja määnbuubsit. Prkl.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, seksikkyys ja varsinkaan karisma ei ole kiloista kiinni. Muutenkin miehiä koskee ihan eri lainalaisuudet kuin naisia. Mies saa olla arpinaama, ryppynaama, harmaahapsi ja jopa ylipainoinen ja silti ihan helvetin seksikäs ja karisma vaan lisääntyy ikääntyessä. Onhan se helvetin väärin mutta niin se vaan on, ei sille mitään voi. Esim. puku tekee miehestä kuin miehestä hyvännäköisen, kuinka kätevää olisi jos naisillakin olisi joku vaate jonka kuka tahansa voi heittää päällensä ja näyttää siistiltä ja sharmantilta (jos se puku on vaan oikeaa kokoa)

Joskus aikoinaan olin yökerhossa, ja ohitseni takaa käveli yksi tuttu lihava mies, tunsin että hän ohimennen kosketti selkääni kädellään, ja vaikka en nähnyt häntä etukäteen, tuntui siitä kosketuksesta kipinää, sävähdin ja katsoin sivulle että kuka se oli. Se oli uskomaton tunne, minä kun en ole elämäni aikana tuntenut seksuaalista vetoa kuin muutamaan mieheen, yhden käden sormilla voi laskea edelleen vaikka olen jo yli nelikymppinen.

Vierailija
22/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lihavat vaan ota ja laihduta. Aamulla lenkille ja sillä selvä.

6-12kk lenkkeilyä niin on loppuelämän hoikka.

Ymmärrän toki jos on sairauksia, kuten reumaa tms. että voi olla vaikea laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää niin ottaisin mieluusti miehekkään miehen, pitkän ja sais olla masuakin, just turvaa tuo kun mies on miehenkokoinen.. en itsekkään ole mikään minikeijukainen vaan pitkä ja menevä nainen.

Eniten kiinnitän huomiota siihen miten mies suhtautuu itseensä ja läheisiinsä. <3 itsetunto ja pään sisältö ratkaisee..

Vierailija
24/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lihavat vaan ota ja laihduta. Aamulla lenkille ja sillä selvä.

6-12kk lenkkeilyä niin on loppuelämän hoikka.

Ymmärrän toki jos on sairauksia, kuten reumaa tms. että voi olla vaikea laihduttaa.

Kyllä sitä lenkkeilyä ja syönnin tarkkailua pitää jatkaa se loppuelämä että pysyykin hoikkana. Laihduttaminen on tutkitusti moninkertaisesti helpompaa kuin sen jälkeinen laihana pysyminen.

Eikä se hoikkuus autuutta takaa, jos on lihava ja laihtuu ei välttämättä tule koskaan enää olemaan alastomana ihmisen näköinen. Moni on laihtuneena itse asiassa paljon rumempi kuin lihavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan