Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin lihavan miehenä tuntuu hieman epäreilulta, että niin monet naiset ovat seksikkäitä lihavinakin

Vierailija
03.03.2018 |

Kun taas itsellä on tällainen p*skavatta ja määnbuubsit. Prkl.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaako yhtään, jos lievästi ylipainoisena naisena kerron, että ne kaksi miestä, joihin olen aikuisiällä rakastunut, olivat molemmat lihavia? Enkä edes yleensä pidä lihavista miehistä, vaan teoriassa miesihanteeni on sellainen pitkä, laiha, androgyyni marilynmanson tai ziggystardust. Näihin molempiin miehiin ihastuin liikakiloista huolimatta, en niiden takia - koska he olivat fiksuja, kivoja ja erittäin älykkäitä. Silloin ei ulkonäkö enää merkinnyt mitään.

Vierailija
2/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain oma mielipiteesi, mikä on sinänsä merkityksellinen kyllä, mutta suuri osa miehistä ei halua lihavaa naista, koska ei pidä tätä enää seksikkäänä. Läskeihin tyydytään, jos/kun muuta ei saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain oma mielipiteesi, mikä on sinänsä merkityksellinen kyllä, mutta suuri osa miehistä ei halua lihavaa naista, koska ei pidä tätä enää seksikkäänä. Läskeihin tyydytään, jos/kun muuta ei saada.

Viiminen lause ei pidä paikkaansa :) Esim mun exä seurusteli ennen sua hoikan ja isorintasen naisen kanssa mutta vaihto muhun. xDD Petti mua sen kanssa...

Vierailija
4/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tkorfrkofkorforr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiminen lause ei pidä paikkaansa :) Esim mun exä seurusteli ennen sua hoikan ja isorintasen naisen kanssa mutta vaihto muhun. xDD Petti mua sen kanssa...

ennen mua*

Ja siis sillon olin itse joku 88 kg ja 161 cm ku alettiin seurustella. :D ja sen exä varmaan 167cm ja 52 kg

Vierailija
5/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

grkogkorgkorgo kirjoitti:

tkorfrkofkorforr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ennen mua*

Ja siis sillon olin itse joku 88 kg ja 161 cm ku alettiin seurustella. :D ja sen exä varmaan 167cm ja 52 kg

petti häntä mun kanssa* :D

Vierailija
6/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat? Sulla pitäs olla hyvät mahdollisuudet naisiin. Kun kävelen kadulla näen naisia feminiinisten laihojen miesten kanssa tai sitten paskamahojen seurassa. Naisilla on katsos luulo, että iso maha miehellä tuo mystisiä voimia ja turvallisuuden tunnetta. Mä olin ennen kynäniska ja oli naisia. 4v treeniä salilla karkotti naiset ja mä vasta nyt näytän mieheltä. Sylvester stallone rocky kakkosesta ei kelpaa naisille.

Vierailija
7/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun taas itsellä on tällainen p*skavatta ja määnbuubsit. Prkl.

:D :D läskimamma yrittää esittää miestä!  Yritä mitä tahdot, läski ja ihra ei koskaan ole seksikästä. Sorry :(

Vierailija
8/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin bi-naisena on myönnettävä, että harmillisen tottahan se on... Lihavista miehistä pitävät (niin naiset kuin miehetkin) tarkoittavat poikkeuksetta sellaista vahvaa, miehekästä ja ehkä karvaistakin nallekarhua, eivät peruspulskaa kaljamahaa miestisseillä ja paksuilla reisillä. Kun taas lihavista naisista pitävät (jälleen niin miehet kuin naisetkin) pitävät pulskista poikatytöistä, rehevistä burleskimammoista, superlaittautuneista "Oikeista Naisellisista Naisista", lähibaarin tatuoiduista justiinoista, sipseillä ja limulla "muotonsa" hankkineista nörttitytyistä... Oli naisen kilot sitten tisseissä, reisissä, perseessä tai ihan vain mahassa, on jokaiselle ottajansa.

Ylipainoiset miehet, otan osaa. Todella.

Vierailija
9/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en painoa katso, enkä kroppaa vaan sitä luonnetta. Olen rakastunut eniten elämässäni ylipainoiseen mieheen, joka valitettavasti kuoli. Ihanampaa miestä tuskin koskaan löydän? Vai oletko sinä ap? Minkä ikäinen ja mistä? 

Vierailija
10/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään läskeistä miehistä

Vierailija
11/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään isoista miehistä, oma mieskin on pitkä ja lihavakin nykyään, ei ollut mikään kukkakeppi kun tavattiin, nuorena kyllä oli ollut tosi pieni ja hoikka. 

Toisaalta, miesten on paljon helpompi laihduttaa kuin naisten, lihasmassaa on enemmän, aineenvaihdunta nopeampaa, ei ole hormonivaihteluita kuukautiskierron mukaan ja kun se rasva on vaan siinä etupallossa se lähtee siitä sulamaan herkemmin kun naisilla esim. persuksista ja reisistä joihin luonto on tarkoituksella kerännyt vararasvaa.

Vierailija
12/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää läskeistään, niistä voi hankkiutua eroon. Ei tarvitse olla katkera kellekään.

Vierailija
13/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tästä asiasta se käsitys, että miesten vartaloiden vaan ei odoteta olevan seksikkäitä jotta nainen kuitenkin rakastuisi ja harrastaisi seksiä hänen kanssaan. Naisen odotetaan näkevän tämän pinnan läpi jotenkin. Hänen halunsa ei odoteta heräävän miehen vartalosta, tai jopa hänen halullaan ei edes ole väliä, vaan hänen seksuaalisuutensa toimii halutuksi tulemisen kautta.

Jos miettii vaikka telkkaria, niin onhan se aika cliché että vanhan ruman miehen kanssa on nuori nainen, tai että läskin junttimiehen kanssa on hoikka fiksu vaimo. Homer ja Marge nyt vaikka esimerkkinä.

Naisen taas on pakko olla seksikäs. Nainen nähdään helpommin seksikäänä, koska naisvartalot esitetään jatkuvasti seksualisoituina mediassa. Naisten sosiaalisesti hyväksyttävä pukeutuminenkin (hiuksineen ja meikkeineen) vaatii paljon enemmän viehättävyyden korostamista kuin miesten. Mutta tämä ei ole etuoikeus vaan odotus. Rima on korkea, epäonnistumisesta rangaistaan sosiaalisesti ankarasti, ja jos kuvion ulkopuolelle haluaisi jättäytyä, hyviä vaihtoehtoja ei ole.

Että ei niillä normaalivartaloisillakaan miehillä taida hirveästi olla kokemusta seksikkyydestä tai halutuksi tulemisesta. Sinänsä hyvännäköisenkin miehen kanssa moni nainen on ehdollistunut keskittymään miehen häneen kohdistamaan haluun, eikä haluamaan itse aktiivisesti miestä ja näyttämään haluaan. Mun kumppanit, 70- ja 80-luvuilla syntyneitä miehiä, on melkein kaikki yllättyneet ja hämmästyneet halun kohteeksi pääsemisestä/joutumisesta, kun eivät olleet kokeneet vastaavaa ennen. Kivan näköisiä sopusuhtaisia miehiä kaikki, enkä ollut monellekaan ihan ensimmäisten kumppanien joukossa. Yllättävää, kun ei niitä seksuaalisesti itsevarmoja naisia ole yhtään vaikea löytää, mutta ilmeisesti ja kuulemma iso osa heistäkin sitten tykkää vaan enemmän passiivisemmasta roolista.

Nuoremmat naispolvet ehkä ja toivottavasti vähitellen vapautuu, saa nähdä. Se kuitenkin tapahtuu naisenkin elämässä yleensä vähän hitaasti, niin ei voi niistä nykyisistä parikymppisistä vielä arvailla miten käy, ovatko mun ikäluokaani aktiivisempia.

Vierailija
14/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nainen ei voisi tehdä telkkariohjelmaa siitä, että syö roskaruokaa.

Mieheltä tämä on ok, hänen valintojaan tai terveydentilaansa ei kyseenalaisteta.

https://www.katsomo.fi/sarja/burgerimies-33009088

"Burgerinainen. Ylipainoinen Minna matkustaa eri maihin vetämään rasvasia mättöjä! Nyt ei lasketa kaloreita!" Ei onnistuisi, nainen haukuttaisiin maan rakoon, että miksei huolehdi itsestään ja miten voi päästää itsensä niin heitteille, eikä kukaan mies halua ylipainoista naista ja kaikki jutut mitä nyt värikkäästä Pipsastakin sanotaan.

Vierailija
15/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen nainen ei voisi tehdä telkkariohjelmaa siitä, että syö roskaruokaa.

Mieheltä tämä on ok, hänen valintojaan tai terveydentilaansa ei kyseenalaisteta.

https://www.katsomo.fi/sarja/burgerimies-33009088

"Burgerinainen. Ylipainoinen Minna matkustaa eri maihin vetämään rasvasia mättöjä! Nyt ei lasketa kaloreita!" Ei onnistuisi, nainen haukuttaisiin maan rakoon, että miksei huolehdi itsestään ja miten voi päästää itsensä niin heitteille, eikä kukaan mies halua ylipainoista naista ja kaikki jutut mitä nyt värikkäästä Pipsastakin sanotaan.

Kyllä voisi nainenkin tuollaisen ohjelman tehdä. Sinä vain kuvittelet omassa pienessä päässäsi tuon haukkumisen, ei sellaista oikeasti tapahtuisi.

Vierailija
16/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi jännä juttu eräässä ostoskeskuksessa talvella. Ohitseni kulki lihava mies, ja mä olin niksauttaa niskani, kun jäin katsomaan häntä. IHAILLEN.

Olen luullut etten pidä lihavista miehistä. Tajusin, että se ei pidä paikkaansa, en vaan pidä epäsiisteistä miehistä.

Jostain syystä lihavat miehet ovat yleensä epäsiistejä (kulahtaneet vanhat verkkarit, nuhjuinen ja muotonsa menettänyt t-paita, risuparta, tukka miten sattuu, vanhat likaiset länttään astutut kengät jne), mutta tämä mies ei ollut. Hänellä oli siistit, trendikkäät, hänelle sopivat vaatteet ja kengät, tukka laitettu, siisti(!) parta, hyvä ryhti. Näytti komealta!

Vinkiksi vaan...

Vierailija
17/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää läskeistään, niistä voi hankkiutua eroon. Ei tarvitse olla katkera kellekään.

Hyvännäköiseksi ei kuitenkaan pääse, ellei ole sen jälkeen varaa ja hulluutta mennä leikkauksiin.

Vierailija
18/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka ja yleensä pidän hoikista miehistä. Mutta esimerkiksi Gandolfini Sopranosissa oli mun mielestä aika sexy. Ei se aina ole kiinni painosta.

Vierailija
19/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan ei tarvitse olla löysä ja huonokuntoinen. Ei ne kilot, vaan miten ne kantaa.

Vierailija
20/24 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan. Minut sytyttää ennenkaikkea miehen miehekkyys, persoona, luonne, miten kohtelee muita. Joku maha on ihan sama. Miten mies katsoo silmiin, miten kohtelee, onko sydämen lämmin? Onko herrasmies? Onko kiinnostunut aidosti naisestaan? Onko lapsirakas, hyvä isä, kumppani? Seksikkyyttä on aito halu toiseen ja toisen huomioimiseen.

Mun mies on mua 12 vuotta vanhempi, painaa mua yli 60% enemmän, tupakoi jne. Mutta on seksikäs koska kaikki, ihan kaikki edellä mainitut kriteerit täyttyvät. Mun mies arvostaa mua, ja aidosti rakastaa. Olis aina valmis seksiin, ei vilkuile muita naisia, kohtelee minua naisena ja ennenkaikkea saan olla nainen hänen käsissään, se miehekkyys on vaan jotain tajuttoman seksikästä hänessä. Viidentoista vuoden jälkeenkin mun pikkarit kostuu, kun mies on mies meidän avioliitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän