Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex miehen käytös suututtaa. Lasun paikka?

Vierailija
03.03.2018 |

Olen matkoilla ja ex-mies ilmoitti, että lähettää lapsemme tänään kotiin minun luokse. Itse palaan vasta huomenna. Mielestäni todella vastuutonta käytöstä ja myöskin vallankäyttöä, että ei edes kysy että sopiiko minulle ja olenko kotona vastaanottamassa lapsia. Nyt lapsemme joutuvat viettämään yksin yön kotona. Tekisi mieli tehdä lasu. Eihän tuollainen ihminen ole kyvykäs huolehtimaan lapsista. Säälittää myös hänen pienet lapsensa uudessa suhteessaan.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lasten piti palata luoksesi?

Vierailija
22/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti jättää lapsensa isälle, jonka tietää huonoksi. Abortti olisi ollut suotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti laiminlyönyt oman hoitovelvollisuutensa, ja vierittää nyt syytä miehen niskoilla.

On aloittajan homma hoitaa lapsilleen hoitaja, jos kyseessä ei ole enää isävuorokausi.

Vierailija
24/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että se on ap itse joka nyt on mokannut - ei vastaa kysymyksiin siitä, mitä oli alunperin miehen kanssa sovittu lasten tuomisesta. Miehellä voi olla vaikka mitä tärkeää menoa sovittuna!

Vierailija
25/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka huutelette lasua, niin mitä tapahtuu, jos lasu tehdään? Lapsia ei enää anneta isälle ja ap hoitaa lapset yksinään. Tätäkö ap haluaa? Silloin loppuu matkustelut ilman lapsia.

Vierailija
26/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka huutelette lasua, niin mitä tapahtuu, jos lasu tehdään? Lapsia ei enää anneta isälle ja ap hoitaa lapset yksinään. Tätäkö ap haluaa? Silloin loppuu matkustelut ilman lapsia.

Ei suinkaan isältä, vaan äidiltä eli ap:lta, joka tässä tapauksessa ilmeisesti on laistanut hoitovelvoitteestaan. Käytännössä tosin tuskin kummaltakaan..

Vierailija
27/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai on aika harvinainen vaihtopäivä... Varmaan olivat sopineet, että lapset tulevat sunnuntaina illalla?

Vierailija
28/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän kanssa olimme sopineet, että lapset ovat isällään hiihtoloman. Eli edellisviikon perjantaista tämän viikon sunnuntaihin. En edes vaivaudu vastaamaan näihin kommentteihin, joissa sanotaan että minä olen holtiton äiti kun lähdin pitkään odotetulle reissulleni. Lapset näkevät isäänsä harvemmin kuin kerran kuussa. Eikö se ole jo lapsen oikeuskin tavata isäänsä, vai? Ja missä laissa sellainen on kirjattu, että äiti on lapsista enemmän vastuussa kuin isä? Olen hakenut yksinhuoltajuutta, tottakai, mutta sitä ei saa ilman erittäin pätevää syytä. Isä on työssäkäyvä, kohtelee lapsiaan hyvin (lukuunottamatta näitä tapauksia, joissa itsekkäästi pyrkii rankaisemaan minua lasten kautta). Lapsiin saakka isän holtittomuus ei ole yltänyt, koska minä hyvänä äitinä olen aina pyrkinyt paikkaamaan isän virheitä, enkä sanallakaan ole isää kritisoinut lasten kuullen.

Vierailija
29/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi ne lapset pitää saada takaisin sieltä sijoituksesta, jonne päivystys ne vie sieltä pakkasesta kotioven takaa, kun kukaan ei hoida.

Vierailija
30/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä perseilee tahallaan, lasten parempi ilman moista isää eikä äidinkään tarvitse huolehtia, että isä tuo lapset ennen aikojaan ja lapset joutuvat olemaan yksin yön.

Vierailija
31/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että se on ap itse joka nyt on mokannut - ei vastaa kysymyksiin siitä, mitä oli alunperin miehen kanssa sovittu lasten tuomisesta. Miehellä voi olla vaikka mitä tärkeää menoa sovittuna!

Kannattaa tarkistaa aika jolloin nämä kysymykset on postattu. Aika tiiviisti. Lähdin näpyttelemään vastausviestiäni samantien, kun ensimmäinen kysymys lasten sovitusta palautusajasta tuli.

Ap

Vierailija
32/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä se äijä perustelee moista käytöstä? Onko teille tullut joku väärinkäsitys vaihtopäivän suhteen?

Vierailija
33/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu ei ole minulle maailman tärkein asia, voin luopua siitä, jos lasteni hyvinvointi sitä edellyttää. Tai voin matkustella lasten kanssa, niinkuin usein teemmekin. Nyt on tilanne kuitenkin se, että olen matkoilla yksin, koska lasten piti saada olla isänsä luona. Isä itse halusi heidät sinne. Kysymys on siitä, että isä toimii vastuuttomasti. Sama tilanne voisi olla yhtä hyvin, jos olisin esimerkiksi töissä yövuorossa, eikö? Pointtini on se, että sovituista tapaamisajoista ei voi poiketa muutoin kuin yhteisellä sopimuksella. Olen kuitenkin erittäin joustava näissä tapaamisajoissa. Lisäksi minua surettaa lasteni puolesta, että heidät vaan "heivataan" isän luota.

Ap

Vierailija
34/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä se äijä perustelee moista käytöstä? Onko teille tullut joku väärinkäsitys vaihtopäivän suhteen?

Ei ole tullut väärinkäsitystä. Vaihtopäivä on minulla kirjallisesti vahvistettuna (tekstiviesti). Exä ei koe että hänen pitäisi mitenkään perustella asiaa. Hän vaan ilmoitti, että lapset ovat kohta junassa. Kun kerroin, että olen matkoilla, hän ei reagoinut mitenkään.

Ap

Vierailija
35/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että asia on ihan näin mustavalkoinen kuin ap kertoo. Jos ovat menneet jo viime perjantaina, ovat olleet jo yhden viikonlopun, ja nyt puolet toisesta. Eikö ap halua viettää yhtään hiihtolomaa lasten kanssa?

Vierailija
36/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut väärinkäsitystä. Vaihtopäivä on minulla kirjallisesti vahvistettuna (tekstiviesti). Exä ei koe että hänen pitäisi mitenkään perustella asiaa. Hän vaan ilmoitti, että lapset ovat kohta junassa. Kun kerroin, että olen matkoilla, hän ei reagoinut mitenkään.

Ap

Nyt soitat sille äijälle ja ilmoitat että ei onnistu. Vaihtopäivä on sunnuntai. Kirjaa ylös kaikki tällaiset ja näytä ne yksinhuoltajuutta hakiessa, koska toi on vastuuttominta koskaan laittaa lapset keskenään liikkeelle. Siinähän on välissä vaihtokin, ulkona on pakkanen ja VR:n tuntien matkalla voi tapahtua mitä vain. Ei ikinä pitäisi laittaa lapsia tuollaiseen välikäteen! Onko sitä paitsi kaapeissa mitään syötävää, kuka käy kaupassa seuraavaksi vuorokaudeksi ennen kuin tulet kotiin? 

Vierailija
37/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että asia on ihan näin mustavalkoinen kuin ap kertoo. Jos ovat menneet jo viime perjantaina, ovat olleet jo yhden viikonlopun, ja nyt puolet toisesta. Eikö ap halua viettää yhtään hiihtolomaa lasten kanssa?

Voi kuule, kuinka paljon näitä tapauksia on jotka sooloilevat lasten hakujen ja tuomisten kanssa. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun isämme lähti ja jätti pikkuveljeni sänkyyn nukkumaan ja isoäiti kävi meillä tuurilla katsomassa onko kaikki ok. Joku naisen vaisto sanoi, että lapsi on meillä yksinään, ja sieltä löytyi viisi vuotias kun muut olivat lähteneet kouluun ja töihin ja isä lähibaariin kaljalle. Isä on nyt todennäköisesti hoksannut että on lauantai ja haluaa lapset pois jalosta päästäkseen ryyppäämään, kun isäviikko alkoi käydä raskaaksi. Ihan turha syyllistää äitiä, joka on todennäköisesti jo muutamat hiihtolomat lusinut lastensa kanssa. 

Vierailija
38/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmoita, että viestiketju lähtee sosiaaliviranomaisille ja se on lasu isästä. Ei auta pian muu. Miten kaukana olet? Jos olet lentomatkan päässä, niin siinähän onkin kiva järjestellä lähtöä kun tietää että lapset ovat keskenään etkä todellakaan voi hyppiä muutenkaan sen mukaan miten isä järjestää. Olisin sijassasi niin vihainen että saattaisin olla melkein asiaton, koska toi on ihan tahallista hyppyyttämistä. 

Vierailija
39/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu koskee sitten lapsianne. Muista, että se ei ole aikuisen rikosilmoitus.

Vierailija
40/118 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmoita, että viestiketju lähtee sosiaaliviranomaisille ja se on lasu isästä. Ei auta pian muu. Miten kaukana olet? Jos olet lentomatkan päässä, niin siinähän onkin kiva järjestellä lähtöä kun tietää että lapset ovat keskenään etkä todellakaan voi hyppiä muutenkaan sen mukaan miten isä järjestää. Olisin sijassasi niin vihainen että saattaisin olla melkein asiaton, koska toi on ihan tahallista hyppyyttämistä. 

Ei isästä vaan lapsista.