jos olisi lääkäri niin mikä lääkäri olisit?
Olisin varmaan joku jolla on vähän vastuuta, eikä hirveesti pysty mokaamaan. Ehkä psykiatri, gynekologi tai vakuutuslääkäri
Kommentit (70)
Ihotautilääkäri. Potilaat ei parane eikä kuole niin helposti.
Oikeuslääketiede kiinnostaisi ehkä eniten, mutta voisin ihotautilääkäriksi tai suu- ja leukakirurgiksikin innostua. Paljon mielenkiintoisia asioita lääketieteessä kyllä löytyy.
Olen sairaanhoitaja ja lääkärin työ on niin tylsää etten keksi mitään muuta kivaa kuin eläinlääkäri.
No ehdottomasti työterveyslääkäri.
Ihotautilääkäri tietysti: potilaat eivät parane koskaan, mutta eivät myöskään kuole tautiinsa:DDDD
asiakkaita riittää, kun ihmiset pilaavat ihonsa kaikilla myrkyillä.
Oikeuslääkäri tai -psykiatri. Olen kiinnostunut henkirikoksista.
Liikuntalääkäri. Pääsisi joka päivä liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan joku jolla on vähän vastuuta, eikä hirveesti pysty mokaamaan. Ehkä psykiatri, gynekologi tai vakuutuslääkäri
Tiesitkö että suurin osa vakuutuslääkäreistä on myös ihan normaalia lääkärintyötä tekeviä kliinikkoja ?
Gynis ilman muuta. Olisihan se aika kivaa. :)
Mä OLEN lääkäri, potilastyötä tekevä kliinikko, erikoistuminen loppusuoralla.
Nyt jos päättäisin niin nykyisen alan ohella/sijaan ehkä patologia tai oikeuslääkeoikeuslääketiede olisi jees. Tai jos vielä olisi vanhan maailman yleiskirurgeja, jotka leikkaa niin simppelit murtumat, umpparit ja sapet kuin trepanoi (kallonporaus) tai laittelee pleuradreenit sun muut letkut ja poistelee pahanlaatuisia asioita ihosta/ihon alta alusairaaloissa jne. (Eli nyk kaltaisen erikoistuneen kirurgian koen liian suppeaksi tietyllä tapaa.)