HopLop pokailu
Harrastaakohan kukaan muu mies HopLop pokailua?
Olen sinkkumies 35v. ja viimevuosina valtaosa deittikumppaneistani on koostunut HopLopista pokailluista yksinhuoltaja naisista.
Homma toimii kaikessa yksinkertaisuudessaan niin että menen HopLoppiin. Paras aika on erityisesti lomakaudella, koska yksinhuoltajilla ei ole varaa lähteä minnekään kauas, mutta silti "jotain kivaa" pitää lapselle/lapsille tarjota. Tällöin HopLop on ilmeisesti oiva vaihtoehto.
HopLopissahan aikuiset eivät maksa mitään joten sisälle on helppo päästä. Ovista sisään ja heti määrätietoisesti leikkipaikalle tähyillen ja muutama sana kassaneidille "kuinka tulin lasta noutamaan" ja ehkä kahvin osto samalla. Ja aina ilmaisena sisälle.
Sen jälkeen alkaa itse saalistus. Alueen ympäri kävely kiipeilytelineitä katsellen ja samalla naisten sormustilannetta tutkien. Kun löytyy Nainen jolla ei ole sormusta on seuraava tärkeä vaihe selvittää Naisen lapsen ikä, mikä selviää yleensä hyvin nopeasti naista tarkkailemalla.
Alle 4 vuotiaiden äitejä ei kannata yrittää koska heillä aika menee lapsen touhujen seuraamiseen.
Kun sopiva nainen löytyy on helppo mennä juttelemaan, Naisetkin ovat jotenkin helpommin lähestyttävämpiä ja avoimempia tuossa ympäristössä. Suojat ovat niin sanotusti alhaalla koska siellä ollaan lasten ehdoilla.
Hiukan juttelua ja tilanteen mukaan menoa. Lopulta deittipäivä on lähes varmasti sovittuna.
Muutaman kerran jopa suoraan Hoplopista päädytty Naisen luokse...
Jos Nainen kysyy "missä sinun lapsi on?" on vastauksena yleensä ollut että ei ole lapsia olen täällä vain siskoa moikkaamassa joka on täällä töissä. Tätä valetta on helppo vahvistaa sillä että sanot meneväsi juttelemaan myyjänä olevalle siskolle. Menet tiskille ja tilaat pelkän kahvin ja samalla vaihdat muutaman sanan myyjän kanssa. Sitten palaat kohteen luokse, Menee läpi joka kerta.
Tämä siis on ehkäpä helpoin tapa saada sovittua treffit, tai jos oikein onnistaa heti ensi tapaamiselta sänkyyn.
Syy miksi tämän paljastan on se että olen viimein löytänyt ns. elämäni rakkauden muuta kautta, eikä tällä HopLop toiminnalla ole enää minulle merkitystä. Ja sori niille naisille jotka on tullut vain seksin takia pokattua...
Kommentit (49)
Tuo ei ole mahdollista, koska lapsia ei saa jättää yksin HopLopiin. Ap väittää menevänsä sinne ja sanovansa henkilökunnalle tulleensa hakemaan lastaan. Niin ei voi tehdä. Muutenkin ihan outoa kirjoittaa tuollainen sepustus.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mahdollista, koska lapsia ei saa jättää yksin HopLopiin. Ap väittää menevänsä sinne ja sanovansa henkilökunnalle tulleensa hakemaan lastaan. Niin ei voi tehdä. Muutenkin ihan outoa kirjoittaa tuollainen sepustus.
No se "oma lapsi" on tietenkin ollut HopLopissa siskon, vaimon, kaverin tai kenen vaan muun aikuisen seurassa.
En tietenkään väitä että olisin jännyt oman lapseni sinne yksin. Vaan olen ainostaan tulossa hakemaan lastani jota toinen aikuinen on ollut vahtimassa.
Itse pokailen baareista nuita sinkkunaisia, helposti niitä saa,
seurailen kännin astetta, kun sopivasti, niin siitä vaan...
Ei ole käynyt mielessäkään. Pitääpä lainata siskon lasta.
Tuo aloitus haiskahtaa provolta, mutta itse (eronneena) miehenä kyllä myönnän, että katselen monia naisia "sillä" silmällä siellä. En kylläkään ala pokailemaan, mutta erittäin mukavan näköisiä naisia siellä usein on, ja eiköhän moni nainenkin katsele sormuksettomia miehiä samalla lailla...
Omat lapset monesti koittaa vielä etsiä sieltä kaveria, joten olisi mukava yllätys, jos sattuisi joku kivan yh-äidin lapsi kaveriksi, niin siinä voisi sopivasti ohimennen tutustua lähemminkin ;)
Tässä saimme jonkun peräkammarin pojan märästä päiväunesta.
Sopisiko seuraavan fantasian tapahtumapaikaksi vaikka itsepalvelupesula? Tai päiväkodin portinpieli? Koulun myyjäiset?
Mihin ne lapset laitetaan, kun hyppäätte HopLopista sinne sänkyyn? Lisäksi kannattaa varoa, ettei saa pedarin mainetta. Lasten äidit ovat tarkkasilmäisiä ja osa tekee hysteerisiäkin päätelmiä kuten some on osoittanut.
Apua, siis äiti on lapsen kanssa hoplopissa ja ottaa sieltä miehen mukaan suoraan kotiin sänkyseuraksi?! Mahdat olla melkoinen saalis.
Vierailija kirjoitti:
Apua, siis äiti on lapsen kanssa hoplopissa ja ottaa sieltä miehen mukaan suoraan kotiin sänkyseuraksi?! Mahdat olla melkoinen saalis.
Ihan tavallinen kohtelias, urheilullinen duunarimies.
No mikäs tuossa, jos kerta haussa on "vähävarainen yh".
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanko pahalla silmällä jos tämmöinen 55v hopeakettu menee tutkimaan hoplopin tarjontaa?
Ei katsota, ei kukaan edes huomaa sympaattista vaaria, joka on tuonut lapsenlapsensa Hoplopiin.
Kiitos! Teet arvokasta työtä ja helpotat meidän yksinhuoltajanaisten seksinpuutetta.
Minäkin siirryin metsästämään miestä hoploppeihin ja risteilyjen ja etelänhotellin resortteihin, joissa on paljon yh-isiä muksuinern.
En halua vakavaa suhdetta, vaan pelkkää seksiä komealta mieheltä silloin tällöin. On hankalaa, jos pitäisi alkaa juoksemaan monilla treffeillä sitä varten. Aluksi vilkuilin sormuksettomia miehiä lähistön leikkipuistoissa, yhden kanssa oli lupaavaa silmäpeliäkin, mutta sitten tajusin hänen olevan tutun äidin avomies. Vetäydyin heti, sillä en halua syödä kuormasta ja pilata suhteita naapuruston äiteihin, ne ovat tärkeitä.
Eli ehdotan ap:lle toimintatavan jatkamista, mutta siten, että lopetat höpöjen puhumisen ja rupeat rehelliseksi. Kyllä me naiset halutaan irtoseksiä siinä missä miehetkin, vaikka hassusti luulet naisten etsivän vain vakavia parisuhteita. Kannattaa kertoa siis jo alussa, että haluaisit panna heitä, niin säästät aikaa ja iskeminen luultavasti jopa helpottuu.
Oman kokemukseni mukaan HopLopeissa todella haihtuu mielikuvat siitä, että parisuhde- ja lisääntymismarkkinat olisivat ulkonäkökeskeisiä ja siten raadollisia. Kaikenlaista tallaajaa löytyy sieltä kiipeilytelineviidakosta. En voisi kuvitellakaan että suuntaisin sinne seuran- tai seksinhaussa mutta varmasti toimiva konsepti jollekin ja hyvä niin.
-n35 naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan HopLopeissa todella haihtuu mielikuvat siitä, että parisuhde- ja lisääntymismarkkinat olisivat ulkonäkökeskeisiä ja siten raadollisia. Kaikenlaista tallaajaa löytyy sieltä kiipeilytelineviidakosta. En voisi kuvitellakaan että suuntaisin sinne seuran- tai seksinhaussa mutta varmasti toimiva konsepti jollekin ja hyvä niin.
-n35 naimisissa
Jep. Ei se maasto kovin houkuttelevaa ole 🤣
Aika suloista. Ja miksipä ei! Kai sitä seuraa voi huonommastakin paikasta hakea. Mutta yksi juttu mua häiritsee - tulkitaanko sormuksettomuus siksi että on vapaa?! Mä olen naimisissa ja lapsiakin on kolme. Olen usein pitkiäkin aikoja ilman sormusta, mutta silti naimisissa, enkä lähtisi Hoplopista kenenkään mukaan. Eli älkää mua ainakaan yrittäkö. Kiitos.
Näitä vastaavia paikkoja on muitakin, mutta enpä nyt paljasta salaisuuksia ;)