Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ENSIKOT keskiviikkona 19.4.06~~

19.04.2006 |

Alottelempa nyt kun näin aamusta pääsin koneelle..

Eilen työpäivän jälkeen kaadettiin 4 isoa puuta pihalta. Oli muuten lähellä ettei tuulenpuuska ois kaatanu yhtä talon päälle =) No, onneks selvittiin hommasta. Tänään sit pitääkin pilkkoa ne polttopuiks.

Missäs ne plussauutiset viipyy? Taitaa vaan suurimmalla osalla olla kierrot siinä vaihees et piinailua vielä.

(.) sen verran että oireet jatkuu. Menkkamaisia kipuja, päänsärkyä päivittäin, lämmöt koholla 37,1 kun normaali on 36,7, vihlaisuja, nivustuntemuksia, yötukkoisuutta nenässä ja kauhee makeen nälkä!! Tiiä sitten. Pupuiltu tosiaan ollaan jtp-menetelmällä melkeimpä kierron alusta asti.

Mut oikeen hyvää keskiviikkoa kaikille =)

Nea kp 17

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle ja kaikille muille tädin yllättämille pahoittelut tädistä :(!

keinuhepo, lämpimät onnittelut plussasta!! Vauvalle paljon tarrasukkia matkaan mukaan! Onnellista odotusaikaa!

Meillä oli yritystauko mietinnässä miehen kanssa. Mutta kuten arvata saattaa, emme me sellaista malta pitää =). Joten vauvahaaveilu jatkuu täydellä teholla!

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!!

Emma

Vierailija
22/24 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN PALJON ONNEA KEINIS!! Täältä lähtee sylin täydeltä tarrasukkia, vauvaliimaa ja kaikkea muuta tarpeellista odotuksen matkalle =)

Piinailojoille peukkuja!

Killa potkaisehan se täti tänne niin pääsisin uudelle kierrokselle. Olisihan se keijunkin jo aika saada täti vierailulle.Tsemppiä!

Kesälomat on päätetty kaksi viikoa henä- ja kaksi elokuussa. Reissusuunitelmia ei vielä ole mutta Islannissa haluaisin kovasti käydä.

Taitaa kylläkin kaikki liikenevät vapaat viikonloput mennä mökin rakennus projektissa. Se on kyllä ihan mukavaa puuhaa,ainakin hyvällä säällä ; )

Meilläkin tuo mies oli myös hieman yllättynyt kun kerroin sille raskaaksi tulemisen " tosiasioista" . No tätä miestä ei ainakaan tarvites houketella lakanoiden väliin! Oli hyvin innoisaan kun mainitsin jtp-taktiikasta ;D

Plussa pölyä kaikille!

-hapö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun saatiin vihdoin niitä plussauutisia. Paljon onnea Keinuhepo!!!

Mietiskelin tässä, että voiko se raskaaksi tuleminen olla todellakin niin paljon kiinni korvien välistä. Kun miettii, että miten moni kertoo tulleensa raskaaksi juuri silloin, kun on lopettanut yrittämisen tai nimenomaan on juuri aloittamassa lääkitystä. Voiko se todellakin olla niin paljon kiinni stressaamattomuudesta?!?

desejo: Pidetään porukalla peukkuja pystyssä sinulle!!! On sinulla kyllä hyvät hermot, kun et vielä ole testiä esiin kaivanut :)

(.) Kp 19/34-42 menossa, joten tässä elellään niitä tärppipäiviä. Puuhailtu ollaan ihan urakalla ja toivottavasti pääsen piinailemaan tässä kierrossa.

Eikun hyviä öitä kaikille :)

Tuisku

Vierailija
24/24 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Keinis. Todella hienoa. Olet sen kyllä ansainnut. Onnea kovasti.

Neallahan on jännät paikat. Tuu sit kertomaan miten kävi.

Killalle pahoittelut tädistä. Lähetä se tänne seuraavaksi, uskon että se alkaa olla jo ovella. Ainakin oireet viittaavat siihen. Tietysti se tulee just kun perjantaina on eka ¿oikea¿ lääkäriaika lapsettomuustutkimuksiin.

Essi, Viipuli ja muut: Mulla oli taas aina sellainen olo ennen yrityksen aloittamista, että ¿en varmaan ikinä tuu saamaan lasta¿ ja niinhän siinä nyt näyttää käyvän. Ehkä olen iskostanut asian niin syvälle päähäni, että siitä tuli tosi. Ei vaan, kyllähän se pco taitaa ihan oikea vaiva olla ilman sitä korvien väliäkin. Kyllä mä silti uskon, että teidän positiivisista asenteista on enemmän hyötyä tässä hommassa kun mun negatiivisuudesta. Oon aina sellainen ¿ei mulle kuitenkaan...¿ epäilijä.

Mä ajattelin tehdä niin, että suunnittelen oikein kovasti menoa kesäksi ja syksyksi, että saisi sitten oikein perua kaikkea jos sattuisikin onnistuun tää vauvanhankinta. Ensin ajattelin kans, että eihän sitä nyt voi lähtee siihen ja siihen kun ja jos sattuukin olemaan raskaana. No ne haaveet on tässä kohta vuoden yrittämisen jälkeen kummasti laantuneet ja ilmoittaudun tosiaan mukaan kaikkeen mahdolliseen. Jospa se homma sitten toimisi vaikka vähän käänteisenä.

Adette: provinssissa nähdään =) HIM:iä on pakko mennä katsomaan.

t. Afternoon