Mikä juttu Tinderissä kun miehillä kuvia itsestä aseistettuna maastopuvussa?!
Mitä ihmettä tämmöinen nyt on olevinaan?! Tosi monta sama tyylistä nyt tullut vastaan...Hieman kyseenalaista että Tinderissä saa edes poseerata aseen kanssa. Mitä mieltä olette tällaisesta? tai oletteko edes huomanneet tämmöistä ilmiötä? vai onko mulle vain jostain syystä näitä tullut vastaan?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ainakin kaatokuvat voisi kieltää, ikävää kun yllättäen pomppaa silmille verinen raato jossain deittisovelluksessa :/ Ja vaikka metsästystä muutoin pidänkin neutaalina niin nämä laitan vasempaan koska heillä selvästi puuttuu tilanne tajua ja hyvä maku. Samaa voisi sanoa jos ase kourassa on kuva...
Neutraalina oli tarkoitus kirjoittaa
Etsivät ilmeisesti isämmaallista naista.
Vierailija kirjoitti:
Etsivät ilmeisesti isämmaallista naista.
Mutta eikö aseen näkyminen kuvassa ole vähän sopimatonta tässä yhteydessä? Miksei vain kirjoittaisi etsivänsä isänmaallista seuraa?
Tai sosiopaatti nainen metsästyspuvussa.
Mitä ne edes hankkii noi aseet yms larppaus vermeet? jostain varustelekastako?
Ehkä sinä vetoat näihin isämmmaan puollustajiin.
On tullut vastaan pari ja ilmiannoin heidät, ei tarvi olla aseen kanssa tuolla. Minä tulkitsen sen niin että liittyy tuohon Ukrainan sotaan ja ilmaisevat näin kantansa Suomen puolustukeen ja oman valmiutensa toimia? En tiedä mutta minusta se on kuitenkin mautonta, asekuvat ovat kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ainakin kaatokuvat voisi kieltää, ikävää kun yllättäen pomppaa silmille verinen raato jossain deittisovelluksessa :/ Ja vaikka metsästystä muutoin pidänkin neutaalina niin nämä laitan vasempaan koska heillä selvästi puuttuu tilanne tajua ja hyvä maku. Samaa voisi sanoa jos ase kourassa on kuva...
Toivottavasti olet vegaani ja oletat, että se ruoka vaan tulee siihen 🙄
Ekana mieleen tulis, että harrastavat metsästystä.
Marimekko runoilijoita ei riitä joka talouteen. Tavis näyttää tolta. Valitan.
Vierailija kirjoitti:
On tullut vastaan pari ja ilmiannoin heidät, ei tarvi olla aseen kanssa tuolla. Minä tulkitsen sen niin että liittyy tuohon Ukrainan sotaan ja ilmaisevat näin kantansa Suomen puolustukeen ja oman valmiutensa toimia? En tiedä mutta minusta se on kuitenkin mautonta, asekuvat ovat kiellettyjä.
Aa...en tiennyt että asekuvat on kielletty, mistä ton tiedon löysit? jos tosiaan on näin, niin alan jatkossa ilmiantamaan moiset. Ei mun mielestä ole ok, heilua aseen kanssa deittisovelluksissa...varsinkin kun osa noista just sen oloisia että ovat sellaisia että viimeiseksi sellainen pitäisi juuri ko. henkilön käsissä olla.
Helvetin paljon kiihottavampaa kuin joku merkkivaatteilla koreilu.
Itselle tulisi mieleen joku piilojenkki tai jenkkien ihailija. Esittelevät aseita missä vain voivat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, muistan yhä kolmiraidat. Aikuisilla miehillä.
Pöh teitä, hirvenmetsästyskausi on just nyt, niin siitä kuvat. Turha tehdä ylitulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät näytä metsästyshommilta, vaan on selvästi muuta, kyllä nämä erottaa ja yleensä harrastuksissa mainittu metsästys jos sellaine harrastus on
No hyvä näyttää, että harrastavat metsästystä. Mulle metsästävä mies käy oikein hyvin, mutta toisille ei sitten ei. Tulee asiat heti selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyllä ehkä oikein nappaa kumpikaan noista että ihan typerä vertailu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät näytä metsästyshommilta, vaan on selvästi muuta, kyllä nämä erottaa ja yleensä harrastuksissa mainittu metsästys jos sellaine harrastus on
Miestä tiedät etteivät käy metsästyshommissa? Voivat myös harrastaa ammuntaa eikä siinäkään mitään pahaa ole.