Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TOUKOtoiveiden keskiviikko**

19.04.2006 |

Täällä sitä valvotaan... Supistuksia ja niin voimakkaita menkka kipuja ettei voi nukkua, ja tätä jatkunut nyt yli 8 tuntia. Ärsyttää... Aina kun meinaat nukahtaa alkaa supistus tai todella jäytävä menkka kipu alavatsalla. Sen verran kipeää käy että tulee tuskan hiki tai saa puuskuttaa. Jos en nyt saa yhtään nukuttua niin pitää aamulla soittaa neuvolaan, että mitäs nyt. Just luin että juuri nuo menkkamaiset kivut avaa paikkoja mutta hieman epäilen sillä mun pitäisi tällä menolla olla jo sen 10cm auki. Argh... Supistaa....

No niin... Tuntuu tosiaan että jotain vannetta kiristettäisiin alavatsalla. Vauvakin tuntuu olevan TODELLA alhaalla sillä hädin tuskin pääsee kävelemään ja makuullakin tuntuu että se tulisi sieltä pelkkää jalkaa nostamalla. Oikein itkettää kun sattuu niin paljon.

Noh, jos vaikka menis vedet tälle päivälle, niin tietäisi jotain tapahtuneenki. (Supistaa...) Ja osaisi lähtee sairaalaan. Mutta nyt jos joisi vielä lasillisen mehua ja painuisi takasi sänkyyn lukemaan kirjaa ja vastailemaan miehen joko tuntuu siltä että lähdetään kyselyihin aina kun havahtuu että liikahdan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aminalle kovasti tsemppiä jos vaikka ovatkin jo lähteneet vauvaa hakemaan!

Tintti: Toivottavasti teidän ei tarvitsisi kissastanne luopua! Meillä myös kaksi kisua ja kauhulla olen jo ajatellut sitä mahdollisuutta jos lapsi olisikin allerginen ja pitäisi niistä luopua. Ne on osa perhettä eikä luopuminen olisi todellakaan helppoa. Tsemppiä teille!

Itsellä on olo jo tosi tukala ja todellakin lasken vaan päiviä ensi tiistaihin jolloin sektio tehdään. Eipä siis enää kauaa ole odottamista tiedossa mutta nämä viimeiset päivät tuntuu menevän madellen! Myös pelko siitä meneekö kaikki hyvin on alkanut helpottaa, koska oma olo on jo NIIN kypsä tähän raskaana olemiseen. Mies osti mulle viikko sitten kotiin koko Sex and the city:n tuotannon ja olenkin nyt kuluttanut päiviäni niitä katsellessa ja niille jutuille nauraen. Päivisin tulee myös nukuttua päikkäreitä kun yöunet on niin katkonaisia. No onneksi ei ole enää kuin 6 yötä niin mekin päästään hakemaan meidän nyytti kotiin!

Jaksamista kaikille!

Emmi ja prinsessa 38+4

Vierailija
22/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden aikaan en pystynyt muuta kuin itkeen menkkakipujen lujuutta niinpä mies heräsi ja sanoi että nyt mennään. Sairaalassa katsottiin tunnin odottelun jälkeen paikat. Noin 3cm auki ja kalvot pullistaa kivasti. Lääkäri kyseli mitä mie tahtoisin ja sanoin tietenkin että jos sen saisi jollain paremmin käyntiin niin olisi hyvä. Lääkäri sanoikin että sulla nyt kuitenkin on 12 pvää laskettuun aikaan ja yliaika kontrolli 5.5 että jos kuitenkin odotamme sinne ja käynnistämme sitten toukokuun 15-17pvä jos ei ole syntynyt. Kyselin että onko painoarvio nyt mikä niin se oli jo sen 4kg Ripaus kuulemma yli ja sit kysyin että onko tää niinku syntymäs vai ei niin tuli hyvin ympäripyöreä vastaus: Se voi alkaa syntymään aamulla tai voi mennä sen 2viikkoa yli lasketun ajan, kukapa näistä tietää. KIITOS VAAN!!! Kohdunsuu on niin takana ettei lääkäri ylettänyt käsikopelolla kokeileen vaan katsoi ultralla ja siksi sanoikin että hyvä ettei hän käsineen mennyt sinne koska olisi voinut kalvot puhjeta. Nyt jos mie yltäisin omine käsineni kokeileen kohdunsuun tilannetta arvatkaapa olisiko jo puhki... Vituttaa sen verran paljon. 12 pvää laskettuun aikaan ja lääkäri puhuu käynnistyksestä jos ei muuten supistukset ala koveneen.

Olimmekin sitten puol 9 aamulla kotona ja painuin suoraan itkun kanssa nukkumaan. Isäntä oli ottanut tämän päivän vapaaksi ja antanut mun nukkua vaikka lastenvahtikin olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Lahden näyttelyyn:)

Mä olen rauhoittanu reissut ennen LA:ta, ja Oulun näyttely harmittaa hirveesti ku ois ollu lähellä ja vielä sellanen tuomari joka ei ole arvostellu ennen meidän laumaa. Mutta ryhmänäyttelyyn ajattelin jo kesäkuun alkuun ilmoittaa, tosin kyselin jo varakyydin koiralle jos itse en pääse. Mutta toivon että vauva olisi sen verran koiraihminen että päättäisi syntyä niin että äiti pääsis näyttelyihin;)

Aloin jo epäilemään etten osaa enään näyttelykaavakkeita edes täytellä:)

Olo on hieman väsynyt kun kävin kauppareissulla markkinoilla kävelemässä. Ostin vain rinkeleitä ja lakritsaa. Kummitytölle oisin ostanu ilmapallon mutta oli jo saanut sellasen.

Täytyy alkaa ripustaan verhot kun sain viimeinkin ommeltua tankokujat niihin.

t. Nasu ja jumppaava Touko-masu 35+3

Vierailija
24/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hiukan jännittämään kun lukee noita muiden viestejä, noista synnytys oireista.....Mulla ei oo kyllä tietoakaan ja ei kyllä vielä tarvii ollakkaan yhteen viiteen viikkoon. Eilen kävin hakee lääkekuurin, kun silloin viikko sitten ottivat infektio näytteet ja urea plasmahan sieltä löytyi. Nyt olen tässä kotosalla touhunnut pikku hiljaa kaikenlaista. Perjantaina meinasin käydä ostamassa lopun vauvan tarvikkeet ja sit alan laittamaan pikku hiljaa niitä valmiiksi. Lauauntaina käytiin hakee mulle moottoripyörän ajoasu, nyt kun vain pääsee masusta eroon niin pääsis nauttimaan siitä ilosta miehen mukaan. Tänään pesin yhden ikkunan, eilen pesin yhden ja kaks ois vielä jäljellä. No jos se inspiraatio niihin kahteen tulisi huomenna sitten. Äippäpakkauksen vaatteet pitäisi pestä vielä. Miten pieniä vauvanvaatteita olette ostaneet??? No eipä tässä sen ihmeempiä. Kahdenviikon päästä olisi neuvola, niin sitten tietää taas enemmän.

Heidi 33+1

Vierailija
25/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä Aminalle!! Toivottavasti synnytys nyt pian kunnolla käynnistyisi. Itselläkin noita kipeitä supistuksia ollut jo jonkin aikaa ja menkkamaista inhottavaa kipuilua myös. Tekee olon vaan välillä aika kurjaksi ja eilen illalla meinasin ottaa jo Panadoliakin. Mutta tässähän saattaa mennä vielä monta viikkoa ja ei sitä nyt kuitenkaan viitsisi särkylääkkeisiin turvautua. Mies lähti tänään ulkomaille työmatkalle (onneksi on poissa vain yhden yön) ja nyt tietysti panikoin, jos ensi yönä alkaa jotain tapahtua ja pitäisi sitten tuo esikkokin saada johonkin hoitoon... No, tänään viikkoja kasassa vasta 35+6 (np-ultran mukaan 36+1), joten tuskinpa tässä kuitenkaan ollaan vielä pitkään aikaan synnärille lähdössä. Perjantaina on lääkäri, joten saa nähdä onko nämä supistukset avanneet paikkoja miten.

Nyt laittamaan ruokaa.

emmi-liini rv 35+6

Vierailija
26/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amina, ei kai nyt voi mennä enää pitkä aika, kuulostaa niin lupaavalta! Tsemppiä!

Joku kyseli hoitopöydästä.... Meillä se oli tarpeen, kun selkä oli niin kipeä. Ei olisi tullut mitään, jos ei olisi ollut kunnon paikkaa vaipan vaihtamiseen.

Omaan napaan ei kuulu ihmeitä. Ei supistele eikä muutenkaan mikään enteile, että hiljalleen paikat valmistautuisi mihinkään. Eli yli mennään varmaan taas. Ensi viikolla synnytystapa-arvio... Mukava päästä vähän juttelemaan asioista ja kurkkaamaan masuasukkia = )))

Vierailija
27/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitela, et supparit on jo kipeitä, jos 3cm on jo auki. Mä ainakin tein viimeksi siinä vaiheessa jo kuolemaa;) (No, en siis oikeesti, mut kipu oli jotain käsittämätöntä!)

Toivottavasti synnytys lähtee pian etenemään!!!

Vierailija
28/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Aminalle, on kyllä inhottavaa jos se alkaa pitään tuollaista, tulla vaiko ei tulla systeemiä. Toivon että mulla kävis niinkuin esikoisen kanssa, että kerta laakista ja 5h. Toivossa on hyvä elää.....

Lahden koiranäyttelyyn taidan minäkin mennä käymään, kylläkin ilman koiraa, kun siellä ei ollut pentuluokkaakaan tällä kertaa.

Esikoisella oli la samana päivänä kun nyt ja olin silloinkin kävi Lahden näyttelyssä koiran kans ja ihmeen hyvin jaksoin....

Nyt meinaan kyllä mennä jo toukokuun lopulla pari pentunäyttelyä ja kasvattaja on ilmoittanut erkkariin joka on kesäkuun alussa.

Nyt vaan odottelemaan jos ei muuta niin vapputorilla Treella käynnistettään niinkuin viimeeks...

-kirsi & asukki rv38-

Vierailija
29/29 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä piti tulla tarkistamaan tuo aminan tilanne, sen verran alko jännittään.

toivottavasti lähtis pian kunnolla käyntiin. ei ole kiva kotio takasin tulla.

kun mulle tulee lähtö niin muahan ei ilman kääröö pois laitokselta saada...

kiitos red-cat peukuista! puoltoista tuntia katsastuksessa meni kaikenkaikkiaan. tais olla koko paikkakunta katsastuksessa. ja mun oma ruosteinen rakas paskakasa meni läpi! jeeeeee!!!!!

pari korjauskehotusta mut ei tarvi käydä näyttämässä. jippiii!!

mites me saatais tuo meidän pikku-milli paremmalle tuulelle?

jos vaikka kaikki lähettäis sellasia piristys-säteitä :)

kaippa munkin pitäis jo tonne sänkyyn kammeta...

hyvää yötä mahakkaat!

meppe