Miten suhtautuisit mieheen joka ei osaa kuvailla minkälaisia kasvoja pitää viehättävinä?
Kommentit (9)
En minä ainakaan osaa sanoa,mun silmää miellyttää aika erinäköiset naiset,mutta yleensä sellaiset hieman teräväpiirteiset sattuvat paremmin silmään ja huskyn silmät.
Pitäiskö ihmisten osata sanoa millaisista kasvoista pitää?
Jo on mietinnänaiheet taas. Totta pidät mykkäkoulua?
No kaikille kasvot ei ole se juttu. Jotkut katsoo enemmän kroppaa, toiset yleistä olemusta, sitä miten kantaa itseään, miten ilmehtii ja elehtii...
Mä tykkään naisista, joiden silmissä pirskahtelee nauru ja jotka hallitsee kroppansa (koordinaatio jne. ).
Vierailija kirjoitti:
No kaikille kasvot ei ole se juttu. Jotkut katsoo enemmän kroppaa, toiset yleistä olemusta, sitä miten kantaa itseään, miten ilmehtii ja elehtii...
Mä tykkään naisista, joiden silmissä pirskahtelee nauru ja jotka hallitsee kroppansa (koordinaatio jne. ).
Minua huvittaa usein se että en hallitse kroppaani vaan olen tosi kömpelö. Kai silmissäni näkyy silloin nauru :D
Kannan koko kaatuilevan, seiniä päin menevän kroppani kuitenkin itseironisella ylpeydellä.
En pitäisi ainakaan kauhean romanttisena. Enkä uskoisi että on paljoa tunneälyä. Nähtiinhän se täälläkin, yhdessä ketjussa kysyttiin millainen nainen on kaunis ja miehet linkitti kuvia joissa naisella ei näkynyt kuvassa edes päätä.
En pidä miehiä kovin pätevinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa usein se että en hallitse kroppaani vaan olen tosi kömpelö. Kai silmissäni näkyy silloin nauru :D
Kannan koko kaatuilevan, seiniä päin menevän kroppani kuitenkin itseironisella ylpeydellä.
Tuossapa luki JA -t. eri
Vajaampiälyisempänä pitäisin tämän keskustelun aloittajaa.