Olisiko sinun vaikea hyväksyä isäsi uusi tyttis joka on sinua nuorempi? Tuntuu vaikealta
En ole uskaltanunt puhua vielä mutta nyt tuntuu että menee aika vakavaksi ja jossain vaiheessa olisi pakko esitellä lapsille. Ikäeroa ei kuitenkaan ole kuin pari vuotta että melkein samanikäisiä ovat. Koen tilanteen hankalaksi mutta ehkä pelkään turhaan. M45
Kommentit (102)
Olenko mä ainoa jolla heräisi hirveä sääli isäänsä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taitaa olla paljon vanhemmistaan huolehtivia lapsia. Tai siis vanhempien rahoista. Onhan se ikävää, jos jälkikasvu jää nuoleen näppejään vanhempien "hurvitellessa".
Ei se ole rahasta kiinni... raha on pikkujuttu sen rinnalle, ettei voi enää kunnioittaa ja arvostaa isäänsä. Siinä on se ydin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa jolla heräisi hirveä sääli isäänsä kohtaan?
Oonko mä ainoa, jolle heräsi hirveä sääli tyttöä kohtaan (isääni lähinnä halveksisin)?
Voisihan ap mennä yhteen tän isän tyttiksen isän kanssa ja alkaa äitipuoleksi ja toisaalta isänsä anopiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan ap mennä yhteen tän isän tyttiksen isän kanssa ja alkaa äitipuoleksi ja toisaalta isänsä anopiksi.
Olisiko hän silloin muuten myös oman itsensä isoäitipuoli vai isoanoppi vai mikä?
Olisihan se helvetin outoa - jo pelkästään se, että isä löytäisi uuden naisen, olisi outoa!
Mutta ei se asia minulle kuulu, eikä sinänsä haittaisi.
En hyväksyisi. Oksettavaa.
Pidän muuten pressaammekin outona, lipevänä setäukkona, joka ei ole ajatellut ollenkaan lapsensakaan kannalta ikäänsä.
Miettikää, jos omat vanhemmat/vanhempi ois 80 kun olet 10v. Yök!!
Olen itsekin jo 36, mutta ikinä en koskisi yli10v itseäni vanhempaan mieheen. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taitaa olla paljon vanhemmistaan huolehtivia lapsia. Tai siis vanhempien rahoista. Onhan se ikävää, jos jälkikasvu jää nuoleen näppejään vanhempien "hurvitellessa".
...perintöä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi, rupeaisin miettimään onko isäni käynyt kuumana kavereihini...hyi hitto.
Tulipa mieleen että isäni on presidenttimme ikäinen ja minä hänen vaimonsa ikiä. Ei kävisi mielessä olla oman isäni ikäisen ukon kanssa. Jotenkin sairasta.
Tottakai isäsi on katsonut hyvännäköisiä kavereitasi sillä silmällä varmaan ylä-asteelta alkaen. Jokainen mies on kiinnostunut ainakin 17-v naisisista. Jos et ole sitä huomannut isäsi on fiksu ja osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa, jos ei voi hyväksyä toisten normaalia elämää?
Minä kerroin vain oma mielipiteeni. Toisen epänormaali voi näyttävästi toki olla toisen normaali. Pohjimmiltani olen sitä mieltä että vanhempi ihminen joka ryhtyy nuoremman kanssa suhteeseen on itsekäs. Jossain vaiheessa tämä nuorempi joutuu suurella todennäköisyydellä hautaamaan kumppaninsa ja etsimään uuden myöhemmin tai jäämään yksin. Siksi se ei ainakaan minun maailmankuvaani rakastavasta suhteesta sovi, mutta kuten sanoin jo alussa niin joku toinen voi tuntea toisin.
Jos nuori nainen kaipaa miesystävää joka samalla tyydyttää isätarpeen niin eikö siinä ole win-win.
Mun isä oli jo yli neljänkymmenen kun synnyin, olisi kieltämättä pikkaisen outoa. Eri asia jos kyse olisi jostain parinkymmenen vuoden ikäerosta.
Onko joku täällä tosissaan kun sanoo että laittaisi välit poikki. Nyt ymmärrän paremmin miksi perheet riitelevät.
Vuosi sitten, kun olin 27v toi isäni (47v) näytille 24 vuotiaan tyttösen joka totesi olevansa uusi äitipuoleni. Repesin nauramaan ja lähdin pois. Isän kanssa olen tekemisissä, tämän uuden _äitipuoleni_ kanssa en todellakaan.
Kamalinta olisi, jos tuollainen ulkopuolinen pääsisi lopulta perintöönkin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten, kun olin 27v toi isäni (47v) näytille 24 vuotiaan tyttösen joka totesi olevansa uusi äitipuoleni. Repesin nauramaan ja lähdin pois. Isän kanssa olen tekemisissä, tämän uuden _äitipuoleni_ kanssa en todellakaan.
LOL. Tuskin kukaan 27-vuotiaalle lapselleen uutta puolisoaan esittelee "äitipuolena" :D
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta olisi, jos tuollainen ulkopuolinen pääsisi lopulta perintöönkin käsiksi.
Isä on APn tapauksessa 45 v ja ehkä 40 vuotta elinaikaa. Tämä noin 60 v nuorikko pääsee sitten perintöön käsiksi ulkopuolisena?
Isäni on kyllä jo kuollut, mutta: Jos olisi hommannut minua nuoremman tyttiksen äidistäni erottuaan, niin yksi lysti ja ihan sama. Hänen elämänsähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuntuisi oudolta. Musta se on todella outoa jos vanhempi tuntee seksuaalista vetoa oman lapsen ikäisiin. Pitäisin isääni pervona.
Kaikki miehet haluavat parikymppisiä naisia. Tutkittu fakta.
https://www.huffingtonpost.com/2014/09/30/dating-age-study-_n_5903804.h…
Eli sun näkemyksesi mukaan kaikki miehet ovat pervoja. Onnellista loppuelämää, koitapa jotenkin pärjätä tuon asenteesi kanssa.
Parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä, jopa miehille.
Siksi useimmat miehet hankkivat suunnilleen ikäisensä kumppanin.
Satunnainen seksi on asia erikseen.
Jos tyttö ois fiksu ja nätti, tekisin hänestä itselleni bilekaverin:)