Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mennä terv.keskuspäivystykseen unettomuuden vuoksi

Vierailija
02.03.2018 |

En nuku, en oikeesti saa unta. Voinko mennä nyt sinne hakemaan unilääkettä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos se melatoniini auttaa sinua nukkumaan edes jonkin verran, toki kyselisin asiantuntijoilta (lääkäri) ensimmäisenä miten just sun kohdalla. Elämää ei välttämättä kuntoon noin vaan laiteta, se vaatii paljon. Ole itselles armollinen. Suosittelisin yrttejäkin jopa sivuun, ainakin niissä on mm. rauhottavia, mutta niissä pitää katsoa, ettei ole ristivaikutuksia. Valeriasta on minulle lieviin univaikeuksiin ollut jonkinlaista apua. t. se joka tuon melatoniinitiedon kertoi

Ei tässä ole ongelma mikään elämän kuntoon laittaminen, vaan unettomuus. Kouluhaut alkoi, alavalinta mietityttää, kirppikselle kamoja viemässä, yms. Syksyllä varmaan opiskelemassa ja omassa asunnossa. 

Aivan, ymmärrän! Tuo joku joka lainaili alkup. viestiäni vain kyseli tuosta niin jäin käsitykseen, että elämässä ylipäätään jotakin. Tsemppiä, toivottavasti opiskelupaikan nappaat.

? Ok. Eiköhän se opiskelupaikka oo ihan itsestäänselvyys.

Se kun täällä ei ole nimimerkkejä ::D Joku lainasi tuolla aiemmin viestiä jolla nostin tämän ketjun ja huomautin melatoniinista, sen jälkeen kun olit vastannut siihen, jotenka näyttää siltä kuin minä sen ekan viestin kirjoittaja, olisin elämän ottamisesta haltuun sanonut ja näin. Ja nyt tämä näyttää jotenkin oudolta koko ketju.. 

Jos mä kirjoitan aiheesta "unettomuus", minkä takia saan kommentteja "elämän kuntoon laittamisesta" ja "elämän haltuun ottamisesta", kun se ongelma on se unettomuus ja se, ettei mulla ole nyt koulupaikkaa, eikä omaa kämppää. Nämä on juurisyyt. Ottakaa te/sinä ne omat elämänne haltuun.

Up odotan tähän kysymykseen edelleen vastausta.

Vierailija
42/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vei ex mies päivystykseen kun aloin sekoilla unettomuuden takia, näin varjoja ja kuulin kännykän soivan vaikka se ei soinut.

Minut vietiin samantien psykiatriseen hoitoon, tahdonvastaiseen koska olin puolen vuoden valvomisesta niin sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla