Ihanaa, koipien myötäisten farkkujen ja lekkinssien valtakausi on vihdoin ja viimein loppumassa!
Kommentit (41)
Ääää, mä rakastan pillifarkkuja, legginssejä, tregginssejä yms.
Mitäs on tulossa tilalle?
Tosin mä käytän silti, koska tykkään, enkä ole muodin orja.
Vierailija kirjoitti:
Superleveitä, oikein kunnon liuhulahkeita.
Semmosia leveitä housuja on jo ollut jonkun aikaa, ne on kivaa vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superleveitä, oikein kunnon liuhulahkeita.
Apua! joo, ei kiitos :)
Voi kun bootcut tulis takaisin, ne sopii mulle niin paljon paremmin ja on kenkienkin kannalta paljon helpommat. Harmi kyllä en usko, että noista pilleistä päästään eroon vielä pitkiin aikoihin :(
Kuvittele plösö jonka päällä on leveälahkeiset housut, sitä ei voi tirskumatta katsoa :-)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele plösö jonka päällä on leveälahkeiset housut, sitä ei voi tirskumatta katsoa :-)
Kuvittele joku täysikasvuinen henkilö tirskumassa ylipainoiselle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Plösö makkarankuorihousuissa se vasta näky onkin :-D
Vierailija kirjoitti:
Voi kun bootcut tulis takaisin, ne sopii mulle niin paljon paremmin ja on kenkienkin kannalta paljon helpommat. Harmi kyllä en usko, että noista pilleistä päästään eroon vielä pitkiin aikoihin :(
Ole hyvä??
http://www.levi.com/US/en_US/category/women/jeans/style/skinnybootcut-b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä??
Paitsi että Suomessa, kun joku tulee bootcuteissa vastaan, näyttää siltä, ettei ole päivittänyt vaatekaappiaan 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä??
Paitsi että Suomessa, kun joku tulee bootcuteissa vastaan, näyttää siltä, ettei ole päivittänyt vaatekaappiaan 10 vuoteen.
Olen kyllä eri mieltä siinä tilanteessa, jos itse näkee että ne pukevat parhaiten.
Tässä kuva missä näyttää erittäin muodikkailta.
https://www.google.fi/search?q=bootcut+jeans&source=lnms&tbm=isch&sa=X&…:
Mulla on niinpaksut pohkeet, että muut housut jalkojen myötäiset ei sovi. Esim boyfrend farkuissa lahje puristaa pohkeesta ja saa jalan näyttämään makkaralta.
Käytän pillifarkkuja ja olen aina käyttänyt. Jo hyvin nuorena kavensin farkut kotona, kun tarpeeksi pikkejä ei löytynyt.
Olen hoikka ja minulla pitkät hoikat jalat. Ne ovat paras osa kropassani omasta mielestäni, ja haluan korostaa sitä. Veisaan viis mikä on muotia ja mikä ei. Minulla on oma tyyli ja siinä pysyn.
Myös extra-leveät ns. housuhameet on kivoja. Siltä väliltä: tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Käytän pillifarkkuja ja olen aina käyttänyt. Jo hyvin nuorena kavensin farkut kotona, kun tarpeeksi pikkejä ei löytynyt.
Olen hoikka ja minulla pitkät hoikat jalat. Ne ovat paras osa kropassani omasta mielestäni, ja haluan korostaa sitä. Veisaan viis mikä on muotia ja mikä ei. Minulla on oma tyyli ja siinä pysyn.
Myös extra-leveät ns. housuhameet on kivoja. Siltä väliltä: tylsää.
Onnea sulle, mä oon oikeasti kateellinen. Itsellä on niin surkea itsetunto, etten todellakaan halua vetää itseeni huomiota pukeutumalla valtavirrasta poikkeavalla tavalla.
Minä ainakin käytän, ne sopivat mulle parhaiten. Olen lievästi ylipainoinen keskivartalon kohdalta mutta jalat ovat hoikat. Jos laitan jotkut lökäpöksyt niin näytän 20kg läskimmältä.
Mä ostin Dieselin bootcutit jo puolitoista vuotta sitten ja viis veisaan siitä, näyttääkö se jonkun mielestä siltä, että en ole päivittänyt vaatekaappiani kymmeneen vuoteen. Ne sopivat mulle paljon paremmin kuin pillifarkut, se on ainoa, mikä merkitsee. Ihanaa olla keski-ikäinen!
Älä muuta sano! Ei ne kaikille todellakaan sovi.