Ihanaa, koipien myötäisten farkkujen ja lekkinssien valtakausi on vihdoin ja viimein loppumassa!
Kommentit (41)
No, trendejäkin kannattaa seurailla maltillisesti. En nyt näe mitään ehdottomuuksia ja toivottavasti eivät suomalaiset sisäänostajatkaan. Mutta jos valikoimiin tulee lisää vaihtoehtoja, hyvähän se vain on.
https://www.net-a-porter.com/de/en/Shop/List/natural-selection?pn=1&npp…
Tällä hetkellä oikeestaan minkä vaan malliset farkut menee! Tosi in on mutsifarkut, niistä tykkään ite.
No kiva. Tämmösenä puoltoistametrisenä hoikkana näytän leveissä lahkeissa aika huvittavalle. Varsinkin kun ne lahkeet on sit kymmeniä senttejä liian pitkät, pilleissä riittää että kääntää se sisäänpäin.
Se vasta näky olisikin kun minä laittaisin lihaksikkaat tappijalkani leveälahkeisiin housuihin!
Ei kiitos. Olen nähnyt paljon vaivaa lihaksikkaiden jalkojeni eteen, enkä ole kiinnostunut työni tuloksia peittelemään.
mua huvittaa pillifarkut. rumia.
mut enemmän huvittaa nää, jotka käyttää vaan muodin takia. säälittävää. eikö tleilä ole omia mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
No, trendejäkin kannattaa seurailla maltillisesti. En nyt näe mitään ehdottomuuksia ja toivottavasti eivät suomalaiset sisäänostajatkaan. Mutta jos valikoimiin tulee lisää vaihtoehtoja, hyvähän se vain on.
https://www.net-a-porter.com/de/en/Shop/List/natural-selection?pn=1&npp…
Ohoo, onko midimitta tulossa taas muotiin. Näytti tuolla olevan paljon sen pituisia hameita. Kaikista paras hameen/mekon pituus mitä on. Ei liian pitkä, mutta turvallinen niin ettei tarvitse pelätä vilauttavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän pillifarkkuja ja olen aina käyttänyt. Jo hyvin nuorena kavensin farkut kotona, kun tarpeeksi pikkejä ei löytynyt.
Olen hoikka ja minulla pitkät hoikat jalat. Ne ovat paras osa kropassani omasta mielestäni, ja haluan korostaa sitä. Veisaan viis mikä on muotia ja mikä ei. Minulla on oma tyyli ja siinä pysyn.
Myös extra-leveät ns. housuhameet on kivoja. Siltä väliltä: tylsää.
Onnea sulle, mä oon oikeasti kateellinen. Itsellä on niin surkea itsetunto, etten todellakaan halua vetää itseeni huomiota pukeutumalla valtavirrasta poikkeavalla tavalla.
(olen eri kirjoittaja mutta vastaan kuitenkin) Se on voi voi. Joko on rohkea ja pukee päälleen mitä haluaa tai pukeutuu muotiin silloinkin kun se ei omalle vartalolle sovi. Itsetuntoa voi myös opetella ja useimmiten se kasvaa vanhetessa ja kun on tarpeeksi vanha ei voisi enää vähempää kiinnostaa onko jokin asia muodikasta. Pääasia, että näyttää omalla vartalolla hvältä ja on mukava ja lämmin (näin talvella).
No kunhan nyt totesin, että mulla on tuollainen ongelma, ei siitä tarvi heti hernettä nenäänsä vetää :D. Kuten sanottu, haluaisin itse olla juuri sellainen, että en välitä muiden mielipiteistä, mutta ainakaan tässä elämänvaiheessa en ikävä kyllä sellainen ole.
Ihan sama minulle. Käytän silti edelleen tiukkoja matalavyötäröisiä pillifarkkuja. :)
Eiköhän jokaisen kannata ihan käyttää sellaisia farkkuja joista tykkää ja jotka on omalle kropalle sopivia. Etenkin kun nykyään nettikauppojen myötä valikoima on oikeasti valtava. Turha kituuttaa kapeissa farkuissa jos niissä kokee olonsa epämukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano! Ei ne kaikille todellakaan sovi.
Ne ei sovi kenellekään. Ovat sen verran tyylittömiä.
Hyvä juttu. Voin samalla luopua robin hoodin hatusta. Olinkin jo kyllästynyt sukkahousumallisiin farkkuihin. Tuli olo kuin sherwoodin metsissä tallustelisi.
Rumannäköisiä kuten ananastukatkin. Toivottavasti kohta ei tarvitse enää pelätä partureitakaan ja ne leikkaavat ihan normaaleja kampauksia.
Kyllä muuttuisi kummasti teidänkin käsitykset, kun niitä bootcutteja alkaisi enemmän näkyä nuorilla ja muodikkailla... Suurin osa ihmisistä on sopuleita.
Kuulostaa tosi hyvältä, että jokainen käyttää ihan just sellaisia housuja kuin itsestä tuntuu parhaalta. Katukuvan perusteella 99% prosenttia siis nimenomaan haluaa käyttää pillihousuja.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele plösö jonka päällä on leveälahkeiset housut, sitä ei voi tirskumatta katsoa :-)
Lihaville on paljon kauniita, hyvin laskeutuvia vaatteita, kunhan vaan älyäisivät käyttää niitä!
Kapealahkeiset farkut on Suomen sääolosuhteissa todella kätevät. Kun vuosituhanteen vaihteessa levät lahkeet olivat muotia, oli niiiiin ankeaa, kun ne laahasivat märkää maata tai lunta ja kastuivat. Kapealahkeiset housut menevät kenkien varsien sisään eivätkä missään tilanteessa laahaa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi hyvältä, että jokainen käyttää ihan just sellaisia housuja kuin itsestä tuntuu parhaalta. Katukuvan perusteella 99% prosenttia siis nimenomaan haluaa käyttää pillihousuja.
Mä protestoin ja boikotoin pitkään pillifarkkujen käyttöä. Lisäksi ysärinuorena pillifarkut edustivat minulle jotain "vanhanaikaista" ja kamalaa 80-luvun tyyliä ja uudella vuosituhannella en ollut uskoa miten jotain niin kauheaa kun pillifarkut tulee taas muotiin. Lisäksi häpesin paksuja (joskin lihaksikkaita) reisiäni enkä halunnut esitellä niitä pillifarkuissa. Ajattelin myös, että pillifarkkujen täytyy olla pirun epämukavat.
Ihan viime vuosina olen kuitenkin "antanut periksi" ja ostanut muutamat tosi kapeat farkut. Täytyy sanoa, että olen ihan hämmästynyt miten mukavilta ne tuntuvat jalassa ja miten treenatut ja lihaksikkaat reitenikin näyttävät niissä hyvältä! En olisi ikinä uskonut, että muutan mieleni tämän muodin mukaisesti. Jos/kun pillifarkut nyt vaikka lähtisivätkin pois muodista, pitäisi niitä varman ainakin silloin tällöin edelleen, koska nyt tiedän miten pukea ne itselleni niin, että näyttää hyvältä ja tuntuu luontevalta. Eli pointtini: se, että pillifarkkuja näkyy paljon katukuvassa ei tarkoita että kaikki olisivat "muodin orjia" vaan ihan oikeasti me voidaan jopa pitää tästä tyylistä :)
Vierailija kirjoitti:
No kiva. Tämmösenä puoltoistametrisenä hoikkana näytän leveissä lahkeissa aika huvittavalle. Varsinkin kun ne lahkeet on sit kymmeniä senttejä liian pitkät, pilleissä riittää että kääntää se sisäänpäin.
Itsellä sama. Tarvisin aina korkeat korot ja niillä en kaupungille lähde!
Ihmeellistä on tuo keskiaikainen muoti. Talvisin ei saa mitään välihousuja alle.
Jippii, näytän 10 kg laihemmalta leveissä farkuissa, vaikka normaalipainoinen olenkin.
Ja myönnän, minä olen varmaan se ainoa muodin orja tällä palstalla, mutta en olisi koskenut pitkällä tikullakaan pilleihin, jos ne eivät olisi olleet muotia. Enimmäkseen kyllä käytän mekkoja.
(olen eri kirjoittaja mutta vastaan kuitenkin) Se on voi voi. Joko on rohkea ja pukee päälleen mitä haluaa tai pukeutuu muotiin silloinkin kun se ei omalle vartalolle sovi. Itsetuntoa voi myös opetella ja useimmiten se kasvaa vanhetessa ja kun on tarpeeksi vanha ei voisi enää vähempää kiinnostaa onko jokin asia muodikasta. Pääasia, että näyttää omalla vartalolla hvältä ja on mukava ja lämmin (näin talvella).