Onko tällä palstalla ketään keskimäärin erittäin hyvätuloista naista?
Kuinka vanha olet ja mitä teet työksesi? Tuntuu, että kaikki palstan naiset ovat todella minimituloisia.
Kommentit (24)
On. Olen viisikymppinen, työ ulkomailla.
Eronnut ekonomi. Nettotulot yli 5000 euroa.
N49
Kaikkihan ne on hyvätuloisia kun kysytään paljonko ne maksaa talouden menoista ;)
Yksinyrittäjä, viime vuoden tulot noin 85 000 e, riittääkö? Ikä 43 v.
Keskimäärin kukaan ei ole hyvätuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet ja mitä teet työksesi? Tuntuu, että kaikki palstan naiset ovat todella minimituloisia.
Kuinka paljon tienaa ”keskimäärin erittäin hyvätuloinen”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ainakin yli 5000 euroa kuukaudessa.
Mun ei tarvi olla hyvätuloinen eikä edes käydä töissä, koska mies elättää ja maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
Ekonomi, 35, palkka brutto 80000/v.
Vuositulot aika tasan 100.000€ bruttona. Yrittäjä olen, suurin osa pääomatuloa. Niukasti ole pysynyt poissa kuntani suurituloisimmat listalta, eikä kukaan varmasti arvaa mitkä ovat tuloni, en ole kiinnostunut materian haalimisesta tai halua panostaa ulkonäkööni.
Netto kolmisen tonnia kk + osingot. Voi jonkun mielestä olla hyvä mutta Suomessa ei työnteolla rikastu. Tällä pärjää, maksan isoa lainaa, asutaan mukavassa asunnossa ja päästään lasten kanssa vuosittain reissuun. Työni on niin vaativaa että en ole ihan varma kannattaako tämä. Olen eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vuositulot aika tasan 100.000€ bruttona. Yrittäjä olen, suurin osa pääomatuloa. Niukasti ole pysynyt poissa kuntani suurituloisimmat listalta, eikä kukaan varmasti arvaa mitkä ovat tuloni, en ole kiinnostunut materian haalimisesta tai halua panostaa ulkonäkööni.
Niin ja ikää on nyt 44v.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvi olla hyvätuloinen eikä edes käydä töissä, koska mies elättää ja maksaa kaiken.
Meillä sama tilanne. Minä hoidan kodin ja lapset, toki mieskin osallistuu.
Omasta halustani opiskelen täydentäviä opintoja omaan alaani jotta voin hakea parempia töitä jos ja kun joskus palaan työelämään.
Eiköhän täällä ole porukkaa laidasta laitaan, koska ikävä kyllä tämä on yksi Suomen suosituimpia keskustelufoorumeita. Olisin kyllä erittäin tyytyväinen jos porukka siirtyisi, jollekin järkevän moderointilinjan foorumille. Esimerkiksi Suomi24 oli paljon parempi, mutta se meni pilaamaan sivustonsa captchalla ja sillä, että se on aivan liian pieniin osiin jaettu, jolloin mikään palsta ei ole riittävän aktiivinen. Nykyään myös toimivuus on aivan surkeaa. Tosin on täälläkin samat bugit vuodesta toiseen, eikä niitä saada korjattua. Jokseenkin surullista, että Suomen parhaat keskustelufoorumit ovat tätä tasoa. Ei ihme, että Jodel kasvaa vauhdilla, vaikka siinäkin on paljon puutteita.
Pitäisi varmaan itse perustaa foorumi, kunhan saisi ensin vähän enemmän teknistä osaamista.
Netissä on helppo sanoa olevansa hyvätuloinen. Täällä on ainakin paljon hyvätuloisia esittäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
Nettona, varakkaan pitää jo tienata vähintään 100 000 vuodessa nettona.
Vierailija kirjoitti:
Netto kolmisen tonnia kk + osingot. Voi jonkun mielestä olla hyvä mutta Suomessa ei työnteolla rikastu. Tällä pärjää, maksan isoa lainaa, asutaan mukavassa asunnossa ja päästään lasten kanssa vuosittain reissuun. Työni on niin vaativaa että en ole ihan varma kannattaako tämä. Olen eronnut.
Mitä teet työksesi?
On jos leikattu työttömyys korvaus lasketaan