-89 syntyneet, miten elo?
Kommentit (11)
Huoh, autoni on syntynyt tuona vuonna. Mitä, onko ne aikuisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Huoh, autoni on syntynyt tuona vuonna. Mitä, onko ne aikuisia ihmisiä?
:D Alkaako tuntua vanhalta?
Opiskelen toista tutkintoani, sairaanhoitajaksi! Lapsia ei ole, enkä ole vielä halunnutkaan. Kaksi ihanaa koiraa ja yksi ihana mies, jonka kanssa suhdetta 7 vuotta takana. Elämässä kaikki hyvin!
Vela, ihana pitkä parisuhde, osa-aikainen semijees duuni (syksyllä alkaa unelma-alan opiskelu). Asiat on mallillaan.
Osa-aikatyö. Juuri ja juuri hengissä. Ei mitään tulevaisuuden näkymiä. En koskaan tule omistamaan asuntoa tai edes autoa. Kai sitä saa luovuttaa kun täytä kolmekymmentä? Ei sitä paljon kauemmin kai jaksa edes yrittää.
Olen yh-lähihoitaja. Asun lähiössä.
Olen työtön. Takana pari korkeakoulututkintoa, eikä silti töitä löydy.
Vakkarityö, iso omakotitalo, mies ja yksi lapsi :) hyvin menee! Ennen tätä ehdin asua ulkomailla ja "rellestää" nyt on hyvä asettua tähän.. Ainakin hetkeksi!
Kiitos näistä vastauksista. Kummasti oma olo parani kun huomasi, että itsellä menee verrattaen hyvin :)
Oon opiskellut yhden yliopistotutkinnon, ja toivon mukaan kohta pääsen seuraavaan. Teen raskaita asiantuntijatöitä, ja tuntuu että niihin "kasvaminen" on tosi raskas ja pitkä prosessi. Mutta yrittää kun en halua enää takaisin perus duunarihommiinkaan näillä koulutuksilla.
Oon lihava kahden lapsen totaaliyh. Hienosti siis menee.