EN IKINÄ OSTA WISHISTÄ MITÄÄN!!
kinuski-reisitaskuhousut oli ok, tosin hintaa 20 e kpl ja sattui jopa oikea koko
paita 10 e, kkivan näkinen L koko muka mutta tarkoittaa ehkä ala-asteelaisen kokoa korkeintaan S
40 e maksanut turkisnahkatakki" öööö just ja just mahtuu mutta samoissa ompelut näkyy ja aika paska rötjäke, maksaisi ehkä 3 e kirpparilta
kajarit toimii, maksoi 20 e, katsotaan millaiset "vaelluskengät" 25 eurolla sain ja nahkakaengät, onkohan muoti matkalla kutistunut ja muuttanut muotoaan kuvasta
niin ja aurinkolasit, maksoi 2 e, ja hajosi sanka seuraavana päivänä
Kommentit (22)
Kannattaa lukea ne mitat kokotaulukoista eikä vain katsoa minkä kokoiseksi on merkitty.
Kiinassa on erilainen kokotaulukko, koska ihmiset ovat kooltaan siellä huomattavasti pienempiä. Ihan on kyllä yleisesti tiedossa että Kiinasta kiinanpaskaa tilatessa on tilattava paria kokoa suurempaa.
En ole koskaan ostanut mistään kiinakaupasta mitään, enkä keksi yhtään syytä ostaa jatkossakaan.
kannattaa tarkastaa koot vaatteita ostaessa. monet muut asiakkaat on yleensä myös kommentoineet vastaako esimerkiksi M-koko perinteistä suomalaista kokoa. ostin ensimmäistä kertaa mekon wishiltä ja kokoluetteloa tutkiessa päädyin valitsemaan yhden koon suuremman kuin tavallisesti. Istuu kuin valettu! :)
Älä tilaakaan, me muut säästymme valituksilta
Tosissaanko ihmiset tuolta tilaa jotain muuta kuin pikkukrääsää?
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on erilainen kokotaulukko, koska ihmiset ovat kooltaan siellä huomattavasti pienempiä. Ihan on kyllä yleisesti tiedossa että Kiinasta kiinanpaskaa tilatessa on tilattava paria kokoa suurempaa.
Kuka idiootti tota kiinapaskaa tilaa ollenkaan :D facekirppisryhmässä jossa olen, on jatkuvasti myynnissä tavaraa tyyliin "wishistä tilatut koon 40 kengät, vastaa kokoa 36", XXL kokoisia mekkoja jotka vastaa kokoa XS, jne. Miksi...?!
ihme on tapahtunut tänään Kiinasta tilatut langattomat kuulokkeet toimii!!!!!!!!!!! paita tosin oli 2 numeroa liian pieni
Wishissä on kiinalaisten kokoa eli olisit ostanut reilusti isommat vaatteet kuin mitä käytät. Itse olen saanut aina kaiken mitä olen tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Wishissä on kiinalaisten kokoa eli olisit ostanut reilusti isommat vaatteet kuin mitä käytät. Itse olen saanut aina kaiken mitä olen tilannut.
Ja kannattaa ostaa vain luotetuilta ja hyviksi mainituilta myyjiltä.
Kaikki mitä mä oon tilannut on ollu tosi hyviä. Vaatteita en tilaa koska niiden koosta ei voi ikinä olla ihan varma.
köyhällä on paskaset huvit. itse menen aina lontooseen shoppailemaan. vaatteita saa paljon paremmalla hinta/laatusuhteella kuin mitä suomesta. hyvin sopivat myös kun pääsee sovittamaan ennen ostoa.
Mä en osta wishistä, enkä mistään muustakaan kaupasta mitään jos laskuttaja on Klarna!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut mistään kiinakaupasta mitään, enkä keksi yhtään syytä ostaa jatkossakaan.
Sinunkin kodistasi löytyy aivan varmasti kottikärrykaupalla Kiinassa valmistettua tavaraa.
jahas tänään tuli sitten muotikengät",, piti olla nahkaa ja kuvassa ihan erilaiset, maksoivat 24 e
kumisen näkiset vötkyläkengät ne olikin ja ei takuulla nahkaa
ap
Wis, en suosittele
epäilen myös onko nuo vötkyläpaskat oikeesti edes miesten kengät! stan
ap
Miksi jengi tukee tätä kiinapaskan levittämistä omilla rahoillaan?
Enpä ole sieltä kiinakaupasta ikinä mitään ostanut enkä osta.
Muutenkin katson kaupasta tilaamistani tuotteista missä valmistettu. Joskus vain pakko ostaa made in Chinaa, mutta ikinä en sieltä lähtisi tilaamaan mitään!
Tämä kommentti samalla edelliselle kommentojalle että vaikkei kiinakaupasta tilaisikaan niin ei tarkoita ettei kotona mitään kiinatavaraa löydy. Mitä vähemmän sitä parempi toki..
Pari kaveria tilaa sieltä kaikkea paskaa ja vaatteitakin, en käsitä miksi..
No mitä voi olettaa saavansa kun tilaa semmosesta kiinalaisesta paskakaupasta..
Kaikki 5 tuotetta jotka olen Wishista tilannut ovat olleet virheellisia.
Alibaba rules