Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro siitä, joka pääsi karkuun!

Vierailija
01.03.2018 |

Kenet olisit halunnut, muttet saanut? Millainen hän oli/on? Oletteko yhä yhteydessä? Katkeroiduitko? Haikailetko yhä hänen peräänsä? Yms.! Kerro mitä vaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, Sri Lankassa yks ruotsalainen mies, jonka kanssa vietin jonkun verran aikaa. Ei olla yhteydessä. En katkeroitunut. En enää haikaile.

Vierailija
2/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly tyyppi, jossa ei ollut mitään, mikä minua olisi kiinnostanut, ei luonteessa tai ulkonäössäkään. En juuri edes huomannut koko ihmistä. Kunnes osoitti, ettei pidä minua minään. Siis sanoi suoraan, että en ole hänen mielestään erityisen kaunis tai muutenkaan kiinnostava. Sen jälkeen olikin kaveri koko maailmankaikkeuden kiinnostavin ja haluttavin tyyppi silmissäni. Pitkään jahtasin. Ei lämmennyt koskaan. Vieläkin harmittaa. Ja muistelen. Kyllä nainen osaa olla tyhmä. Osasi kaveri valita juuri ne sanat, joilla erottui kaikista. Jäi mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on liian monta. En ole koskaan saanut ketään kenet olisin halunnut.

Vierailija
4/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyly tyyppi, jossa ei ollut mitään, mikä minua olisi kiinnostanut, ei luonteessa tai ulkonäössäkään. En juuri edes huomannut koko ihmistä. Kunnes osoitti, ettei pidä minua minään. Siis sanoi suoraan, että en ole hänen mielestään erityisen kaunis tai muutenkaan kiinnostava. Sen jälkeen olikin kaveri koko maailmankaikkeuden kiinnostavin ja haluttavin tyyppi silmissäni. Pitkään jahtasin. Ei lämmennyt koskaan. Vieläkin harmittaa. Ja muistelen. Kyllä nainen osaa olla tyhmä. Osasi kaveri valita juuri ne sanat, joilla erottui kaikista. Jäi mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Nyt on sellaista naisten logiikkaa esillä jota mies ei voi ikimaailmassa ymmärtää.

Vierailija
5/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin opiskelun merkeissä ja alettiin viettämään paljon aikaa yhdessä. Mies puhui kuinka haluaisi viedä mut lappiin kesällä (oli kotoisin sieltä, opiskeltiin eteläsuomessa). Juttua meillä riitti aina tuntikausiksi kerrallaan ja tuntui että synkkasi tosi hyvin. Niinkin hyvin että eräs nainen johon mies oli ollut aiemmin ihastunut, mutta saanut pakit, tuli mustasukkaiseksi. Päätyivät eräissä opiskelijabileissä harrastamaan seksiä ja seurustelemaan. Mies vältteli minua yliopistolla pitkään tämän tapauksen jälkeen. Myöhemmin erosivat ja mies olisi kai halunnut uuden mahdollisuuden kanssani mutta minulla oli jo toinen kumppani ja elämä vei eri teille. Ei olla oltu missään tekemisissä vuosiin.

Vierailija
6/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tajuttoman komea, pyörryttävävän seksikäs, äärimmäisen kohtelias herrasmies, joka vei ensinäkemältä jalat alta. Siinä todella oli sitä jotakin. Kipinät sinkoilivat välillämme alusta asti. Kemia oli käsin kosketeltavaa, sitä olisi melkein voinut leikata veitsellä. Suudelma oli ihan hilkulla, mutta peräännyin viime hetkellä, enkä tiedä, olisiko hänkään mennyt loppuun asti. Hetki oli huono. Olin vielä parisuhteessa, joskin kuolevassa sellaisessa, ja hän oli silloisen poikaystäväni ystävä. En enää koskaan nähnyt häntä, enkä tiedä hänen koko nimeään. Vieläkin joskus tulee mieleen, että mitä siitä olisi voinut tulla. Ei ole kukaan yltänyt samalle kiehtovuuden asteelle hänen jälkeensä.

Vierailija
7/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sellaista naisten logiikkaa esillä jota mies ei voi ikimaailmassa ymmärtää.

Ei huolta, en minäkään ymmärrä. Minkäs sitä tunteilleen mahtaa.

T. tuon viestin kirjoittaja

Vierailija
8/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin kesätöistä työkaverini, kun oltiin 15-vuotiaita. Kolmen kuukauden jälkeen mimmi halusi pitää taukoa. Tauko on nyt kestänyt reilut 30 vuotta. Pitäisiköhän ottaa yhteyttä ja kysäistä, josko on harkinnut tarpeeksi pitkään jatkoa?

Vierailija
9/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittimies jonka tapasin reppureissulla nuorena. Oli todella hauskaa seuraa, komea ja ystävällinen. Päädyttiin reissaamaan yhdessä ja koettiin mahtavia juttuja sillä reissulla. Tanssittiin keskiyöllä humalassa rannalla, liftattiin, matkustettiin pummilla junissa ja muita nuoruuden haihatuksia. Harrastettiin hostelleissa seksiä ja sain ensimmäiset orgasmini, mies oli tosi taitava suullaan. Juttu loppui kun palasin Suomeen ja mies britteihin. Puhuttiin että oltaisiin vielä matkustettu toistemme luo mutta sitä ei ikinä tapahtunut. Hyvät muistot silti jäivät.

Vierailija
10/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole mitään yleistä "naisten logiikkaa", vaan yksittäisen, ilmeisesti masokismiin taipuvaisen ihmisen logiikkaa. Tai vaihtoehtoisesti siellä joku palsta-jonne on trollaamassa pelimieskirjasta tankattua iskemisniksiä. Normaali nainen kohauttaa olkapäitään ja etsii parempaa seuraa, jos joku random tyyppi ei satu pitämään hänestä.

Vierailija
11/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole mitään yleistä "naisten logiikkaa", vaan yksittäisen, ilmeisesti masokismiin taipuvaisen ihmisen logiikkaa. Tai vaihtoehtoisesti siellä joku palsta-jonne on trollaamassa pelimieskirjasta tankattua iskemisniksiä. Normaali nainen kohauttaa olkapäitään ja etsii parempaa seuraa, jos joku random tyyppi ei satu pitämään hänestä.

No höh, enkä ole masokismiin taipuvainen :( Nuorena nättinä likkana sitä kuuli suunnilleen jokaiselta nuoreltamieheltä kuinka olen kaunis, kiinnostava, hauska, mitä ikinä. Koska olivat "siinä mielessä" kiinnostuneita. Aloitteita tuli jatkuvasti. Ei jaksanut kiinnostaa kun joka suunnalta kuuli samat imartelut. Tuo kaveri sitten olikin erilainen ja jäi siksi mieleen. Kai siinä oli sellaistakin että mitä tuossa kaverissa voi olla, kun ei minua pidä minään, vaikka tuntui että jokainen muu kiinnostui.