Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi tuo sinulle kukkia tai kertoo rakastavansa?

Vierailija
01.03.2018 |

Kuuntelen usein töissä kahvipöydässä, kuinka työkaverit saavat kukkasia yms harva se viikko ja saavat muitakin rakkauden tunnustuksia aika usein. Mun tekis mieli kysyä, että kuinka usein niiden miehet kertoo niille rakastavansa tai sanovat jotakin muuta mukavaa, mutta en kehtaa. Mun mies varmaan kyllä rakastaa mua, mutta ei se näytä sitä millään tavalla. Se on kerran tuonut kukkasia, mutta sekin tilanne liittyi vaan anteeksipyyntöön, kun se oli jollain ulkomaan jääkiekkomatkalla kolme päivää pidempään kuin oli sovittu. Olipa kiva katsella niitä kukkia siinä sitten keittiössä. Mun tyttökaverin mies joskus vaan halaa sitä ihan ilman mitään syytä. Kaappaa vaan syleilyynsä ohi kulkiessaan ja pussaa poskelle tai muuta sellaista. Mulle tulee siitä aina jotenkin ensin hyvin sellainen lämmin ja myötätuntoinen olo, jos nään niiden hyväilyn, mutta sitten viimeistään kotona illalla mulle tulee melkein suru, kun ei mun mies juuri koskettele. Miten on muilla? Kuinka teitä huomioidaan? Olenko jotenkin ihmeellinen, kun haluaisin enemmän kuulla olevani rakastettu ja enemmän huomionosoitusta?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kukkia mieheltäni koskaan. En saa myöskään lahjaa syntymäpäivänä tai vuosipäivänä, en edes onnitteluja. Äitienpäivänä joskus ostaa jonkun lahjan lapsen puolesta, mutta ottaa sen summan sitten lapsen tililtä. Viime jouluna sain lahjaksi kaksi leffalippua; toisen niistä kyllä käytti itse!

Miksi edes seurustelut tuollaisen miehen kanssa? Millainen suhde hänen vanhemmillaan on?

Vanhempansa ovat eronneet kauan sitten. Äitinsä kanssa hänellä on hyvin läheiset välit. Minua kohtaan muutenkin ilkeä ja nauttii selvästi siitä, että jättää merkkipäivät huomioimatta.

Vierailija
42/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuo kukkia ehkä keskimäärin kerran kuukaudessa. Lahjoja, isoja ja pieniä, saan silloin tällöin (karkkipussista kodinkoneeseen). Mies osoittaa rakkautta myös teoin. Hän keittää kahvit aamuisin, kysyy aina tarvinko jotain kaupasta, hoitaa kotia pyytämättä, antaa paljon hellyyttä ja sanoo usein rakastavansa ym kaunista.

Tiedän, että tämä ei ole ihan tavallista näinkin pitkässä suhteessa. Osoitan rakkautta itsekin monin eri tavoin, mutta sitä tässä ei kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kukkia mieheltäni koskaan. En saa myöskään lahjaa syntymäpäivänä tai vuosipäivänä, en edes onnitteluja. Äitienpäivänä joskus ostaa jonkun lahjan lapsen puolesta, mutta ottaa sen summan sitten lapsen tililtä. Viime jouluna sain lahjaksi kaksi leffalippua; toisen niistä kyllä käytti itse!

Kuinka itara ihminen voi olla??

Niinpä! Ja kyllä häneltä omaa rahaa löytyy. Ei vaan halua "tuhlata" sitä minuun.

Vierailija
44/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia saan mieheltäni ehkä muutaman kerran vuodessa. Silloin tällöin hän sanoo rakastavansa minua. Joskus sanoo päivittäin ja joskus harvemmin. Halailemme ja pussailemme monta kertaa joka päivä. Hän hieroo, silittää ja rapsuttaa minua päivittäin. Minusta se on ihanaa ja rentouttavaa läheisyyttä. Olemme olleet 6 vuotta yhdessä.

Vierailija
45/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ystävänpäivänä toi kukkia, vaaleanpunaisen ruukkuorkidean. Olen kieltänyt tuomasta kukkia kun en saa pidettyä niitä hengissä, mutta olihan tuo suloista. Hellyyttä osoittaa halailemalla ka koskettamalla joka päivä, ja joka päivä myös kertoo rakastavansa. Olen raskaana rv 29+5, niin mies on nyt jossain vaaleanpunaisessa isäkuplassa, mutta kyllä tuo fyysisesti ja sanallisesti tunteensa osoitti jo ennen raskautta. Nyt vaan tuo pieniä lahjoja harva se päivä 😊

Vierailija
46/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin. Samoin minä vastavuoroisesti, tuskin koskaan. Ei ole tarvetta, tiedetään muutenkin rakastavamme toisiamme. Jos tarvitsee säännöllisesti erinäisiä rakkauden tunnustuksia, kertoo se suhteen epävarmuudesta.

Ja pöh, ei ne sanat käytössä kulu ja minusta on ainakin kiva sanoa ja kuullase myös ääneen, vaikka tiedän sanomattakin. Kivahan se on rakastamaansa ihmistä ilahduttaa ja samalla ilahtuu itsekin. Olenko mielestäsi myös epävarma suhteestani koiraan ja lapseeni, kun heillekin sen usein sanon?

Vierailija
47/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä että jos puoliso on sellainen että hänelle ei ole luontevaa kertoa sanoin että rakastaa niin kannattaako sellaista "edellyttää" ajatuksena että silloin parisuhde olisi onnellisempi tai että mies rakastaisi "oikeasti" jos sen sanoo? Jos puoliso ottaa huomioon ja suhtautuu arvostavasti ja osoittaa huolenpitonsa ja rakkautensa käytännön tekoina vaikka korjaamalla autoa niin eikö ole niuhottamista että se ei ole "mitään" jos ei sano sitä sanallisesti. Jos se onkin vaan sinun ajatuksesi millainen parisuhteen tulisi olla.

Vierailija
48/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut kukkia, riittää että tiedän että ukkokulta välittää vaikka ei sitä sanoisikaan.

Vierailija
49/59 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita syitä voi olla parisuhteessa kuin mahdollisuus kokea itsensä halutuksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi?

Se, että saa viettää paljon aikaa ihanan ihmisen kanssa. Sen, jonka on itse valinnut. Nauraa ja nauttia elämästä hänen vierellään.

Minä en kyllä viettäisi suurinta osaa vapaa-ajastani jonkun kanssa, jos hän ei saisi minua tuntemaan itseäni halutuksi, hyävksytyksi ja rakastetuksi. En tarvitse kämppistä, ja ystäviäkin jaksan tavata vain pari kertaa viikossa.

Vierailija
50/59 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitä että jos puoliso on sellainen että hänelle ei ole luontevaa kertoa sanoin että rakastaa niin kannattaako sellaista "edellyttää" ajatuksena että silloin parisuhde olisi onnellisempi tai että mies rakastaisi "oikeasti" jos sen sanoo? Jos puoliso ottaa huomioon ja suhtautuu arvostavasti ja osoittaa huolenpitonsa ja rakkautensa käytännön tekoina vaikka korjaamalla autoa niin eikö ole niuhottamista että se ei ole "mitään" jos ei sano sitä sanallisesti. Jos se onkin vaan sinun ajatuksesi millainen parisuhteen tulisi olla.

Lue se ekalla sivulla linkattu juttu rakkauden kielistä, niin ymmärrät yskän.

Vierailija
51/59 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa miehen kanssa vajaa 2 vuotta ja kerran olen saanut mieheltäni kukkia jouluna. On totta, että naiset tykkäävät Kukista, mutta niin miehetkin tykkäävät kukista. Oletko ap itse ostanut miehellesi kukkia?

Nyt olemme mieheni kanssa kihloissa ja menossa naimisiin. Mies kertoo nykyään päivittäin rakastavansa minua, hän pussailee minua sohvalla kun katsotaan telkkaria, pussailee illalla hellän hyvänyön suukon ja aamuisin helliä aamusuukkoja. Jos olen keittiössä laittamassa ruokaa hän tulee halaamaan ja suukottamaan. Päivittäin on ihanaa läheisyyttä ja hellyyttä. Ei ne kukat kaikkea merkitse.

Vierailija
52/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kukkia, kortteja ja lahjoja. I love you tulee monta kertaa päivässä. Aamupalan saan aina valmiiksi tehtynä. Halii ja pussaa. Seksi on upeeta ja jos ei joka päivä niin sitten 2-4 kertaa samana päivänä.

Edellinen yli 20v suhde oli täysin erilainen. Vaihtamalla paranee todellakin.

Vierailija
53/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuo ikinä mulle kukkia, ostan ite itelleni mieleiset kukat. Enkä minäkään osta hänelle kukkia, miksi pitäisi. Rakkautta on se tunne kun tpisen ihmisen kanssa on hyvä olla.

Vierailija
54/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudentunnustukset on miltei päivittäisiä, kukkia ei tuo juurikaan, sillä tietää mun arvostavan eniten vaikka urheiluharrastukseen liittyviä välineitä. Viimeksi toi siis Itävallan matkaltaan tuliaisena uudet lasketteluhanskat. Mielestäni hän osaa muutenkin hyvin aidosti, välittömästi ja häpeilemättä näyttää kiintymyksensä, niin kahden ollessa kuin muiden ihmisten ympäröimänäkin. Mutta ei tärpännyt todellakaan ekalla kertaa, tämä on vasta seitsemäs vakituinen parisuhteeni ja alkoi vasta kun minulla oli ikää 32 vuotta. Mitään en kuitenkaan tekisi toisin, vaan kannatti odottaa häntä, eikä tyytyä vähempään. :)

Vierailija
55/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Eipä tuo niin haittaa.

Vierailija
56/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja sinä ainakana mies on tuonut kukkia max 3 kertaa. Sen sijaan saan pullon hyvää shamppanjaa merkkipäivä sillä tykkään siitä enemmän kuin kukista.

Joka päivä kerromme puolin ja toisin että rakastamme.

Vierailija
57/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia inhoan, en halua niitä. Kauppareissuilta saan useinkin tuliaisia; lempikeksejä, lakuja tai lempikahviani. Monta kertaa päivässä halataan ja sanotaan rakastavamme. Mutta molemmat, puolin ja toisin. Sano sinä ensin! Osta sinä ensin jotain kivaa miehellesi!

Vierailija
58/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa olen saanut kukkia. Ostan niitä itselleni usein. Mies ei osta lahjoja kuin jouluna tai syntymäpäivinä. Silloinkaan en odota mitään koruja tai muuta hömppää vaan lahjat on aina käytännöllisiä. Mies vie usein syömään ja kun mennään ulos niin maksaa aina laskun. Sanoo rakastavansa minua n. kerran viikossa ja se on paljon koska mies ei "hempeile".

Vierailija
59/59 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tiedät miehesi oikeasti rakastavan sinua jos se ei näy teoissa eikä kuulu puheissa? Itse miettisin, mitä saan suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän