Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi tuo sinulle kukkia tai kertoo rakastavansa?

Vierailija
01.03.2018 |

Kuuntelen usein töissä kahvipöydässä, kuinka työkaverit saavat kukkasia yms harva se viikko ja saavat muitakin rakkauden tunnustuksia aika usein. Mun tekis mieli kysyä, että kuinka usein niiden miehet kertoo niille rakastavansa tai sanovat jotakin muuta mukavaa, mutta en kehtaa. Mun mies varmaan kyllä rakastaa mua, mutta ei se näytä sitä millään tavalla. Se on kerran tuonut kukkasia, mutta sekin tilanne liittyi vaan anteeksipyyntöön, kun se oli jollain ulkomaan jääkiekkomatkalla kolme päivää pidempään kuin oli sovittu. Olipa kiva katsella niitä kukkia siinä sitten keittiössä. Mun tyttökaverin mies joskus vaan halaa sitä ihan ilman mitään syytä. Kaappaa vaan syleilyynsä ohi kulkiessaan ja pussaa poskelle tai muuta sellaista. Mulle tulee siitä aina jotenkin ensin hyvin sellainen lämmin ja myötätuntoinen olo, jos nään niiden hyväilyn, mutta sitten viimeistään kotona illalla mulle tulee melkein suru, kun ei mun mies juuri koskettele. Miten on muilla? Kuinka teitä huomioidaan? Olenko jotenkin ihmeellinen, kun haluaisin enemmän kuulla olevani rakastettu ja enemmän huomionosoitusta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita syitä voi olla parisuhteessa kuin mahdollisuus kokea itsensä halutuksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi?

Vierailija
22/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapset vinkumassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Samoin minä vastavuoroisesti, tuskin koskaan. Ei ole tarvetta, tiedetään muutenkin rakastavamme toisiamme. Jos tarvitsee säännöllisesti erinäisiä rakkauden tunnustuksia, kertoo se suhteen epävarmuudesta.

Vierailija
24/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei huomioi minua oikeastaan koskaan. Silti ajattelee olevansa maailman paras aviomies. Minä taas olen hänen mielestään huono nainen ja vaimo. Sanoi kerran, että kavereillaan on paremmat vaimot. Ei suostu lähtemään kanssani esim. Helsinkiin, vaan roikkuu siellä mieluummin kavereidensa kanssa.

Nukumme nyt eri huoneissa, enkä aio surra, jos eropaperit tulevat eteeni jossain vaiheessa. Haaveilen siitä, että pääsen vielä joskus miehen syliin ja suukoteltavaksi. Olen 39-vuotias.

Vierailija
25/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ei tuo koskaan, koska tietää, etten pidä kukista. Viherkasveja kyllä ostelee aina, kun näen mieluisan :D

Joka päivä sanoo rakastavansa, ainakin kerran. Yleensä useammankin.

Osoittaa rakkautensa myös muilla teoilla.

Vierailija
26/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei huomioi minua oikeastaan koskaan. Silti ajattelee olevansa maailman paras aviomies. Minä taas olen hänen mielestään huono nainen ja vaimo. Sanoi kerran, että kavereillaan on paremmat vaimot. Ei suostu lähtemään kanssani esim. Helsinkiin, vaan roikkuu siellä mieluummin kavereidensa kanssa.

Nukumme nyt eri huoneissa, enkä aio surra, jos eropaperit tulevat eteeni jossain vaiheessa. Haaveilen siitä, että pääsen vielä joskus miehen syliin ja suukoteltavaksi. Olen 39-vuotias.

Ja eroa et ota itse syystä että...?

Vierailija
27/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita syitä voi olla parisuhteessa kuin mahdollisuus kokea itsensä halutuksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi?

Se, että saa viettää paljon aikaa ihanan ihmisen kanssa. Sen, jonka on itse valinnut. Nauraa ja nauttia elämästä hänen vierellään.

Vierailija
28/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erikseen pyytänyt mieheltä, ettei se toisi mulle kukkia, mun mielestä ne on jotenkin turhia kun kuolevat kuitenkin muutamassa päivässä, ja myös aika persoonattomia. Mies käy kirjahulluna divareissa aika usein, on sitten sieltä tuonut mulle jos löytää mun lempikirjailijoita. En hirveästi välitä kukista, suklaarasioista, koruista, tuoksuista tai mitä näitä perinteisiä "rakkauslahjoja" nyt on. Semmoiset lahjat, jotka on ostettu ajatuksella ja joista näkee, että ne ostaakseen on pitänyt tuntea toinen tosi hyvin, ovat paljon parempia vaikka eivät rahalliselta arvoltaan olisi juuri mitään. Niin kuin just nuo divarin kirjat. 

Kertoo rakastavansa päivittäin ja on itseasiassa lähes aina iholla kiinni; silittää poskea, antaa suukon, halaa takaapäin, koskettaa kättä, sipaisee käsivartta, vetää sohvalla syliin jos katsotaan elokuvaa, nuuskuttelee mun hiuksia, hieroo mun niskoja töitten jälkeen. 

Arkirakkaudenosoituksista mun ehdoton lemppari on, että mies herää mun kanssa samaan aikaan (vaikka hänen ei tarvisi herätä niin aikaisin) ja kattaa aamiaisen pöytään molemmille sillä välin kun minä olen suihkussa. <3

Vierailija
29/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran osti kännissä mulle ruusun.

Rakastavansa sanoo vähintään kerran päivässä. Yleensä aamulla herätessä ja illalla nukkumaan mennessä.

Vierailija
30/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ei koskaan tuo, ihan vain koska olen pyytänyt että ei toisi ja toivonut että käyttää rahansa johonkin järkevämpään, kun kukat kuitenkin kuolevat aika nopeasti. Rakastavansa kertoo lähes päivittäin. Joinain päivinä useampaan otteeseen ❤️ parisuhteemme on hyvä ja en ole koskaan ole ollut onnellisempi

Vierailija
31/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttä ja läheisyyttä mäkin kai enemmän kaipaisin, kun varsinaisesti niitä kukkasia. Mun mies ei kyllä koskaan kokkaisi mun lempiruokaa. Ei se kokkaa, enkä edes usko, että se tietää mikä mun lempiruoka on.

AP

Rakkauden ja välittämisen osoittaminen opitaan yleensä jo kotoa. Muista sinä ainakin näyttää ja sanoa se lapsille, jos niitä on. Pojille ja tytöille.

Vierailija
32/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sanotaan että rakastetaan toisiamme. Tosin ollaan seurusteltu/asuttu yhdessä vasta alle puoli vuotta. Kukkia on tuonut kerran :)

Vierailija
33/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kukkia mieheltäni koskaan. En saa myöskään lahjaa syntymäpäivänä tai vuosipäivänä, en edes onnitteluja. Äitienpäivänä joskus ostaa jonkun lahjan lapsen puolesta, mutta ottaa sen summan sitten lapsen tililtä. Viime jouluna sain lahjaksi kaksi leffalippua; toisen niistä kyllä käytti itse!

Vierailija
34/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa tuo kukkia näin talviaikaan, joka lauantai.

Rakastavansa sanoo ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
35/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa kukkia mieheltäni koskaan. En saa myöskään lahjaa syntymäpäivänä tai vuosipäivänä, en edes onnitteluja. Äitienpäivänä joskus ostaa jonkun lahjan lapsen puolesta, mutta ottaa sen summan sitten lapsen tililtä. Viime jouluna sain lahjaksi kaksi leffalippua; toisen niistä kyllä käytti itse!

Miksi edes seurustelut tuollaisen miehen kanssa? Millainen suhde hänen vanhemmillaan on?

Vierailija
36/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo rakastavansa muutaman kerran viiossa ja puhuttelee hellittelynimillä. Suukotellaan päivittäin vähintään nukkumaan mennessä. Kukkia tuo silloin tällöin jos on jokin erityinen merkkipäivä, mutta useammin huomioi muilla tuliaisilla kuten suosikkilakritsallani ruokaostosreissulta tms. Kohtelen miestäni vastaavasti, eli toisen huomioiminen kuuluu mielestäni parisuhteessa molemmille osapuolille.

Vierailija
37/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itara ihminen voi olla??

Vierailija
38/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hellyydenosoitus on kun mies kokkaa. Mun valitsemia reseptejä

Vierailija
39/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukkia saan ehkä kerran kuussa. Sanotaan joka aamu ja ilta, että rakastetaan, ja pari kertaa siinä välissäkin ehkä :) Näyttäähän tuo muutenkin, että tykkää ja arvostaa ja ajattelee. Ja sama tietty toisinpäin, vaikka täytyy myöntää, en osta yhtä usein kukkia miehelle kuin se mulle. 

Vierailija
40/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota itse vastuuta elämästäsi ja laita eropapereita menemään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän