Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi tuo sinulle kukkia tai kertoo rakastavansa?

Vierailija
01.03.2018 |

Kuuntelen usein töissä kahvipöydässä, kuinka työkaverit saavat kukkasia yms harva se viikko ja saavat muitakin rakkauden tunnustuksia aika usein. Mun tekis mieli kysyä, että kuinka usein niiden miehet kertoo niille rakastavansa tai sanovat jotakin muuta mukavaa, mutta en kehtaa. Mun mies varmaan kyllä rakastaa mua, mutta ei se näytä sitä millään tavalla. Se on kerran tuonut kukkasia, mutta sekin tilanne liittyi vaan anteeksipyyntöön, kun se oli jollain ulkomaan jääkiekkomatkalla kolme päivää pidempään kuin oli sovittu. Olipa kiva katsella niitä kukkia siinä sitten keittiössä. Mun tyttökaverin mies joskus vaan halaa sitä ihan ilman mitään syytä. Kaappaa vaan syleilyynsä ohi kulkiessaan ja pussaa poskelle tai muuta sellaista. Mulle tulee siitä aina jotenkin ensin hyvin sellainen lämmin ja myötätuntoinen olo, jos nään niiden hyväilyn, mutta sitten viimeistään kotona illalla mulle tulee melkein suru, kun ei mun mies juuri koskettele. Miten on muilla? Kuinka teitä huomioidaan? Olenko jotenkin ihmeellinen, kun haluaisin enemmän kuulla olevani rakastettu ja enemmän huomionosoitusta?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia perus naistenpäivänä, synttäreinä, vuosipäivänä, ystävänpäivänä, nimipäivänä ja joskus ehkä kerran tai pari vuodessa muuten vaan. Rakastavansa sanoo ehkä pari kertaa viikossa ja usein puhuttelee sanomalla "rakas", kehuu tms.

Vierailija
2/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljon kukkia ja rakkaudentunnustuksia jakeleva mies välttämättä rakasta sen enempää kuin sinunkaan miehesi. Se on vain tottuneempi näyttämään tunteitaan niin. Minä olen aina ollut kova jakelemaan lahjoja ja vannomaan rakkauttani. Silti olen jättänyt lähes kaikki miehet kuin nallin kalliolle kun olen kyllästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä: En ole koskaan saanut kukkia, eikä mies toitota rakkauttaan.

Hän osoittaa sen kyllä noilla suukoilla ja halauksilla, tekemällä puolestani jotain, kokkaamalla lempiruokiani, joten minulla on asiat hyvin. Tiedän olevani rakastettu, vaikka sitä ei sanota. Tämä mies nyt sattuu olemaan vähemmän puhuvaa, enemmän tekevää sorttia. Olen miettinyt monta kertaa, juurikin tuota, ettei hän koskaan sano. Olen miettinyt, että eikö hän rakasta, mutta nyt ajattelen niin, että sanoilla voi valehdella. Teot, ne taas puhuvat enemmän kuin sanat.

Jos minulla olisi mies, joka toisi kukkia ja sanoisi rakastavansa, mutta läheisyys olisi pelkkää seksiä tai hän olettaisi minun tekevän kaikki kotityöt yksinäni, ei ajattelisi minun suhtautumistani asioiden ennen niiden toteuttamista jne, olisin varmasti onneton.

Otan osaa. Kylmässä suhteessa eläminen on varmasti kurjaa.

Vierailija
4/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Meillä välittämistä osoitetaan teoin. Hellyyttä ja läheisyyttä riittää.

Vierailija
5/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan toi viimeksi ystävänpäivänä, niitä tuo vain muutaman kerran vuodessa. Pieniä lahjoja saan sen sijaan lähes viikoittain, mutta nyt tarkoitan todellakin pieniä lahjoja eli jotain tarpeellista tai jotain mitä kerään.

Ikinä ei ole sanonut rakastavansa ja vain kerran on käyttänyt sanaa 'rakas', silloinkin siihen liittyi huumoria. Mutta sen hän sanoi jo seurustelumme alkuaikoina, ettei ole tippaakaan romanttinen eikä koe luontevaksi puhua tuollaisia. Hän näyttää rakastamisensa teoillaan.

Vierailija
6/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo rakastavansa joka päivä, käyttää kotona ja kaksin ollessa vain hellittelynimiä.

Kukkia ei tuo, koska ne ovat turhia. Ollaan sovittu, että ei ostella lahjoja toisillemme, vaan hankitaan rahoilla jotain yhteistä kivaa tekemistä tai asiaa. Oli ne sitten kumman rahoja hyvänsä. Kukkapuskan sijaan on kivempi mennä vaikka samppanjalle Kämpiin tms.

Hieroo jalkoja, halii ja pussaa monta kertaa päivässä. On se aika hellunen kaveri.

Vierailija
7/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelua ja hyväilyä on aina kun nähdään, eli useamman kerran viikossa. Samoin yhteistä aikaa, jolloin huomio on vain toisessa. Lahjoja ei vaihdeta oikeastaan ollenkaan, kauniita sanoja silloin tällöin. Tiedän, mitä toinen minusta ajattelee ja mitä hän minua kohtaan tuntee. Jos en tietäisi, pyytäisin häntä osoittamaan sen. Parisuhteessa ei ole yhtään mitään järkeä, jos ei koe tulevansa halutuksi ja rakastetuksi.

Tämä rakkauden kielet -juttu kannattaa jokaisen tuntea: http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/?x17665=5205681

Vierailija
8/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, osoittaa kyllä saman asian muilla tavoilla/teoilla!

Vierailija
9/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia pari kertaa vuodessa, sanoo rakastavansa aina kun minäkin sanon (ei oma-aloitteisesti). Enempää ei tarvita, teot puhuvat puolestaan. Ihana mies :-)

Vierailija
10/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä ja läheisyyttä mäkin kai enemmän kaipaisin, kun varsinaisesti niitä kukkasia. Mun mies ei kyllä koskaan kokkaisi mun lempiruokaa. Ei se kokkaa, enkä edes usko, että se tietää mikä mun lempiruoka on.

AP

Vierailija
11/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo päivittäin rakastavansa mua. Viimeksi sain mieheltä kukan valmistujaisissani, koska mun äiti pakotti miehen antamaan mulle kukan, vaikka molemmat tietää, etten pidä kukista.

Vierailija
12/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia on tuonut kerran, vaikka oon vihjaissut ja suoraankin sanonut, että olisi kiva, kun joskus niitä toisi. Mutta ei se ole mikään rakkauden mittari. Mieheni sanoo joka päivä, että rakastaa ja halaa ja pussaa paljon, kehuu usein ja haluaa minua aina. En vaihtaisi miestäni mihinkään!

Vierailija
13/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttä ja läheisyyttä mäkin kai enemmän kaipaisin, kun varsinaisesti niitä kukkasia. Mun mies ei kyllä koskaan kokkaisi mun lempiruokaa. Ei se kokkaa, enkä edes usko, että se tietää mikä mun lempiruoka on.

AP

Nyt tulee jo kurja olo sun puolesta.

Vierailija
14/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo rakastavansa useamman kerran päivässä, halataan & pussataan aina kun lähietäisyydelle osutaan.

Kukkia tuo nuutaman kerran kuukaudessa.

Vierailija
15/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan usein mieheltäni kukkia, tosin se muistaa aina sanoa, että osti kun halvalla sai:) Pusuja saan aamusin, kun mies lähtee töihin.

Vierailija
16/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia kerran vuodessa (jouluna) eikä oikeastaan juuri koskaan sano rakastavansa mua.

Vierailija
17/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia saan pari kertaa vuodessa, kauniiksi kehuu melkein päivittäin, ostaa lempiruokaani kaupassa käydessään ja vie syömään pari kertaa kuussa. Halauksia tai muuta arkista fyysistä läheisyyttä ei kuitenkaan kovin paljon anna. Seksiin on kuitenkin valmis milloin vain.

Vierailija
18/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia en oo saanu heinäkuun jälkeen, pussataan n. 2vk välein ja en taida edes muistaa millon oon kuullu olevani rakas. Ellei lasketa riidan aikana tullutta epäsuoraa ilmaisua siitä että ollaan lapsen kanssa tärkeitä.

Vierailija
19/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kertoo rakastavansa, kukkia en kauhean usein saa, mutta niitä en kaipaakkaan. Tuo kyllä kaupasta usein pyytämättä lemppari salaattia, jos sen voi kukaksi laskea 😂

Vierailija
20/59 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä sanonut rakastavansa. Kukkia oon saanu vuosipäivänä. Huolehtii kuitenkin monista asioista koskien minua ja minä vastavuoroisesti huolehdin hänestä. Kaipaisin hellyyttä ja kosketusta mutta olen sopeutunut tähän. Se ei ole kai luontevaa miehelle ja jos ei itse kaipaa hellyyttä niin varmaan vaikea ymmärtää minua vaikka olenkin asiasta puhunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän