Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kauppakeskuksen wc:ssä ja järkytyin

Vierailija
07.01.2024 |

Yksikään naisten wc:ssä asioinut ei pessyt käsiään kunnolla, pahimmillaan pesutapahtuma kesti noin sekunnin. Olette te kyllä kuvottavaa väkeä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä te? Jos olet mies, mitä teit naisten vessassa ylipäätään? Joku roti näihin trolleihin

Vierailija
2/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä pissalla huljuttelen kopissa, kun koulussa opetettiin, että pissa on steriiliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on dirty. Tykkään vaan trans-naisista, kun eivät ole samalla tapaa dirty.

Vierailija
4/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä te? Jos olet mies, mitä teit naisten vessassa ylipäätään? Joku roti näihin trolleihin

Te muut naiset, jotka ette älyä pestä käsiänne.

Ap

Vierailija
5/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittuuuu

Vierailija
6/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen kyllä yleensä kädet siellä vessakopissa olevassa lavuaarissa, koska inhottaa ajatuskin, että siirtäisi bakteereja oven lukkoon ja kahvoihin. Kun olen pessyt kädet, talviaikaan puen hansikkaat käteen ja poistun wc-tiloista. Jos on kesäaika, saatan käydä vielä huutaisemassa kädet siinä yhteisaltailla, jos olen koskenut kahvoihin yms. Korona-aika opetti paljon, ettei joka paikasta haali viruksia mukaansa.

Vierailija
7/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa hotellissa tällä hetkellä. Buffet-ravintolan ovella käsidesi. Sitä käyttää 1/10. Ihminen on tyhmä eläin.

Vierailija
8/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yleensä pissalla huljuttelen kopissa, kun koulussa opetettiin, että pissa on steriiliä

Ei ole enää kun se tulee ulos rakosta. Et sitä oppinut.

Vierailija
9/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen kyllä yleensä kädet siellä vessakopissa olevassa lavuaarissa, koska inhottaa ajatuskin, että siirtäisi bakteereja oven lukkoon ja kahvoihin. Kun olen pessyt kädet, talviaikaan puen hansikkaat käteen ja poistun wc-tiloista. Jos on kesäaika, saatan käydä vielä huutaisemassa kädet siinä yhteisaltailla, jos olen koskenut kahvoihin yms. Korona-aika opetti paljon, ettei joka paikasta haali viruksia mukaansa.

Tässä wc:ssä ei ole kopeissa altaita.

Ap

Vierailija
10/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.

Vierailija
11/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kun käyn lounaalla joskus Itis Kauppakeskus Itä -Helsinki. Menen siellä  wc. kuin syötyä,ahviteltuani  Lounaspaikan ulkopuolella olevaan 2 kerros . Wc joissa isot tilat ja todella aina siistit.Viimeksi 4.1.24 sukulaiseni kanssa. Ei mitän valittamista siisteydestä tai muista ihmisitä.Kyllä useampi siinä lavuari rivissä pesi käsiä.Tapanani ei ole tarkailla ihmisiä,mitä wc tilat tekee tai ostoksia tekevät.Kullakin huvinsa jos kytäilee tuntemattomia ihmisiä ja heidän wc-käytäytymistä tai osotoksiaan.

Vierailija
12/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.

Mutta se on taas asia erikseen, että millä tavalla. 

Ap

Vierailija
13/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!

-Pertsa

Vierailija
14/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit malttanut kuunnella sitten seuraavan lauseen, olisit kuullut myös sen faktan että kun ulos tulee kerää heti viruksia ja bakteereita itseensä, ihan heti. Eli ei ole enää lähelläkään steriilia.

Vierailija
15/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisvessoissa näkee monesti tippoja vessanrenkaan päällä eli miehet ovat kusseet rengas alhaalla. Heti vaihdan vessaa. Jos ei löydy puhdasta niin menen ihan perinteiseen naistenvessaan, siellä ei ole kustu renkaalle.

Vierailija
16/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!

-Pertsa

Niinpä. Paperihan siinä on välissä. Ei kai kukaan käsillään pyyhi?

Vierailija
17/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä pesen todella sen 20 minuuttia vasta kun tulen kopista, en sotke käsineitä siihen kopin kahvaan kun en tiedä kuinka on aiemmat sotkeneet. Kyynärpäällä aukaisen sitten oven kun on kädet puhtaat, en käsilläni vaikka olisi käsineet, jos ei ole paperia saatavilla. Näin tein jo ennen koronaa kun olen ikäni tiennyt mistä niitä pöpöjä saa. 

Vierailija
18/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos he on käyneet vain meikkaamassa ja hiuksia sukimassa siellä. Itellä on aina mukana oikku peili ja meikit ja saatan piipahtaa vain korjaamassa meikkejä piilossa. Pesen kyllä kädet senkin jälkeen, koska vessa ja ovenkahvat.

Vierailija
19/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn naisten vessassa kakkosella, vaikka olen mies, kun miesten vessojen istuimet on niin nasty.

Vierailija
20/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järkytyin, kun tuntemani henkilö teki itsarin. Huolensa kullakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi