Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Millainen on unelmiesi nainen - kuvaile!

Vierailija
01.03.2018 |

Nyt mies! Kuvaile unelmiesi nainen! Siis sellainen nainen, joka kiinnostaisi aidosti ja jollaisesta olet ehkä ollutkin kiinnostunut?
Mitä ominaisuuksia, millaisia ulkonäkö- ja luonneominaisuuksia?

Ja vastavuoroisesti: millaisia ominaisuusksia ei ole unelmiesi naisella?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva jos nämä ketjuun vastanneet miehet olisivat antaneet jotakin infoa myös itsestään: ikä nyt ainakin, perhesuhteet tms.

Kysytaan unelmien vaimoa. Eiko se ole irrelevanttia onko se mahdollista vai ei.

Kaytannossa taru olentoa tassa haettiin

Oma vaimoni ulkonaon puolesta tayttaa tiukatkin kriteerit.

Luonne onkin sitten toinen juttu.

Usein toivon etta olisin antanut itseni rakastua mukavampaan ihmiseen

Omat datat

yli 40

yli 180cm

noin 85kg sixpackilla

akateeminen, urheilullinen 4 kertaa viikossa, enempan ei ole aikaa

3 lasta naimisissa

Vierailija
42/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Keskity olemaan paras mahdollinen itsesi äläkä mieti muiden, varsinkaan miesten, mielihaluja. Miehiin sekaantuminen on yleensä vain virhe muutenkin.

Vierailija
44/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällaista voi kovin tarkkaan sanoa, kun kyse on aina yksilöllisestä persoonasta. Mutta yleisesti ottaen seuraavat pitää löytyä:

Tarpeeksi omapäinen - pitää olla omia mielipiteitä ja tietenkin perustelut niille. Haluaa käydä keskusteluja mitä moninaisimmista asioista ja ehkä hieman pilke silmäkulmassa väitellä ja kinastellakin. Järkevästi ja loogisella argumentaatiolla. 

Itsenäinen - ei seurustelun alkaessa unohda omia kavereitaan, vaan pitää huolta ystävtyyssuhteistaan ja voi käydä miespuolistenkin kavereiden kanssa baarissa tms. Ei rajoita suotta itseään ja menemisiään. Tähän tietty liittyy luottamus.

Ei ole mustasukkainen - en minäkään ole. Se on ymmärrettävää ala-asteen kaverisuhteissa, ei aikuisten parisuhteissa. Molemmat saavat vähän flirttailla muillekin, se on vain hauskaa.

Musikaalinen, soittaja ja ylipäätään taidetta ja kulttuuria arvostava - olisi mahdotonta kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, jolle musiikki ja soittaminen on "ihan sama". Se kertoo pitkäjänteisyydestä ja musikaalisuus kulkee käsikädessä kielellisen lahjakkuuden kanssa, josta päästään seuraavaan..

Monimuotoinen kielenkäyttö - sanavaraston ja ilmaisun laajuus kertoo laajasta sivistyksestä ja toisaalta ajattelun moniulotteisuudesta. Kieli on mieli. 

Arvostaa hyvää ruokaa ja viiniä - teen lähes joka päivä erilaisia ruokia ja testailen uusia makuja. Miksi tehdä tylsää makaronilaatikkoa kun samalla vaivalla voi tehdä vaikka ragua? Miksi tehdä jotain hirveää uunimakkaraa, kun samassa ajassa keittelee punaviinikastikkeen ja paistaa ankanrinnat?

Ylipäätään naiseni ovat aina olleet eteenpäinkatsovia, positiivisia henkilöitä, jotka aika syvällisesti ajattelevat ja analysoivat maailmaa vaipumatta masenteluun tai itsesääliin. Rohkeita naisia!

No tämähän olen minä :-)

Miehistä ei kyllä ole löytynyt kumppania.

Vierailija
45/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien nainen?

- Naisellinen (käytännössä tarkoittaa naisellisia hiuksia, muodokkaan naisellista vartaloa, ei ole liian lihava eikä laiha, kaunis omalla tavallaan, kantaa itsensä hyvin, pukeutuu itselleen sopivalla tyylikkäällä tavalla, herättää seksuaalisen halun heteromiehessä).

- Älykäs, mikä ei siis tarkoita spesifoitumista vain yhteen rajattuun alaan, vaan enemmänkin sellaista laajaa yleistietoa, yleissivistystä, monipuolista kiinnostusta ympäröivään maailmaan, oppimishalua, innokkuutta kehittyä ja kasvaa. Myös sosiaalinen äly ja ns. sydämen sivistys on tärkeää ja kertoo älykkyydestä.

- liikunnallinen ja itsestään huoltapitävä, pitää itsestään huolta niin fyysisesti kuin henkisesti. Ei tosin tarvitse olla mikään mustavalkoinen himoliikkuja tai yhteen lajiin hullaantunut.

- Jakaa saman siisteys- ja hygieniakäsityksen kanssani: mahdotonta elää ja olla henkilön kanssa, joka ei esim. pese hampaitaan, käy riittävän usein suihkussa tai halua elää siistissä kodissa. Kuulostaa oudolta, mutta sellaiseenkin kuvioon on tullut törmättyä...

- ei lapsia eikä taustalla keskenjääneitä ihmissuhdesotkuja.

- pitää huolta asioistaan.

Vierailija
46/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvästikään ihme ettei mulle ole miestä löytynyt :D

Vierailija
47/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea, ei tarvii olla blondi

Hoikka 170cm/50kg

Pienet nännit

Kapea uuma

Sileä iho

Avoin

Järkevä

Taloudellinen

Minä olisin melkein tuollainen. Tosin taloudellisuudesta en niin piittaa. Rahaa kuluu. 

Vierailija
48/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori, pitkäsäärinen, hoikkavartaloinen (mutta rintoja pitää olla) ja kaunis naamasta. Anna-Sofia Ali-Sisto on unelmani.

-M42

Mutta eihän tolla A-Sofialla ole tissejä?

Vierailija
49/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies1996 kirjoitti:

Valikko

Show notifications

Etusivu

Etsi

Alueen etusivulle

Tilanneviesti Kommenttisi on lähetetty.

Keskustelun etusivu | Aihe vapaa

Tinder-treffit naisen kanssa

Sivut

KOMMENTIT (18)

Vierailija

17/18

klo 11:46 | 1.3.2018

Kahville tai lenkille kuten ehdotettu. Leffateatteri on huono vaihtoehto ja siihen moni aloittelija lankeaa. Leffassa ei voi jutella kuin alussa leffaa odotellessä ja sitten vaan istutaan hiljaa pari tuntia :D

VASTAA LAINAA Ilmoita asiattomaksi

2

alas

0

Vierailija

18/18

klo 11:54 | 1.3.2018

Näytä aiemmat lainaukset (2)

Vierailija kirjoitti:

Totta, mulla on vaan hyvä intuitio ihmisten suhteen, joten en ole koskaan kutsunut stalkkaavaa friikkiä luokseni. En siis suosittele kaikille. Kävely on aina hyvä paikka ekoille treffeille, mieluiten jossain missä on ympärillä muita ihmisiä. Itse olen tavannut näitä treffikumppaneita iltahämärässä lenkkipoluilla. Mutta edelleen, mulla on hyvä intuitio. :D

Heh. Mukava kuulla, että sinulla on toistaiseksi ollut hyvä vainu miesten suhteen. - En kuitenkaan malta olla huomauttamatta, että en tiedä miksi minulle tulee vähän kumma tai outo (pelokas?) olo, jos joku haluaisi minut ensi-treffeille kävelylle, iltahämärään paikkaan, jossa ei ole ympärillä muita ihmisiä... Okei voihan se toki olla romanttista ("vain me kaksi ja koira todistajana tai sitten.."), mutta, mutta. ehkä kuitenkin ensimmäisellä kerralla paikka, jossa vielä saattaa joku tulla vastaan, tai olla huutoetäsiyyden päässä.

VASTAA LAINAA Ilmoita asiattomaksi

2

alas

0

Vierailija

19/18

klo 12:17 | 1.3.2018

Unelmien naisen 3x3 parhaat luonteenpiirteet:

- Aito, herkkä ja tunteellinen.

- Iloinen, puhelias ja hauska.

- Vahva, itsenäinen ja rohkea.

Unelmien naisen 3x3 kiinnostuksen kohteet:

- Musiikki, kirjallisuus ja taiteet.

- Liikunta, luonto ja kaupunki elämä.

- Yhdessä olo, oma aika ja hengailu

Unelmien naisen 3x3 muuta:

- Urheilullinen, seuraa aikaa ja pukeutuu rohkeasti.

- On itsevarma, seikkailullinen ja kokeilunhaluinen.

- Nauttii ruoasta, on läsnä hetkessä ja pitää kissoista.

Ennenkaikkea naisen tulee olla luonnollinen, ei siis silikonirintoja eikä botox huulia. Myös "muhkea" takapuoli on ei, pidän enemmän naisista joilla kyljet ja jalat jatkuu esteettisen suorassa linjassa.

Valitettavaksi toistaiseksi ei ole tärpännyt.

Mulla osuu kaikki 9. Harmi, ettei oma miesystävä arvosta samoin.

Vierailija
50/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies! Kuvaile unelmiesi nainen! Siis sellainen nainen, joka kiinnostaisi aidosti ja jollaisesta olet ehkä ollutkin kiinnostunut?

Mitä ominaisuuksia, millaisia ulkonäkö- ja luonneominaisuuksia?

Ja vastavuoroisesti: millaisia ominaisuusksia ei ole unelmiesi naisella?

Oletko varma että haluat tietää? Kerron nyt kun kerta utelet. Nätti/kaunis naama, hyvät muodot eli tiukka peppu ja terhakat tissit. Aina halukas ja estoton, vielä aloitteita itsekkin tekevä. Ei nalkuta kun bisse maistuu. Osaa keskustella mielenkiintoisista asioista kuten tiede, kirjallisuus ja politiikka.

Tärkein ei ominaisuus on ettei ainakaan ole pihtari tai lahna. Hrr mikä muisto yhden yön jutusta jolta teki mieli kokeilla pulssi onko elossa.

Vierailija
52/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalea, ei tarvii olla blondi

Hoikka 170cm/50kg

Pienet nännit

Kapea uuma

Sileä iho

Avoin

Järkevä

Taloudellinen

Minä olisin melkein tuollainen. Tosin taloudellisuudesta en niin piittaa. Rahaa kuluu. 

Mulla on jo kutakuinkin tuollainen vaimo.

Hänen järkevyydestä en ole varma.

Haluaisitko asua ulkomailla?

Vierailija
53/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ehkä kuvata millainen ei ole unelmien nainen...

Vierailija
54/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis tulee mullekin näitä lukiessa.

No, ei siinä mitään. Ei ole mikään uusi ajatus mulle ja hyvin oon tähänkin asti viihtynyt itsekseni. Toki tuntuisi paremmalta jos tietäisi tämän olevan oma valinta, mutta aika pieni lohtu se kuitenkin olisi enkä sellaista tarvitse.

Vierailija
55/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fdgdfsgdfg kirjoitti:

Niitä on vain yksi, ja menetin hänet.

Minkälainen hän oli?

Sitä on vaikea kuvailla, koska hänessä oli tuhat pientä asiaa. Hän ymmärsi minua ja oli kärsivällinen ja järkevä, keskustelukykyinen. Ihana nauru. Minun silmääni myös seksikkäin ja kaunein, mitä olin nähnyt. Murrettiin toistemme muureja ja avattiin uusia asioita toisillemme.

Vierailija
56/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä (väh. 175 cm), tumma (sellainen välimerellinen väritys on hyvä), laiha, mutta naisellinen vartalo, lyhyttukkainen, hyvä iho. Ei ylettömän puhelias, ei pihtari.

57/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, että miksi näitä miesten kommenteja alapeukutetaan niin paljon ja harmitellaan, että ei ihme kun en ole ketään löytänyt. Ei nämä ole mitään vaatimuksia ja toki meillä kaikilla on ne tietyt mieltymykset, mutta usein niistä joustetaan. Esim itse rakastan, kun miehellä on pörröinen kiharapehko. Onko mun miehellä sellainen? Ei ole. Silti rakastan häntä hyvin paljon. Jos tätä samaa kysyttäisiin naisilta, niin eiköhän sieltäkin tulisi samanlaisia kommenteja. Se, että sanotaan, että unelmien naisella olisi pitkät hiukset ja hoikka vartalo, niin tästäkin varmasti moni mies on valmis tinkimään, jos kemiat muuten kohtaa. Ei varmasti kaikki ole, mutta uskon, että suurin osa on. 

Vierailija
58/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milffi ehdottomasti. Siis rotunainen joka ei lässytä, kokenut ja jonka voi puhua mistä vaan. Avarakatseinen ja avoin. Pitä itsestään huolta.

Vierailija
59/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis tulee mullekin näitä lukiessa.

No, ei siinä mitään. Ei ole mikään uusi ajatus mulle ja hyvin oon tähänkin asti viihtynyt itsekseni. Toki tuntuisi paremmalta jos tietäisi tämän olevan oma valinta, mutta aika pieni lohtu se kuitenkin olisi enkä sellaista tarvitse.

Kun kysytään unelmaa niin turha vastauksista on vetää palkokasvia sieraimeen. Itselläsikin on unelmia joihin ei löydy miestä. Mä törmäsin säkällä naiseen joka oli kuin haaveuni. Tuntui haluavan yhtä paljon kuin itse. Yli kaksi vuotta vähintään kerran päivässä. Viikonloput ihan puhdasta irstailua.

Niin se vain hyytyi hänelläkin hiljalleen halut. Ollaan vieläkin yhdessä ja tekee parhaansa kun tietää mitä haluan. On meillä muutakin yhteistä, molemmilla sanan säilä heiluu. Kumpikin on sanonut samaa ettei jaksaisi tyhjäpäistä. Riidellessä pirullista kun "iskut" on usein turhan teräviä. Aivan ihme oikeastaan että ollaan vielä yhdessä.

Vierailija
60/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka käyttää kaapua ja hoitaa kotia ja perhettä. Täytyy osata myös tehdä hyvää ruokaa eikä puhu muille miehille. On omistautunut vain minulle ja minun hyvinvoinnilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi