Mies! Millainen on unelmiesi nainen - kuvaile!
Nyt mies! Kuvaile unelmiesi nainen! Siis sellainen nainen, joka kiinnostaisi aidosti ja jollaisesta olet ehkä ollutkin kiinnostunut?
Mitä ominaisuuksia, millaisia ulkonäkö- ja luonneominaisuuksia?
Ja vastavuoroisesti: millaisia ominaisuusksia ei ole unelmiesi naisella?
Kommentit (80)
Ei järjestyksessä:
Ulkonäkö:
+Silmät
+Hiukset
+Ryhti
Luonne:
+ Huumorintaju
+Itsevarmuus
+ Positiivisuus 24/7 (Tämä kohta tuottanut itselleni vaikeuksia, siis löytää semmonen leidi jolla hymy ei hyydy)
+ Keskustelukyvykkyys (En tarkoita, että pitää tietää minun mielenkiinnoistani, kuhan osaa keskustella "polttavista asioista")
M27
Älykäs ja verbaalisesti lahjakas, keskustelukykyinen, mielipiteitä omaava, sellainen joka klaaraa sosiaaliset tilanteet eikä tarvitse ns. hävetä sukulaisten tai kavereiden seurassa. Omaa pelisilmää ja sosiaalista älykkyyttä.
Ei mikään kiukutteleva pikkutyttö, joka polkee jalkaa tai drama queen, joka järjestää uhmakkaita tantrumeita jos ei saa tahtoaan läpi.
Rehellinen, mutta silti hienotunteinen. Mukava muita kohtaan ja ottaa muut huomioon. Terveellä tavalla silti itsekäs, ei mikään kynnysmatto, mutta kuitenkin muut huomioivalla tavalla.
Ulkonäöllisesti unelmieni nainen on persoonallisesti kaunis. Ei siis mikään missimäinen vieno hymyilijä mutta silti miellyttävä katsella. Vartalo on normaali tai hoikka, mutta muodokas. Ei tarvitse olla mikään himoliikkuja, mutta jotakin liikuntaa olisi hyvä harrastaa ja tämä saisi tietysti näkyä myös vartalossa.
Suurin osa miehistä on kuvaillut minut.
Olen taiteellinen ja musikaalinen, kirjallisuudesta nauttiva - niin lukien kuin kirjoittaen -, urheilullinen ja hoikka sekä elämänmyönteinen. Pukeudun yleensä naisellisesti ja kalssisesti. Olen herkkä ja suhteellisen rauhallinen, mutta pidän puoleni tosipaikan tullen. Tiedostan selkeästi omat arvoni. Olen myös äiti.
Olen eronnut yli vuosi sitten, mutta miehiä riittää iloksi. Vielä ei ole oikeata löytynyt silti.
Vierailija kirjoitti:
Olen taiteellinen ja musikaalinen, kirjallisuudesta nauttiva - niin lukien kuin kirjoittaen -, urheilullinen ja hoikka sekä elämänmyönteinen. Pukeudun yleensä naisellisesti ja kalssisesti. Olen herkkä ja suhteellisen rauhallinen, mutta pidän puoleni tosipaikan tullen. Tiedostan selkeästi omat arvoni. Olen myös äiti.
Olen eronnut yli vuosi sitten, mutta miehiä riittää iloksi. Vielä ei ole oikeata löytynyt silti.
Tästä ei kovin moni mies pidä, jos siis hakee naista muuksikin kuin panoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ne miehet toisistaan tietää... Te miehet olette katsos vähän yksinkertaisia. Tottakai muut ukkelit unohdetaan siinä vaiheessa kun jonkun kanssa muodostuu vakava parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ne miehet toisistaan tietää... Te miehet olette katsos vähän yksinkertaisia. Tottakai muut ukkelit unohdetaan siinä vaiheessa kun jonkun kanssa muodostuu vakava parisuhde.
Kyllä ne jutut liikkuu, valitettavasti.
Lisäksi, olet eronnut? Mikä meni pieleen, mitä vikaa sussa on? Jotakin selkeästi, koska olet eronnut. Lisäksi sulla on lapsia. Pitkä miinus.
Eronnut nainen, jolla on jo lapsia toiselle miehelle/toisille miehille, ei ole enää mikään catch monenkaan silmissä. Ei ainakaan unelmien nainen. Vaikka ne ulkoiset ominaisuudet olisi siis vaikka mitä ja luonne täyttä kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen tai hoikka, hyvä ryhtinen, urheilullinen ja omaa terveet elämäntavat. Ei tupakoi eikä käytä alkoholia. Iloinen ja nauravainen. Pitkät hiukset, mieluiten tummat mutta kunhan on omat. Ei muitakaan lisähärpäkkeitä vaan luonnonkaunis. Lyhyet kynnet.
Hyväryhtinen
Joku kivasti sporttinen, kasvonpiirteiltään kaunis. Esim. useat ampumahiihtäjät ovat. Huippuna Dorothea Wierer.
Vaalea, ei tarvii olla blondi
Hoikka 170cm/50kg
Pienet nännit
Kapea uuma
Sileä iho
Avoin
Järkevä
Taloudellinen
Vierailija kirjoitti:
Hoikka 170cm/50kg
Pienet nännit
Kapea uuma
Sileä ihoAvoin
Järkevä
Taloudellinen
Miksi alapeukut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka 170cm/50kg
Pienet nännit
Kapea uuma
Sileä ihoAvoin
Järkevä
TaloudellinenMiksi alapeukut
Paino suhteessa pituuteen on sulla tässä aika suuri vaatimus ja siihen lisättynä pienet nännit omg plus sileä iho. Hanki barbinukke.
Hoikka mutta muodokas.
Kimmoisa.
Hyväntuoksuinen.
Empaattinen ja rauhallinen.
Ei tupakoi.
Ei tatuointeja eikä lävistyksiä.
Lapsirakas mutta (toistaiseksi) lapseton.
fdgdfsgdfg kirjoitti:
Niitä on vain yksi, ja menetin hänet.
Minkälainen hän oli?
Olisipa kiva jos nämä ketjuun vastanneet miehet olisivat antaneet jotakin infoa myös itsestään: ikä nyt ainakin, perhesuhteet tms.
up