Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Millainen on unelmiesi nainen - kuvaile!

Vierailija
01.03.2018 |

Nyt mies! Kuvaile unelmiesi nainen! Siis sellainen nainen, joka kiinnostaisi aidosti ja jollaisesta olet ehkä ollutkin kiinnostunut?
Mitä ominaisuuksia, millaisia ulkonäkö- ja luonneominaisuuksia?

Ja vastavuoroisesti: millaisia ominaisuusksia ei ole unelmiesi naisella?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Sporttinen

> Ei täyteaineita

> Osaa ajatella asioita rationaalisesti

> Ei polta tupakkaa

> Hygienia pelaa

> Ei horotatuointeja/lävistyksiä eikä tukkuosaston jäsenkorttia pakkeliosastolle (älytön meikkien käyttö)

> Kivan näköinen (subjektiivinen asia)

> Tykkää sänkytouhuista muulloinkin kuin kerran kuussa lauantaisaunan jälkeen

> Ei omaa ns. bitch attitudea

Vierailija
62/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä (väh. 175 cm), tumma (sellainen välimerellinen väritys on hyvä), laiha, mutta naisellinen vartalo, lyhyttukkainen, hyvä iho. Ei ylettömän puhelias, ei pihtari.

Tosiaan tärkein unohtui, eli ehdottomasti ei lapsia, ainakaan huollettavina. Itselläni onkin piuhat poikki joten lapsia ei pitäisi olla suunnitelmissakaan. 

t. m43, 185/78, akateeminen koulutus, asiantuntijatyössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milffi ehdottomasti. Siis rotunainen joka ei lässytä, kokenut ja jonka voi puhua mistä vaan. Avarakatseinen ja avoin. Pitä itsestään huolta.

muttta siis toki kaikissa ihmisissä on osaltaan sitä valuvikaa että he juurtuvat liikaa tietyn tyyppiseen ajatteluun ja eiivät huomaa kuinka maaaulma ympärillä muuttuu. Toki arvot ja periinteet ja varsinkin hyväksi havaaitut sellaiset ovaaat myös osaltaaan viisautta, naisen vaistoot yhdistettynä moderniin viisaaseen elämäänähneeseen naiseen voi pojat.

Vierailija
64/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selvästikään ihme ettei mulle ole miestä löytynyt :D

Sama fiilis tulee mullekin näitä lukiessa.

No, ei siinä mitään. Ei ole mikään uusi ajatus mulle ja hyvin oon tähänkin asti viihtynyt itsekseni. Toki tuntuisi paremmalta jos tietäisi tämän olevan oma valinta, mutta aika pieni lohtu se kuitenkin olisi enkä sellaista tarvitse.

Kun kysytään unelmaa niin turha vastauksista on vetää palkokasvia sieraimeen. Itselläsikin on unelmia joihin ei löydy miestä. Mä törmäsin säkällä naiseen joka oli kuin haaveuni. Tuntui haluavan yhtä paljon kuin itse. Yli kaksi vuotta vähintään kerran päivässä. Viikonloput ihan puhdasta irstailua.

Niin se vain hyytyi hänelläkin hiljalleen halut. Ollaan vieläkin yhdessä ja tekee parhaansa kun tietää mitä haluan. On meillä muutakin yhteistä, molemmilla sanan säilä heiluu. Kumpikin on sanonut samaa ettei jaksaisi tyhjäpäistä. Riidellessä pirullista kun "iskut" on usein turhan teräviä. Aivan ihme oikeastaan että ollaan vielä yhdessä.

En mä olekaan mitään sieraimiini vetänyt, älä sinäkään vedä minun kuvitellusta vetämisestäni.

Ja väitän kyllä vastaan, mun "unelmat" on aika lailla suunnilleen se mitä oikeasti haluan ja odotankin mieheltä. Totta tietenkin on, että ei ole löytynyt. Sinkkuuteeni voi aina vedota jos haluaa todistella että toiveeni on epärealistisia.

Kurjaa että teillä menee huonosti, onnea tilanteen selvittelyyn. Jos suhde päättyykin, oli teillä ainakin kaksi hyvää vuotta joita muistella. 

Vierailija
65/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö hän tulee uniin ja lyö minut täysin hajalle. On tää julmaa.

Vierailija
66/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milffi ehdottomasti. Siis rotunainen joka ei lässytä, kokenut ja jonka voi puhua mistä vaan. Avarakatseinen ja avoin. Pitä itsestään huolta.

muttta siis toki kaikissa ihmisissä on osaltaan sitä valuvikaa että he juurtuvat liikaa tietyn tyyppiseen ajatteluun ja eiivät huomaa kuinka maaaulma ympärillä muuttuu. Toki arvot ja periinteet ja varsinkin hyväksi havaaitut sellaiset ovaaat myös osaltaaan viisautta, naisen vaistoot yhdistettynä moderniin viisaaseen elämäänähneeseen naiseen voi pojat.

otttakaa siihen nykyisten nuorten tyttöjen naiseksi kasvamisesda enemmän huomioon niitä hyväkkssi havaittuja asioita mitä meillä suomessa vahvat fiksut itsennäiset naiset ovat tättä maata tasa arvoistaneet ja tuleevaisuudessa yhä enemmän tulisiivat olemaan rakentamassa siinä missä miehetkin. Naisen lemmpeys, hyväntahtoisuuus, viisaus, inhimillisyys, solidaarisuus ja vilpitön puhdas rakkaus, likka nimellisarvoisuus, leimaaavuus, ennakkoluulot voimaa ovat nämä jotka luovat ihmisille ihmisarvoista elämää tunteakseen sen, davan siitä voimaa, aktiivisuutta ja motivaatioiäta, ymmärrys että olen olemassa oleen tärkeä, minutt hyväksytäään sellsisena kuon olen, kannan vaaastuuni ja olen osavjotakin.

Vierailija
67/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalea, ei tarvii olla blondi

Hoikka 170cm/50kg

Pienet nännit

Kapea uuma

Sileä iho

Avoin

Järkevä

Taloudellinen

Miksi alapeukut

Haloo! 170 cm ja 50 kg!! Haluat siis anorektikon? Itse olen 162 cm ja 53 kg ja hoikka.

Vierailija
68/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja miellyttävä silmälle. Seksikäs, naisellinen. Pitää sisällään sekä kasvot, vartalon, että sen miten kannattelee ja kantaa itsensä. Sama se onko hiukset lyhyet vai pitkät...tai ehkä sellainen butch-tyylinen sänki olisi kieltämättä vähän jo liikaa mullekin.

Fiksu, ei siis mikään kaakattava kana, joka uskoo sinisilmäisesti kaikki utopistisemmatkin jutut ja selitykset. Eli pientä kyynisyyttä ja skeptisyyttäkin saa naisessa olla ihan itsesuojeluvaistomaisesti, vaikka perusluonne olisikin positiivinen. Elämänkokemusta riittävästi ettei ihan jokainen tuulenpuuska vie mukanaan.

Riittävästi kouluttautunut ja opiskellut. Ihan sama onko tohtori, maisteri, kandi tai opistosta valmistunut, kunhan on jotenkin sivistänyt itseään peruskoulun ja/tai lukion jälkeen

Ei lapsia, ei keskenjääneitä suhteita eikä luurankoja komerossa.

Vierailija
70/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on hyvä naisen lukea. Suosittelen kaikkia miestä etsiville naisille miestä kertomaan unelmanaisensa ominaisuuksia. Jälki on kuin huomaisi uuden puhelimensa lasissa naarmun.

Näet listatuista ominaisuuksista yhdellä silmäyksellä voisiko mies kiinnostaa sinua. Nämä vastaukset tähän aloitukseen olivat uskomattoman tylsiä. Niissä ei ollut mitään mihin katse kiinnittyisi, mikä jäisi mieleen, mikä saisi kiinnostumaan miehestä. Voi toki olla, että pelkästään se listaus tekee niin miehestä kuin naisesta tylsän.

Vierailija
71/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan tietää. Kun jostakin kiinnostuu.

Tutustuessa sitten selviää, voiko jutusta koskaan tulla mitään. Siis että täsmääkö ne ihanteet ja kuinka paljon kykenee niistä joustamaan ja tekemään kompromisseja. Joidenkin ihmisten kanssa on valmiimpi luopumaan ja joustamaan. Toisten kanssa taas pienikin poikkeama odotuksista on liikaa.

Vierailija
72/80 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on hyvä naisen lukea. Suosittelen kaikkia miestä etsiville naisille miestä kertomaan unelmanaisensa ominaisuuksia. Jälki on kuin huomaisi uuden puhelimensa lasissa naarmun.

Näet listatuista ominaisuuksista yhdellä silmäyksellä voisiko mies kiinnostaa sinua. Nämä vastaukset tähän aloitukseen olivat uskomattoman tylsiä. Niissä ei ollut mitään mihin katse kiinnittyisi, mikä jäisi mieleen, mikä saisi kiinnostumaan miehestä. Voi toki olla, että pelkästään se listaus tekee niin miehestä kuin naisesta tylsän.

Totta. En kelpaisi kuin ehkä korkeintaan yhdelle vastanneista miehistä, mutta toisaalta minäkään en kelpuuttaisi heitä näiden listausten perusteella.

Vierailija
73/80 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/80 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö:

-hoikka tai ainakin normaalipainoinen

-pitkät hiukset

-nätti naama

Luonne:

-huumorintajuinen

-ei ota elämää liian vakavasti, mutta ei myöskään mikään epäluotettava hörhö

-tykkää viettää aikaa kotona

-tykkää välillä myös matkustella

-tykkää pelata videopelejä

Vierailija
75/80 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan antaa reikää (kaikkiin kolmeen).

Vierailija
76/80 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni naisella (16-25v on hyvä ikä) on isot tissit ja terhakka pyöreä perse. Luonteella ei niin väliä.

No näitähän riittää, ei ole kovat vaatimukset.

Vierailija
77/80 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni naisella olisi söpö ulkonäkö, pieni,normaalipainoinen tai hoikka,hygienia kunnossa,ei pahoja rajoittavia mt-ongelmia eikä päihdeongelmia. Luonne herkkä,hellä,ymmärtäväinen,osaa ajatella itsenäisesti omilla aivoilla ja muidenkin näkökulmasta,olisi söpöä myös jos olisi aika introverrtti ja hieman sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija
78/80 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas seksiin on ylivoimaisesti tärkein.. toiseksi tykkään kun on muodokas ei haittaa vaikka on hieman ylipainoinen 

Vierailija
79/80 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanainen on perusiloinen ja tasainen luonteeltaan. Ei saa epäjohdonmukaisia tunnekiihdyttelykohtauksia missään kierron vaiheessa.

Vierailija
80/80 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme