Siis oikeasti joku voi olla kateellinen siitä
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂
Niin minuakin nauratti.
No oletko hieronut asiaa jonkun sellaisen naamaan, jolla on ei ole rahaa lähes mihinkään? Kuvittele itsesi samaan tilanteeseen, jos pystyt. Tai kuvittele jotain muuta asiaa, jota sinulla ei ole ja jota et ikinä tule saamaan. Vai oletko niitä, jotka väittävät etteivät edes kykene tuntemaan kateutta? Heiltä siis väittämänsä mukaan puuttuu täysin eräs täysin luonnollinen tunne.
Kyllä mä joskus olen. Mutta vielä kateellisempi olen siitä, että moni voi tilata ne ruuat kotiin. Ravintolaruokaa lämpimänä kotiovelta sisälle, eikä itse tarvitse lähteä minnekään, ai että!
Meillä kun haluaa ravintolaruokaa, on ajettava tunti ja mentävä sinne syömään. Tai syötävä autossa. Ei tänne maalle mitään toimiteta.
Ei mulla ainakaan ole tapana joka päivä soitella tuttuja läpi mitä kuka syö,tekeekö itse vai hakeeko kotiin vai syökö ulkona.
Ihan kaikesta voi olla kateellinen.
Mulle on oltu kateellisia siitä, että sain olla osasairauspäivärahalla ja tehdä puolikasta työaikaa.
En tilaa noutoruokaa.
Teen kaiken itse. E
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä joskus olen. Mutta vielä kateellisempi olen siitä, että moni voi tilata ne ruuat kotiin. Ravintolaruokaa lämpimänä kotiovelta sisälle, eikä itse tarvitse lähteä minnekään, ai että!
Meillä kun haluaa ravintolaruokaa, on ajettava tunti ja mentävä sinne syömään. Tai syötävä autossa. Ei tänne maalle mitään toimiteta.
Tämä ei minun. E
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kateellinen?
Joku tai jotkut. Siis miten voi olla kun jotkut kumminkin on siitä jos joku hakee?
AP
Vierailija kirjoitti:
En tilaa noutoruokaa.
Teen kaiken itse. E
Sain nurmikon äsken leikattua. Tunti meni ajoleikkurilla.
Mutta miksi joku ei tänään leikkaa?
Onko sinulle joku suoraan sanonut kadehtivansa vai mistä olet päätellyt? Joillain ihmisillä on nimittäin joskus tapana tulkita asiat ihan muuksi, kuin ne oikeasti ovat. Tai kuvitella, että kun yksi kadehtii niin sitten kaikki muutkin. Ulkonäkö on tällainen; Joku saanut joskus kommenttia, että on jonkun mielestä kaunis. Tai näkee jostain syystä itsensä kauniina ja ajattelee että; Jahas, kyllä ihan kaikki nyt pitävät minua kauniina ja ovat minulle kateellisia! Asiahan ei todellisuudessa ole yhtään noin mustavalkoinen. Kauneus todellakin on katsojan silmässä. Ja jos olet sisäisesti ruma ja tyhjä ihminen, se pilaa kaiken kauneuden. Se myös tulee esille, ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kateellinen?
Joku tai jotkut. Siis miten voi olla kun jotkut kumminkin on siitä jos joku hakee?
AP
Mistä "tiedät" vai teetkö vain omia päätelmiäsi?
Vierailija kirjoitti:
No oletko hieronut asiaa jonkun sellaisen naamaan, jolla on ei ole rahaa lähes mihinkään? Kuvittele itsesi samaan tilanteeseen, jos pystyt. Tai kuvittele jotain muuta asiaa, jota sinulla ei ole ja jota et ikinä tule saamaan. Vai oletko niitä, jotka väittävät etteivät edes kykene tuntemaan kateutta? Heiltä siis väittämänsä mukaan puuttuu täysin eräs täysin luonnollinen tunne.
Ei ole koskaan rahaa? Miten voi olla mahdollista?
Kuka on kateellinen?